Kapat

Sadece yağ oranımı düşürmek istiyorum zayıflamadan ya da şişmanlamadan bu mümkünmüdür?

Arkadaşlar zayıfım çok ama baya göbeğim ve yanaklarım çok tombiş yağ oranımı indirmek istiyorum napabilirim bana bir yol gösterirmisiniz?


0|0
1|1

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder
Sponsorlu

Kızlar Ne Diyor 1

  • Zayıflamadan imkansız yağ oranı ya zayıflarsan azalır ya kas yaparsan azalır ama göbeğinle kas yapamayacağına göre zayıflamalısın

    0|0
    0|0
    • ya zaten zayıfım diyorum çok zayıfım daha çok zayıflarsam kötü durur

    • Ama bayağı göbeğin olduğunu söylüyorsun bayağı varsa tümden zayıflamazsan erimez ki nasıl olacak

Sponsorlu

Erkekler Ne Diyor 1

  • zayıflamadan yağ oranı düşürmek diye bir şey yok üstünden bozuk para atsan kilo vermiş olursun its impossible

    0|0
    0|0
    • e yağı kasa çevirsek oda mı olmuyo nası iştir bu

    • Hepsini Göster
    • yahu bende diyorum ki zaten zayıfım boyum 1.77 kilom 61 daha ne kadar zayıflıcam kız gibi vücudum var zaten

    • ozaman yağ eritmek yerine kas geliştirmeye çalışıcaksın o yağlar zamanla atılır sen çalışırken

Yükleniyor...