Evlenmek isteyen ama çocuk istemeyen biri için ne düşünürsünüz?

Sorum öncelikle bayanlara... Erkek arkadaşınız sizinle evlenmek istiyor ancak çocuk sahibi olmak istemediğini söylüyor... Bu talep karşısında düşünceniz ve cevabınız ne olurdu?


0|0
20|3

En İyi Kız Görüşü

  • Sürekli ortaya atılan genel yargıların aksine ben evlenmenin tek sebebinin çocuk sahibi olmak olduğu fikrine katılmıyorum. Evlilik dediğin şey kağıt üstünde atılan bir imzadan ibarettir fakat onu esas önemli kılan şey iki insanın birbirine verdiği bir ömrü beraber geçirme sözüdür. Belki bir erkek arkadaşım değil de, bir kız arkadaşım olduğu için fikirlerim geçerli sayılmayabilir birçok insan tarafından ama eğer sevdiğim kişiden çocuk sahibi olma imkanım olsaydı bunu sadece dünyaya bir canlı getirmek için değil, onun bir parçasına sahip olma arzusu yüzünden isterdim ki bence eğer ortada aşk varsa hissedilmesi gereken şey de tam olarak bu. Ona sahip olamadıktan sonra, çocuk sahibi olmanın hiçbir şey ifade etmeyeceğini düşünüyorum ki ben çocuk istemiyorum demesi ömür boyu çocuk sahibi olmayacağından ziyade henüz çocuk sahibi olmaya kendini hazır hissetmemesinden de kaynaklanıyor olabilir. Tekdüze düşünmemek gerekir böyle derin bir konuda. O yüzden ben sevdiğim kişiden vazgeçmezdim, evlenirdim, gerisini zamana bırakırdım. Hiçbir zaman çocuk istemeyecek dahi olsa, onunla yaşayacağım bir ömür bana yeterdi.

    2|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 19

  • Evlenmek istememin en büyük nedenlerinden birisi çocuk yapmak...O da olmayacaksa hiç evlenmem ne gerek var ki.

    0|0
    0|0
  • Evlenmeden önce biliyorsam evlenmem. bir kadının hayatında yaşayacağı en güzel histir annelik.

    0|0
    0|0
  • Beni oyalıyor,zevk için beraber diye düşünürdüm .

    0|0
    0|0
  • yani evlenmenin amcı zten çocuk sahibi olmak diğer şeyleri zaten yapıyoruz. Ben de hemen istemem zaten ama hiç istemiyorsa ikna etmeye çalışırım

    0|0
    0|0
  • evlencek olsam bende cocuk sahibi olmak istemem cok büyük sorumluluk ayrica böyle bir dünyaya cocuk getirmeye gerek yok diye düsünüyorum

    0|0
    0|0
  • Ben istemiyorum. Çocuğa bakamam. Böyle bir zamanda çocuk yetiştiremem. Yetiştirsem de ahlaksızın teki olacak büyük ihtimalle. Onu gönül rahatlığıyla dışarıya salamam, arkadaş ortamından özenecek bir şeylere işte. Böyle bir devirde olmasaydık isterdim.

    0|0
    0|0
  • Evlenmeyelım de deseydı tamam derdım

    0|0
    0|0
  • Cok seviyosam bunun icin sorun yapmam kabul ederim ama onun bir parcasinida içimde tasimak isterdim

    0|0
    0|0
  • söyle evlenince bnde hemen çocuk olsun ıstemem. çocuk sorumluluk demek. once esımle bu srumluluktan once vakıt gecrmek ısterım. evlılıgın ılk yıllarını çocuksuz ısterım.. ama sonra tabıkı sart. annelık duygusunu da tatmalıyım

    0|0
    0|0
  • Anne olmak istemeyen bir kadın bulması gerek kendine.Ben hep istemişimdir anne olmayı.

    0|0
    0|0
  • Evlenir evlenmez hemen çocuk yapılmaz ya önce Bi eşinle rahat rahat takıl Bi süre sonra çocuğu ister baktı ki böyle gez toz eğlen nereye kadar

    0|0
    0|0
  • ÖYLE BİRİYLE EVLENMEK İSTEMEZDİM.

    0|0
    0|0
  • Zamanla ister.d

    0|0
    0|0
  • yaza evleniyorum ama şimdilik çocuk istemiyorum bende. ama esşim hiç istemezse o zaman evlenmemizin anlamı kalmaz kii.

    0|0
    0|0
  • Evlenmemm

    0|0
    0|0
  • başka bı foto kullan midem bulandı ya töbe töbe...

    0|0
    0|0
  • Çocuk sahibi olmak büyük sorumluluk demektir. Bu düşüncesi karşısında, onun sorumluluk sahibi olmak istemediğini ve sorumluluklar karşısında vurdumduymaz olacağını düşünüp ayrılırım. Sorumsuz biriyle ilişki yürümez.

    0|0
    0|0
  • Var öyle bir kız arkadaşım.

    Ama ben anne olmak istiyorum.

    0|0
    0|0
  • anne olamayacaksam evliliğin ne anlamı var ki sağlıklıysak ikimizde neden olmasın hem neden istemiyor ki

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 3

  • çocuk önemli müdür.

    0|0
    0|0
  • Kız olsam böyle bir erkekle evlenmezdim.

    0|0
    0|0
  • istemeyen kişi bayan mı ? bayan sa selam dahi vermem erkekse ...ğın en önde gideni derim ,)

    0|0
    0|0
Yükleniyor...