Hayatta kaçırdığın fırsatların,aşkların,umutların ve türlü güzelliklerin ardından koşmaya değer mi?

hayat ismi verdiğim treni zaman zaman hepimiz kaçırıyoruz.kaçırıyoruz ve peşinden koşturmaya başlıyoruz "ha yetiştim ha yetişicem"ümidi ile...salak mıyız biz!hiç koşma hızı ile tren hızı bir mi?nereye yetişiyoruz,bu ne büyük bir yanılgı...şayet tren kaçtıysa kaldığın yerden devam edeceksin yoluna.keşkelerin olmayacak.manyak gibi koşturmayacaksın akıp giden zamanın peşinden.sen de biliyorsun ben de koşmayla yetişilecek olsa insanlar ulaşım aracı olarak koşmayı kullanırlardı...


0|0
13|3

En İyi Kız Görüşü

  • Birçok kere anlatmak istediğim buydu...Ama sanırım sen koşmak istiyorsun.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 12

  • Fırsatı kacırsamda ilk bir süre kosarım usanana kadar hemde,baktım cidden olmuyor vardır bir hayır derim vaz geçerim.Olan da bir hayır olmayanda bin hayır.

    0|0
    0|0
  • Kesinlikle değer.Kim bilik belki de yetişirsin.Neyin ne olacağı belli olmaz.Hayat sürprizlerle dolu :)

    0|0
    0|0
  • soru güzelmiş yanı açıklama kısmı ... kaçırdığım tek şey herhalde ''keşke daha önce tanısaydım '' her halde . onu daha önce görseydim ...

    0|0
    0|0
  • Öğleden önce doğmayan güneş öğleden sonra ısıtmazmış. Bizimkiler öyle der ve doğrudur bırak hayatta ne yaşanacaksa yaşanacak koşsanda dursanda faydası yok...

    0|0
    0|0
  • bir tren kaçarsa biraz bekle sonraki tren yakala. unutma ki tek tren kaçırdığın tren değildir

    0|0
    0|0
  • Bu hayatta yaşayacakken fırsatı tepip yaşayamadığımız gibi birşey yoktur..

    Yaşamamız gerekeni yaşıyoruz çünkü.

    0|0
    0|0
  • Valla tek kacirdigim ilk donemde alabilecegim halde alamadigim guzel puanlar. Haftaya telafi edecegim insallah. Baskada birsey yok. Ogrencilik malum, egitimde onmli.

    0|0
    0|0
  • Yorulurum , sıkılırım ben ..

    0|0
    0|0
  • Hayır Gerçekten Hayır BAzen Diyorsunuzki İyikide Olmamış;)

    0|0
    0|0
  • Bir umuttur yaşamak! Bazen sonucu bilsek de inanmak istemeyiz, yine de uğraş veririz. İşte budur hayatı yaşanır kılan. Umutlar olmazsa yaşama sevinci olmaz. Kim bilir belli kaçırdığımız tren bir yerde bozulur, yavaşlamak zorunda kalır ve biz koşarak ona yetişebiliriz, öyle değil mi? Umut işte.

    0|0
    0|0
  • kaçırdıkların geri gelmiyorda yeni mutlu edebilecek şartlar oluyor doğru olanda belki o oluyor içimizde yaşayamadıklarımız kalsada her son yeni başlangıçtır çünkü en karanlık sonlarda bile hayatı devam ettirecek tohum vardır o tohumun adı insandır

    0|0
    0|0
  • Ben kosmuyorum artık degmiyo deymiycekte

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 3

  • kosarken daha cok sey kacırıyorsun

    yururkenle izlediğin cevreyle kosarken izlediğin cevre bir degil

    yavas saglam adımlarla basacaksın düşmeyeceksin

    0|0
    0|0
  • niye fırsat kıtlığımı var

    0|0
    0|0
  • Kesinlikle ve kesinlikle değmez.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...