Gece uyurken sütyen takılmalı mı?

Ben araştırdım ama doğru düzgün bir sonuç bulamadım arkadaşlar. göğüs sağlığı ve yapısının korunması için gece yatarken sütyeni çıkarmak mı daha sağlıklı yoksa çıkarmadan yatmak mı? bazı yerlerde yatarken sütyen takmanın kan akışının düzensizliğini sağlıcağını okudum ve sürekli sütyen takılırsa göğüslerin hamlaşıp dik durma yeteneklerini kaybedeceklerini okudum. ama takılmazsa da ne olur bilemedim ve bu konuyu anlayamadım valla :D ne yapılmalı?


0|0
1513

En İyi Erkek Görüşü

  • ya maksat saglık ise ve telafisi yoksa neden takıyorsun kim ne demiş sarkık ya da dik ne farkeder ALLAH muhafaza haslık oldugunda kimse sana aaaaaa bak taktında ondan oldumu diyecek saglık ise cıkar okudugum yorumlardan cevap veriyorum bilgim olmaz bu konuda sadece görüşümü yazdım teşekkürller :)

    2|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 12

  • sabahları insan içine çıkarken takılmalı yoksa sarkık durar geceleri çıkartman senin yararına olur hem rahatlarsın hemde memelerinin sıkışmasını daralmasını önler ferahlarsın

    1|0
    0|0
  • kızlar takma gece diyo :) sende gece yatarken takma artık. serbest bırak onları

    1|0
    0|0
  • Dogal olmayan herşey zararlı mantıgı dogru olabilir bazen.

    1|0
    0|0
  • mantikla dusunursek ,cikarmali

    1|0
    0|0
  • bana farketmez .:)

    1|0
    0|0
  • İlginç soru maşallah maşallah :D

    1|0
    0|0
    • merak ettim ondan sordum valla napıyım sarkana kadar bekliyimmi :D

    • Bekleme ya güzel sormuşun...

  • takarak yat göğüslerin hem bir birinden ayrık olur hem yumuşak olur hemde çabuk sarkar.saygılar

    0|0
    0|0
  • ilk on geceden sonra kendin çıkarırsan sevinirim:))

    0|0
    0|0


  • Görmek gerek

    0|0
    0|0
  • memelrın yapısana baglı .d sarkık ıse gıy dık ıse gerek yok

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 15

  • Meme kanseri riski artıyor.

    ...desem de çoğu zaman çıkarmam ben. Yaz ayları hariç, bazen gün boyu takmam.

    1|0
    0|0
  • Sütyenle yatmak göğüs kanserine yol açıyor ve yazdığın gibi, bir zaman sonra dik durmazlar çünkü göğüs kasları tembelleşiyor.

    1|0
    0|0
  • aa kimse takmıyormuş :) çat kapı misafirliğe gelcem =)) ayy çok kötü göründüğünü düşünüyorum,rahat da edemiyorum :(

    Sutyen kullanmayan

    kadinlarda kanser oraninin cok dusuk oldugunu belirleyen uzmanlar,

    kadinlari gunde 12 saatten fazla sutyen takmamalari konusunda uyardi.

    Doktor Beverly Smith, duzenli masajin goguslere kan akisini artiracagini,

    boylece sutyenlerin gogus uzerindeki olumsuz etkisinin azalacagini soylemiş bilim adamları :D

    0|0
    0|0
  • ben hiç takmam yatarken rahatsız olurum bir defa alıştım artık zararlıymış diye duyduğumdan beri gece yatarken takmıyorum

    0|0
    0|0
  • ben sürekli takmanın göğüs kanseri riskini artırdığını duydum bence çıkarılmalı

    1|0
    0|0
    • evet onuda okudum ama işte ne doğrudur bilemedim :)

  • takmamak daha sağlıklı. ne takcan ya yuh. hem gece yatarken yer çekimine paralel değil ki yani yine paralel ama neyse :)) hiç gerek yok valla çok büyük rahatlık. hatta pijamasız uyumak daha rahatta işte deprem falan olur allah korusun :D

    0|0
    0|0
  • sütyen taktıkça göğüsler tembelleşiyor kendilerini taşımıyorlar ve buda sarkıklığa yol açıyor. bu yüzden olabildiğinde az takmalıyız ama ben malesef gecede çıkarmıyorum

    0|0
    0|0
  • Takmamalı*

    0|0
    0|0
  • Destekli olmayandann giy penye olsun cok simsiki giyersen rahat da olmaz

    0|0
    0|0
  • Çıkarmak daha sağlıklı.

    Hem nasıl rahat uyuyorsunuz ki onunla =/

    0|0
    0|0
    • ben bazen çıkarıp yatıyorum çok rahatsız olunca :) alışmışım artık çıkarmadan da yattığım oluyo tabi ama artık freedom valla göğüslere özgürlük :D

    • haha:) bende boyle birsey duydum..

      sutyenle yatan gogusleri cok daha yavas buyuyormus..

      aksam yatarken en azindan salla :p

      zaten sabahleyin takiyoruz..

  • bir çok unlu sutyensiz geiyor ama cok kotu duruyor

    0|0
    0|0
    • aynen katılıyorum :)

    • ve göğüslerin buyuk olursa iğrenç duruyor ucları falan gözüküyo en iyisi geceleri cıkarmak

    • sizce irenc durabilir erkeklere göre çok güzel :D

Yükleniyor...