Erkek arkadaşıma kilolu olduğunu söylediğimde hep tartışıyoruz zayıflamasını istiyorum. Erkekler siz ne yapardınız?

erkek arkadaşım göbekli kilo veremiyor bazen dile getiriyorum çok kızıyor bir türlü kabullenmiyor kilolu olduğunu bu yüzden hep bu konuda tartışıyoruz bi türlü zayıflayamadı ne yapıcam bilmem ben yanında tığ gibi oysa göbekli acaba çok mu üstüne gidiyorum nasıl yaklaşıcamı bilemedim erkekler siz kilolu olsaydınız size kız arkadaşınız böyle davransaydı ne yapardınız ne düşünürdünüz?


0|0
2|10

En İyi Erkek Görüşü

  • bebim kiz arkadasimda hep zayifsin derdi şu anda durumum kotu ,sana tavsiyem karsindaki insana surekli bu yonunu kotuleyerek konusma tatli dilli ol ve Guzelce anlat onu boylede sevdigini soyle ama yalnizca birazcik kilo verebilirmisin lutfen diye tatli dilli ol ,ben zayifim diye kiz arkadasim hep basikin etini yerdururdu kilo al deyince olmuyor Elimde değildi,kilo vermekte kolay degil kqrsindaki insani kendi yerine koy hersey agizdan ciktigi kadar basit degil,ahh ahh askim bana donse artik cok bunaldim :((((

    0|0
    0|0
    • kilo almak bence çok kolay bütün yağlı kalorili şeyleri ye keçiboynuzu falan fastfood beslen bak nasıl kilo alıyorsun ama metobolizman çok hızlıysa ona bi diycem yok ya sen de çok mu zayıfsın bulmuş zayıf insanı niye kilo al diyoki sana

    • Hepsini Göster
    • yok sorun değil bence kilon gayet normal bi deri bi kemik değilsin ya üzüldüm durumuna inş düzelir

    • ins saolbence ona bu durumun ciddiyetini anlat ve ona kilo verirseona dahadabagli olacagini falan soyle farkli yonyemler bul onun senden cok istedigi biwey varsa halinle ilgili vs sende ona guzelce bunu anlat.

Erkekler Ne Diyor 9

  • Sen onu bu haliyle beğeniyorsun beğenmiyorsun ayrı ama onu beğenmekten öte kendi sağlığı için bunun gerekli olduğuna ikna etmelisin doğrusu da böyle.

    En hazır tembel cevap beni beğenirsen böyle beğen demek, en ucuz sözdür.Daha orantılı ölçüde olmak bakış açısını bile değiştirebilir her konuda.Giydikleri bile değiştirir,daha öz güvenli hale gelir,önce sağlık için tabi..

    0|0
    0|0
    • aynen o da beni beğenirsen böle beğen diyo yok böle bişi dedim kabul etmesine ediyor ama zayıflayamıyor

    • Herşeyin bir bedeli var oturduğun yerde hiç bir şey elde edilmez.Bunun için çaba göstermesi lazım,önce istemesi lazım.Yapamıyorum falanlar tembellik sadece,insanlar yüzlerce kilo verebiliyorlar,azimle onun vereceği kilo ne ki?

  • sen böle yaptıkça uzaklaşır senden, bırak kendi haline, kendisi kilosunu sıkıntı etmiyo sen niye ediyonki.

    0|0
    0|0
    • ediyor kilolu olduğunu sıkıntı ama zayıflayamıyor ben çok zayıf oysa tam zıttım benden iki kişi rahat çıkar ondan :)

    • Hepsini Göster
    • neşeli anında söylediğimde bugün neşeliydim moralim sıfır oldu kırdın yine beni diyor napıcam bilmem beni çok üzüyor

    • hahahha koptum :D

  • bu tarz soru vardı bugün :D valla biraz kilo ver demesi beni etkiler. demek ki beni beğenmediğini düşünürüm.

    0|0
    0|0
    • işte o da aynen bana bu cevabı verdi beni beğenmiyomusun dedi ben onu beğeniyorum ama sağlık için kilo vermesini istiyorum

    • anladım. tabii onun üstünde senin de hakkın var. seni dinlemesi gerekir.

  • boy ve kilosu nedir?

    0|0
    0|0
    • 1.63 kilo da 74:(

    • Hepsini Göster
    • boyuna takılmıyorum yapacak bişi yok onda ama kilo vermesi gerek benim yanıma yakışması için mesela sen kilolu olsaydın ne yapardın zayıflamak için

    • giderdim spor merkezine 4-5 ayda verirdim. ama bende kilo almak istiyorum alamıyorum :(

  • Gerekeni yapar kilo verirdim.

    0|0
    0|0
  • şahsen sevgilim olsa ve öyle dese idi.onun gözüne hoş görünmek için zayıflardım (:

    0|0
    0|0
  • kilolu derken boy ve kiloyu öğrenebilirmiyiz

    0|0
    0|0
    • 1.63 kilo da 74:(

    • Hepsini Göster
    • iyi tamam teşekkürler inş yapar:) da zayıflar

    • inş zayıflamak güzel gerçekten :) zayıfladıgında anlıyacaktır...

  • Beni nasıl sevdiyse öyle devam ederdim.O dedi diye sadece güzellik ve görünüm açısından düzelmek istemem ve kavga da ederim bunun için.

    0|0
    0|0
    • hadi ya oha be insan sevdiği için her şeyi yapmalı bence işte senin gibi düşünenlere çok sinir oluyorum

    • Hepsini Göster
    • fazlasiyla son cumlene katiliyorum cok haklisin hephizi oldugumuz disinda yapmaya calisiyorlar.

    • hiç bi şekilde sizi değiştirmeye yönelik değil siz erkekleri olduğunuzdan daha iyi yapıyoruz işte ne var bunda nerden nereye getirdiniz konuyu yahu sen değiştin sözü kadından kadına değişir biz değiştiriyorsak biz kötü anlamda değiştirmiyoruz bizimde isteklerimiz var gözümüze hoş olanı istiyoruz çok fazla şey mi istiyoruz

  • valla haklısın...ben fıtım su an..gıydıklerımın cok yakıstıgını soyluyorlar...sende haklısın yanındakıs evgılının guzel gorunmesını ıstemen doğal...erkegınde bakımlı ve kendıne dıkkat edenı makbuldur

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • Olduğu gibi kabul etmeyi dene.

    0|0
    0|0
    • o olmuyor işte ona almak istediğin kıyafetleri alamıyorum olmuyor çünkü

    • Güzelce söylemelisin kırmadan.

    • ne kadar söylesem de üstüme çok gidiyosun taktın kiloma diyip duruyo :( güzelce nasıl söylicemi şaşırdım artık

  • Onu gerçekten seviyorsan boyle kabul etmelisin ..

    0|0
    0|0
    • gerçekten sevmekle bana göre alakası yok erkek dediğin fit göze hoş gelmelidir bence ben zayıf tığ gibiysem onunda yanıma yakışmasını isterim tamam diyeceksin madem niye kiloluysa onunla birliktesin onu seviyorum da ondan alıştım çünkü kopamıyorum

Yükleniyor...