İnsanın kendi elinde olan kusurlara saygı duyar mısınız?

Mesela ben şişman bir insanın kilolarını hoş göremem..Sağlık problemi olanlar dışında, gereğinden fazla kilo almış, midesine hakim olamayan bir insan bana çok itici gelir..Özellikle genç olmasına rağmen her tarafı yağ bağlamış tipleri sevmem ve saygı duyamam..

İnsan en azından kendi elinde olan kusurlarını düzeltmeye çalışmalıdır bence..


0|0
13|3

En İyi Kız Görüşü

Kızlar Ne Diyor 12

  • Aklı başında bir insan gereğinden fazla şişman olmak istemez . Bunu idrak eden bir beyinde o kişiye saygı duyar. İnsanların kusurları hakkında konuşan, saygı duymayan bir insanda zaten kendi eksiklerini kapatmak ve bunun kimsenin fakında olmamasını sağlamak için böyle bir yolu seçer.

    0|1
    0|0
  • Kusurları severim.

    İnsanları birbirinden ayıran şey kusurları. Kimse kilolu diye benim nazarımda saygı duyulmayacak bir duruma düşmez.

    Saygısızlık ve tahammülsüzlüktür bu. Boğazını tutmuyor ve tutmak istemiyorsa onun problemi, beni ilgilendirmez.

    1|0
    2|1
  • Bi yandan hakliyken bir tarafdada degilsin. Yani bogazina hakim olamayanda sorunlu bir "hastalik" gibi.

    Ama bencil kisiler karsisinda saygi demeyimde tahammülüm pek yok.

    Bazen cok bilmis konuşan ama yanlis anlatanlara sabrim tastimi onada susamiyorum.

    0|0
    0|0
  • Kendi tercihi ama başkasını rahatsız ediyorsa düzeltebileceği kusuru tolerans göstermem.

    0|0
    0|0
  • hani bende beğenmem kiloluları falanda yani dediğin çok saçma. ne yani şimdi herkes zayıf olmak zorunda mı? kendi keyfi bilir isterse 200 kilo olsun. sırf yağları yüzünden saygı göstermemek ne kadar doğru?

    0|0
    0|0
  • Duyarım. Bir şey değişmez. Insanları eleştirmek bana düşmez

    1|0
    1|0
  • evet ama kişi kusurlarını seviyorsa bize laf konuşmak düşmez

    0|0
    0|0
  • Zararı kendine saygı duysak ne olur duymasak ne olur

    0|0
    0|0
  • Ben kimseyi çok umursamıyorum ki

    O sorun etmiyorken ben neden düşüniyim

    0|0
    0|0
  • Kendisine saygı duyarım, kusuruna saygı duymam.

    0|0
    0|0
  • Yok hacı çirkinliğe tahammülüm yok .

    Bu arada doğum günümü kutlamayacak mısın ? :/

    0|0
    2|0
  • Bu soruyla benim fazla kilolarıma mı atıf yaptın acaba :(8

    0|1
    1|0

Erkekler Ne Diyor 3

Yükleniyor...