Babamın göğsünde sıkışma

Selam.

Babam arkadaşının yanına gitmiş, fabrikadayken yemekhaneye giderken 2 göğsün arası sıkışmış. Yere çömelmek zorunda kalmış. Ter basmış babamı bir de omzuna falan ağrı yayılmış o anda.

Fabrikanın doktoru da KAPRİL 25 MG diye bişe vermiş reçeteye de "KARIN-GÖĞÜS AĞRISI" yazmış.

Bu KAPRİL 25 MG dil altı hapıymış. Ama nedir ne değildir diye araştırdım hipertansiyon ilacı deniyor. Babam onu içince hemen rahatlamış

Bunun kalple ilgili bir durumu olabilir mi acaba? Ciddi bir sorun mudur sizce?

Güncellemeler:
Babamda tansiyon


15/10 yazılmış bir de.
Aynı şekilde bugün tekrar bir basınç olmuş babamda ama çok değil hemen geçmiş

0|0
2|2

En İyi Erkek Görüşü

  • Baban hipertansiyon hastası ise ve ilaçlarını günlük kullanmıyorsa ya da kullandığı halde basınç yükseliyorsa , kalbin daha çok çalışmasına , dolayısı ile kaslanıp büyümesine sebep olur. Tansiyon yani basınç düştüğünde de ( damarlar genleştiğinde ) kalp dolaşıma yeterli kan gonderemez. Bunun adı kalp yetmezliğidir , yani babanın ciddi bir EKG ölçümü yaptırması ve aort basıncının risk duzeyinde olup olmadığı incelenmelidir.

    Ciddi bir konudur , aort yırtılabilir.

    0|1
    0|0
    • Tansiyon hastalığı yoktu yani bir anda oldu bu olay. Zorlayıp doktora göndericem gitmezse elini kolunu bağlayıp(ciddiyim) götürücem. Babamda yıllardır böyle bir durum yoktu. Sonradan da olabiliyor mu kalp yetmezliği?

    • Hepsini Göster
    • Teşekkür ederim hocam ben de çok söyledim.. Adam sigara içiyo zaten günde 2-3 paket.. Deli gibi şekerli çay içiyo bahanesi de "yanında bişe yiyorum tek başına değil ki" oluyodu. Annem normal tuzlu bir yemek yapınca tekrar tuz istiyodu tuz katıyodu. Artık hamurişi yedirtmicem. Sigara alınca sigaralarını kırıp atıcam.

    • Sigara tansiyonu dusurur , gunde 5 yaprağa izin verin ama , diğer herşey kökünden hatalı. Yokboyle olmayacak , sen babanı derdest et doktorun onune at ve de ki eti senin kemiği benim .. O hakkından gelir.

Kızlar Ne Diyor 2

  • babanın göğsündeki ağrı dinlenince geçen bir ağrıysa angina pectoristir. muhtemelen babanda bu hastalık var. muhakkak bir kalp doktoru görmeli kalp krizine kadar gider

    0|1
    0|0
    • özel mesaj atabiliyor muyum acaba? yazsam size

    • Hepsini Göster
    • perşembeye kadar doktor da yok of :(

    • acile götür olmadı.

  • yaşı kaç? yaşından dolayı olabilir doktora götür tabi

    0|1
    0|0
    • 57 yaşında. Bana söylememiş üzülücem diye. Ağzından kaçırdı tabii

    • Hepsini Göster
    • yok abartma hemen sen de ya senin onun yanında ona destek olman lazım, sen götüreceksin onu doktora

    • götürücem zaten randevu aldım hemen doktorundan

Erkekler Ne Diyor 1

  • acil kardiyoloji omuz ağrısı kalp oldugunun kanıtı bir an önce damar tıkanıklığı olabilir

    0|1
    0|0
    • Daha sonra düzelme şansı var mı tamamen?

    • Hepsini Göster
    • perşembe mi daha bir hafta var cok zaman .. durumun varsa özele git yoksa yapacak bişey yok

    • ozel zaten bizim kendi doktorumuz ama turkiyede degil ondan dolayi

Yükleniyor...