Iddiaa nasıl oynanır?

benim çok hoşuma gidiyor ama oynamayı bilmiyorum bana öğretirmisiniz rica etsem


0|0
3|16

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 16

  • bırak öğrenmeyiver hiç bulaşma:D 100 tl uçurdum haftasonu en son:D

    0|0
    0|0
  • hiç bulaşma geçen hafta 45 tutturdum bu hafta 16 kaybettim :(

    0|0
    0|0
  • Listede Oynanan Maçlar Gösteriliyor Kuponda 1 Ev Sahibi, 0 Beraberlik, 2 Rakip Takım Yani Deplasman'a Oynuyorsun Oranları Zaten Yazıyor Listede

    0-1 Gol İse Maçta 0-1 Golden Fazla Gol Olmadı mı Tutar

    2-3 Gol İse 2-3 Gol Arası Olursa Goller Tutar

    4-6 da Aynı Yani 4-6 Gol Arası Tutar

    7+ İse 7 ve Daha Fazla Gol Olursa Tutar

    Alt 3 Gol Altı Gol Olursa Tutat

    Üst İse 3 Gol Üstü Gol Olursa Tutar

    Handikapda 2 Gol Farkla Yener

    0|0
    0|0
  • İddaa bunu sizler için düşünmüş. link

    Ancak bulaşmayın. önce kazanmak için oynarsın sonra kaybettiklerini kazanmak için oynarsın.

    0|0
    0|0
    • video oldukça açıklayıcı olmuş :D demek isterdim ama olmamış nasıl kodlarsın kupona vs. onları anlatacak bir videonun çözümü sağlayacağına inanıyorum .

  • hiç girme bak servetimi yedim burada :)

    0|0
    0|0
  • Oynamayı bilmiyosan hiç öğrenme bana bağımlılık yapmadı ama kaybettiklerimi kazanmak için çok oynadım sonunda anladımki kazanamıcam en iyisi bırak dedim 3 aydır iddaa bayisine ayağımı atmadım

    0|0
    0|0
  • İdddia Oynamak İştiyorsan Çok İYİ oynıyanlardan tiyo olacan burada okuyarak ya da bakarak oynanmaz ben bir kaç kez buradan bakarak yaptm ama tutmadı bunu diyim bunu çok iyi bilen kiden yardım alacan

    0|0
    0|0
  • oynaya oynaya alışırsın

    0|0
    0|0
  • ofsaytı anlatmaktan kolay ama boşver anlatmayalım oynama daha iyi :D

    0|0
    0|0
  • Zor değil. Yani da birisi gostermesi lazım

    0|0
    0|0
  • hiç bulaşmanı tavsiye etmiyorum:)

    0|0
    0|0
  • İddia oynayınca oynamış oluruz hjhjggj

    0|0
    0|0
  • boş işler hic uğraşma.

    0|0
    0|0
  • sadece kaybedersın oynama

    0|0
    0|0
  • Elini tutup kolanları mı işaretlettireyim.

    0|0
    0|0
  • burdan nasıl tarif edelim =D

    0|0
    0|0
    • çokmu zor ben oynayamammı. iddia bayisine gidip ne diycem

    • kupon veriyor mesela maç kodu 123 diyelim her maç için ayrı 3 lü bölüm var en basa 1 i karala sonra 2, sonra üç . ms = maç sonucu oluyor 1= ev sahibi kazanır 2= konuk takım kazanır 0 = beraberlik . 4 maç falan doldur en sonda aşağıya kaç misli oynuyosan onu işaretli . takıldığın bir yer var mı=D

    • hmmm ben vazgeçtim :D

Kızlar Ne Diyor 2

Yükleniyor...