Sevgililer gününde konuştuğum cocuğa hediye alsam abesmi kaçar?

Buluşmadık bile ama buluşcaz sevgililerden gününden önce, şimdi hediye alsam ona saçmamı olur yoksa hiç bulaşmayayım mı?


0|0
5|5

En İyi Erkek Görüşü

  • Çocuğun fikrini almadan onu resmen sevgilin ilan etmiş olursun. İyi de olabilir, ters de tepebilir.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 4

  • sen çocuklarla mı konuşuyorsun?

    0|0
    1|0
  • Al al mutlu olur

    0|0
    0|0
  • alma bence hemen =)

    0|0
    0|0
  • buraya yorum yaptım..bana da hediye alman lazım::))

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 5

  • Alma ağırdan al. Önce bir tanı, tak diye sevgilide olma.Sonra ilgi göstermiyor diye burada soru sorarsın.

    0|0
    0|0
    • yok zaten 3 haftadır konşuyoruz birbimizi daha öncedende görmüşlğümüz var zaten ilk buluşmada olmaz 2.buluşmada teklif ederse kabul edicem ama şimdi düşündümde dünden razıymş gibi olur haklısın hiiç bulaşmamk en iyisi :)

  • Çocuktan hoşlandığın için hevesleniyorsun 14 Şubat için ama acele etme :) sevdiğin adama sevgilin olduktan sonra istediğin herseyi alırsın emin ol boş bir günde de versen mutlu olur o :) biraz ağır davran kazanan sen ol :)

    1|0
    0|0
  • meraklıymış gibi elın kolun dolu mu gtceksın

    0|0
    0|0
  • Alma hediye ama bulusun :)

    0|0
    0|0
  • bence buluş ama hediye alma sonuçta şuan konuşuyosunuz sevgili değilsiniz

    0|0
    0|0
    • haklsıın dünden rraziymış gibi olur dimi

    • Hepsini Göster
    • bence heycanlanırsın yaa özelikle buluşma anı ben gözlerine nasıl bakarak konuşucam diye düşünüp duruyorum ama utandığımı anlamasında istiyorum yaa sürekli gözlerine bakmalıyım dimi utanmadğımı anlasın çünkü o demişti yanıma utanıp sıklmda felan diye bende ne utanıcam felan demiştim :))

    • bence gözlerine gülümseyerek bak ama utanırsan da ilk buluşmada normal bu şeyler ve kendin gibi ol o zaman bir sorun olmaz :) :)

Yükleniyor...