Sevgililer gününe bir erkeğe çikilota alınırmı

böyle şeyler hep kıza alınır ama erkeğe alınsa nolur komik olurmu link


0|0
7|10

En İyi Erkek Görüşü

  • Sevgiliye hediye vermek ya da ondan hediye almak nasıl bir duygu acaba :D ben hep tek gecelik ilişkiden yanayım o yüzden hiç yaşamadım böyle şeyleri :) o duyguyu benimle paylaşır mısınız öğrenmek istiyorum :))

    0|0
    0|0
    • güzel bir duygu hediye almak ve vermek insanı değerli olduğunu hissetiriyor yanlız bende şöyle bir korku var şimdi hediye alcam ayrıca ya pasta yaparım ya da böyle bir çikilota alırım romantiklik olsun diye ben bukadar özen gösterip o hiç birşey almazsa çok bozulurum o korkumda var

    • Hepsini Göster
    • iyi etmişsinn :) hayırlı olsun kararın

Erkekler Ne Diyor 9

  • Çikolatayı seven biriyse alınır neden alınmasın .

    0|0
    0|0
  • 14 şubatı takmam ama süper ötesi bir hediye

    0|0
    0|0
  • alınırda hediye kalıcı olmaz:)

    0|0
    0|0
  • çikilota alınmazda çikolata alınabilir.

    0|0
    0|0
  • bir erkeğin istediği çikolata sizsiniz zaten, tatlı, keyif verici, masum, uyarıcı

    0|0
    0|0
    • hım ozaman o ne alabilirim

    • parfüm al bir tane, seni etkileyen parfümü mesela...

      yada gömlek+kravat, günümüzde artık pek bunu alan kalmadı ama çok alınan bir hediye gibi görünüyo. janti ol, adam ol mesajı ver biraz :D

  • cık .

    0|0
    0|0
  • alınır süper olur hemde mmmmmmmmmmm=)

    0|0
    0|0
  • git kardeşine ver bunu ben çocuk muyum derim.

    0|0
    0|0
  • yani komik olmazda sen bilirsin :D

    0|0
    0|0
    • niye güldün:) ozaman

    • he eğer hediyenin yanınaysa problem yok :D ben hediye çikolata sandım bian şaşırıdm :D

Kızlar Ne Diyor 7

  • Niye olmasın ki :) ben aldım aşkıma cok begenmişti :)

    0|0
    0|0
  • pembe falan olmasaydı iyi olurdu bu kızlara özel bir kutu. ama bunun gibi olabilir link

    0|0
    0|0
  • Alınır ama erkek bundan hoşlanmaz sanırım sadece size sevinmiş numarası yapar :)

    0|0
    0|0
    • yok o açık sözlü valla aşkım çokmu aradın derse fena bozulurum valla ne alabilirim ki şimdi kazak alsam marka takılıyor bu aralar fazla param yok

    • Bütçeniz neye yetiyorsa onu alın. Ufak bir şeyde olabilir ama kullanılacak eşyaların alınması taraftarıyım. Kullandıkça sizi hatırlar. Atkı bile olabilir. Neye imkanınız yetiyorsa artık

  • Niye onlar insan değil mi?

    0|0
    0|0
  • Eğer çok sevdiği bir şeyse alınır.

    0|0
    0|0
  • Ben almam.

    0|0
    0|0
  • Alınır neden alınmasınkii link

    Cevap versene

    0|0
    0|0
Yükleniyor...