Yarın yapmayı planladığınız şey?

yarın neler yapacaksınız ya da yapmak istedikeriniz?


0|0
1122

En İyi Kız Görüşü

  • Keske yarınşu anyasadıgım kabustan uyanabılsem :) Eskı sevgilim bana gunaydın askım dıye mesaj atsa tekrara eskısı gıbı mutlu olsak aramıza grenler hıc gırmemıs olsa... Ama nerde? Sadece hayal :) yarın ne yapmak ıstedıgımı yazdım ama ne yasayacagımıda yazabılırım :"hayal kırıklıgı" :(

    1|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 22

  • 1-Hastaneye gitmek

    2-Berbere gitmek

    3-Eve dönüp ders çalışmak

    4-Yeni aldığım kitabı okumaya başlamak

    5-Her gün yaptığım işlerin sirkülasyonu...

    1|0
    0|0
  • önce şirkete gidip iş görüşmesi yapıcam sonra akşama doru arkadaşlarla gelişimi kutlıycaz akşam ve gece

    1|0
    0|0
  • tahsilatlarımı yapıp borçlarımı ödeyeceğim, yeni işler peşin de koşturmak istiyorum..

    1|0
    0|0
  • yarın pc işlerini halletcem ayıptır söylemesi i73930k x79ud3h alıyorumda hnjmkl :D

    1|0
    0|0
  • Cuma namazına gideceğim en önemli ayrıntı o yarın için:)

    3|1
    0|0
  • Erkenden kalkı halletmem gereken işler var

    1|0
    0|0
  • 2 arkadaşımla buluşacam

    1|0
    0|0
  • kalkıcam, kahvaltı edicem. akşama kadar kpss kastırıcam sonra da yatıp zıbarıcam. her gün böyle devam..

    1|0
    0|0
  • Şimdi nöbetteyim yarında uyuyacam yarın derken bu gün gündüz :)

    1|0
    0|0
  • Sabahtan aksama kadar caliscam. Yatmak istiyorum

    1|0
    0|0
  • Uçak yolculuğu

    1|0
    0|0
  • Henüz planım yok.

    1|0
    0|0
  • Ondan Sonraki Günü Planlamayı Planlıyorum.

    1|0
    0|0
  • ders çalışcam.ne kadar da eğlenceli bir hayatım var.oley

    1|0
    0|0
  • hatunuda alıp kankinin cıktığı (Reklam olmasın bornova Shot bar) bara gidicem :)

    1|0
    0|0
  • yat,kalk,uyu,yemek ye, bilgisayara gir

    1|0
    0|0
  • para harcamak :)

    1|0
    0|0
  • İş iş iş :D

    1|0
    0|0
  • işe gideceğiz.

    1|0
    0|0
  • kova yapıcammm

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    2

Kızlar Ne Diyor 10

  • Sinemaya gidicem galiba.

    1|1
    0|0
    • sinemaya gidecekmiş ilgili yakışıklılara duyrulur hjklş :DDDDD


      aklıma bir replik geldide canee :DDD

    • pc yazarsam görgüsüzlük olur :D

      bi pc patlar 5binliraya jkl :D

  • Doktor muayenesi, Taksim ziyareti, Bakırköy'e biriciğimi görmeye gitmek. Şimdilik bunlar.

    2|0
    0|0
  • Peçete dolu yatağımda hasta hasta yatacağım.

    2|0
    0|0
  • Yarin cuma haftanin son ders gunu aksam 17.30 olmasini bekliyecegim ardindan It's Friday diye bir mutlullukla haftasonunun keyfini cikaracagim.

    2|0
    0|0
  • uyumak-uyumak-uyumak

    1|0
    0|0
  • Yarın yolculuk var! :(

    1|0
    0|0
  • Bütün gün evde olacağım. Biralanırım sanırım.

    1|0
    0|0
  • kadıköy'e gideceğim arkadaşlarımla buluşmaya.

    1|0
    0|0
  • yarın boşum :(

    1|0
    0|0
  • işe gidiceğim

    1|0
    0|0
Yükleniyor...