Bir erkek neden evlenme gereği duyar?

Başarılı, zengin , kariyer sahibi bir erkek neden evlensin ki? Zaten kendi kendine yetebilen bir erkek sadece cinsel anlamda bir kadına ihtiyacı varsa neden evlensin?


0|0
4|16

En İyi Kız Görüşü

  • kendine dert arıyordur

    2|0
    1|0

Erkekler Ne Diyor 16

  • Kızların baskısından..

    0|0
    0|0
  • sen mahremini paylaşabileceğin sıkıntılarını anlatabileceğin birini, yaşlandığında sana bakabilecek sevgiyle harmanlayıp dünyaya bırakacağın çocukların olsun istemez misin?

    Lütfen söyler misin erkeklerin sadece bayanlara seks ihtiyacı için gereksinim duyduklanı nerden çıkardın bizim ihtiyaçlarımız var ve en önemlisi sizsiniz=)

    0|1
    1|0
    • Açıkçası ben erkek olsam herhalde toplumda arkamda durduğu için daha özgür olabildiğimden belki hiç evlenmezdim kariyere odaklanırdım ve sadece işiimi yapardım ihtiyacım olduğunda da onu giderirdim :D Bu kadar kolay bakabilirdim belki. Ama tabi bu da bir görüş.

    • umarım doğru neyse buluruz herkesin görüşü farklı olabilir,sağolun =))

  • Öncelikle herşey kariyer, para değildir.Kariyer, idealler tabi ki önemlidir fakat kızlarında dediği gibi kariyerinize sarılıp uyuyamazsınız.Erkekler her ne kadar dışardan sert dursa da içlerinde şefkat görme isteği vardır.Bunun için evlenmek isterler.

    0|0
    0|0
  • insanoğlu bir puzzle gibidir evleneceği kadın da en önemli ama en zor yerini bulduğu parçadır.

    Sanıyorum yeterli olmuştur.

    0|0
    0|0
  • Çocuk sahibi olmak yemektir bulaşıktır falan filan ve sonuçta bu yaşlar hep gelip geçici ileriye dönük bir yatırımdır evlilik tabi işin içine aşkta girerse gayet keyifli bir olaydır..

    0|0
    0|0
  • Evlilik sadece cinsellikmidir.. Yuva kurmanın mutluluğunu yaşamak istiyor adam demekki.

    0|0
    0|0
  • Çocuk sahibi olmak neslini devam ettirecek bir ailesi olmak için.Ve o aile duygularını yaşamak için.

    0|0
    0|0
  • İmanlıdır belki zinadan korkuyodur düşünülemez mi?

    0|0
    0|0
  • cocuk icin mk cok mu zor bunu düsünmek

    0|0
    1|0
  • aynen beni anlatmışsın o yüzden ben evlenmeyi düşünmüyorum herşeyim var allaha şükür =)) cinsel dışarda çok onun için evlenen erkek maldır zaten

    0|0
    0|0
    • her şeyi varmış şükür evlenen erkek malmış. ne kadar basit dşünüyosunuz ya . uyuz oluyorum sizin gibilere.

    • Hepsini Göster
    • Ya açıkçası bayanım ama ben erkek olsam bende evlenmezdim yok yere sorumluluk almak özgürlüğünü kısıtlattırmak anlamsız. Çocuk da nedir ki hani dunya zaten çok guzel bir yer değil ayrıca o da ayrı dert ve sorumluluk ,eşinin dırdırı onun karnını sdoyurma sorumluluğu... Ne gerek var derdim sadece işime odaklanırdım kariyer ve para kzanırdım kadında istediğim çeşitte elde edebilirdim. Sarışın guzel kadınlar mesela :D

    • helal olsun sana süpersin..sarışın kadınları hiç sevmiyorum sadece bir tane kız arkadaşım sarışındı oda yabancıydı zaten :D ben esmerden yanayım esmer kızlar çok hoşuma gidiyor benm =)) dediğim gibi herşeyim var çocuk olayına gelirsek aslında iyi bişey ama ne bilim ya benm evlenesm yok zaten artık ilişkiler evlilik düzeyinde ilerliyor ilişkiye girmediğim bir kız arkadaşım henüz olmadı evlenmenin bir anlamını bırakmıyolar

  • iyi bir aile tablosu kariyer açısından önemlidir

    0|0
    0|0
  • belkide sadelikten tek eşlilikten yanadır olamazmı ?

    0|0
    1|0
  • Her parası olan zampara değil sonuçta

    0|0
    0|0
  • Aile kavramı başkadır özeldir

    0|0
    0|0
  • bide sabaha kadar şap şap vurmak var

    0|0
    0|0
  • aile toplumun en temel birimi de o yüzden. herkes böyle düşünse herkes birbirini düdükler

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3



  • Aile,

    tek gercek servetttir de...ondan.

    ...

    Söz alintidir bu arada.

    0|0
    1|0
  • düzenli bir hayat , huzur ,rahat ve şevkat duygusunu hissetmek için

    0|1
    1|0
  • ne saçma bir soru

    0|1
    0|0
Yükleniyor...