Kapat

En yakınınızda duran obje?

En yakınınızda duran obje nedir hadi bakalım arkadaşlar


0|0
17|22

En İyi Erkek Görüşü

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder
Sponsorlu

Erkekler Ne Diyor 21

  • yorgan

    0|0
    0|0
  • Üstümde battaniye,altimda döşek,bi elimde telefon diğer elimde sigara...oldu mu :D

    0|0
    0|0
  • yorgan

    .

    0|0
    0|0
  • burda söylenmeyecek kadar çılgın bir şey :)

    0|0
    0|0
  • Kahve kupam.

    0|0
    0|0
  • monitör

    .

    0|0
    0|0
  • ayran bardağı

    0|0
    0|0
  • tabiki de bilgisayarım :)

    0|0
    0|0
  • laptop. ondan snra bakkal poşedi sonra telefon sonra rürahi sonra sandalye .mutfakta takılıyom ev ufak kardeş

    0|0
    0|0
  • Sandalye nesi kısa beeee

    0|0
    0|0
  • jack şişesi duruyo

    0|0
    0|0
  • kulaklık + gitar :D

    0|0
    0|0
  • pc materyallerını saymazsak kahvem var

    0|0
    0|0
  • Pc hariç yastık

    0|0
    0|0
  • bong ve kedi

    0|0
    0|0
  • klavye ve mouse

    0|0
    0|0
  • koltuk üstünde oturuyom :) ondan yakın pc ondansonrada elektirikli ısıtıce

    0|0
    0|0
  • Yatık kolumun altında...

    0|0
    0|0
  • toplarım ya da cevizlerim diyim.

    0|0
    0|0
  • yorgan

    0|0
    0|0
  • sigara.

    0|0
    0|0
Sponsorlu

Kızlar Ne Diyor 17

  • Annem zevkli kadın. link

    0|0
    3|0
  • Obje diyorsun odamda pek objeler yoktur.Sadeciyim biraz,duvarda tabelam var tekneli..

    0|0
    0|0
  • Pc :-) kısa cevapmış!

    0|0
    0|0
  • kumanda :D

    0|0
    0|0
  • boş şişeler.

    0|0
    0|0
  • telefon bozuk para kolon boş bardak kulaklık yüzük kart okuyucu kitap... sanırım çok dağnık masa asşkfja

    0|0
    0|0
  • usb kablo

    0|0
    0|1
  • Bilgisayarım var kucağım da ama o sayılır mı ?

    0|0
    0|0
  • Sümüklü peçetelerim ve su bardağım :^( ölüyorum arkadaslar ölüyorum

    0|0
    0|0
  • yüzük

    0|0
    0|0
  • Çalar saat ve kitap.

    0|0
    0|0
  • Yastık

    0|0
    0|0
  • Yastık.

    0|0
    0|0
  • ayna cımbız :)

    0|0
    0|0
  • vibratör:))))

    1|0
    0|0
  • Gözlük bezi

    0|0
    0|0
  • Masa lambası.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...