23 yaşındayım 13 yaşımdan beri de sigara kullanıyorum

Sigaradan kurtulmak istiyorum ama başarılı olamıyorum nikotin bantları elektronik sigara, ama bırakmadım sigarayı bırakmak için bir yol gösterin :(


0|0
6|12

En İyi Erkek Görüşü

  • Bak bende 16 yaşımdan beri kullanıyorum şu an 21 yaşındayım. Zararlını şu an görüyorum hafiften hafiften kendini belli ediyor.

    Aslında sigarayı bırakmak kendimizde olan biten bir şey. Bak mesela bugün saat öğleden sonra 3 buçuğa kadar uyudum. Düşün gece 4 den beri sigara içmiyorum.

    Normalde o kadar saatte en az 2 tane yakarım ben.

    Uykudan uyandığım anda öyle bir ferah hissettim ki kendimi, çünkü sigara yok, saat 5 e kadar içmedim.

    Kendini iyi hissettiriyor. Sende de böyle olur. O anlarda başka meşguliyetlere vereceksin kendini, azaltarak başla. Şimdi gerekli gereksiz içeriz bilirsin, canımız sıkılır içeriz, mutlu oluruz içeriz, karnımız aç olur yine içeriz.

    Bu neden doğrultularını başka meşguliyetlerine ada.

    -Sıkıntıya kuruyemiş gibi

    -Mutluluğa meyva suyu kola gibi

    -Uykudan kalktığında duş almak veya hava almaya çıkmak gibi.

    -Yatmadan önce film izlemek gibi.

    -Canın sıkıldığında çeşit çeşit boş dolu meşguliyetlere kendini vermek gibi.

    Başlamaya karar ver, başla, arkasında dur. ilk 1 haftayı atlat, emin ol gerisi çok kolay!

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 11

  • Ağlama burada isteseydin zaten bırakırdın , senden uzun süre günde bir paketten fazla içtim ve 4 ay oldu bırakalı, 40 yaşında yeni baba olabilmiş bir adamın , ciğerlerini kusa kusa kanserden öldüğünü görürsen sende bırakırsın Yazık ki başımıza gelmeden anlayamıyoruz işte

    1|0
    0|0
  • bak seni nasıl caydırıyorum :D

    kadının cildi ölür erken yaşlanır

    bağışıklık sistemin zayıflar çabuk hastalanırsın çabuk yorulursun

    doğurganlığa zarar verir kötü kokar dişlerini bozar

    itici görünürsün daha say dersen sayayım :D

    0|0
    0|0
  • İçme leke çıkar yüzün den

    0|0
    0|0
  • bugun farzet ki satısı yasak ve hıc bır yerde satılmıyor. bunu kafana yerlestırebilirsen ister istemez markette sormayacaksın ve bırakacaksın.

    0|0
    0|0
  • 171 sigara bıraktırma hattını ara

    0|0
    0|0
  • Bir kızın 13 yaşında sigara içme olasılığı?.. İş sende biter.

    0|0
    0|0
  • Ben bu yöntemle direk kurtuldum . İRADE

    0|0
    0|0
  • Welbutrin XL deneyenler basarili oluyor etrafimda kullananlar var. Hastaneye git reçeteli yazdır .

    0|0
    0|0
  • yuh zorun neydi yaaaaa:(

    0|0
    0|0
  • bende 9 yaşımdan beri kullanıyorum hala bırakamadım

    0|0
    0|0
  • irade senin kimse sana şunu yap bunu yap diyerek bıraktıramaz. Kendin bırakman lazım..

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 6

  • Ben 13 yaşında merakımdan içeyim diye sigarayı ters yakmışlığım var. Millet tüttürüyor hacı.

    0|0
    1|0
  • ben bıraktım irade dışında başka çözümü yok..çok şey denedim işe yaramadı.en sonunda bırakıcam dedim bıraktım.kolay olmuyor tabi

    0|0
    0|0
  • bırakmaya karar verince bir anda bırakman lazım bol bol sakız çiğne aklına getirmemeye çalış. hem zarif bir kadının eline sigara yakışmaz. düşünmek başarmanın yarısı :) şimdi kurtulmayı düşünerek ilk adımı attın bile.

    0|0
    0|0
  • off cok kötü 13 yas ne demek yahu ://

    0|0
    0|0
  • kafana kafes geçir

    0|0
    0|0
  • Ciğerlerinin halini merak ettim

    1|0
    0|0
Yükleniyor...