Barcelona ile real madrid taraftarı birlikte maç izliyorlar türkiye deki taraftarlar neden birlikte izliyemiyr

bizim taraftarları bir araya getirsen cinayet cıkar cıkıyorda bence ulkedeki siddetin onune gecılemez sizin fikirleriniz neler.


0|0
37

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 2

  • onlar medeni

    0|0
    0|0
  • Bizim ülkemizde takımlarla ilgili olaylar namus meselesi haline getiriliyor. Mesela Beşiktaş-Bursaspor arasında ki kavgayı bir Beşiktaş'lı olarak saçma görüyorum. Futbol bir insanın canını alacak kadar önemli birşey değildir. Kısaca görüşüm bu.

    0|2
    0|0
    • insanlarımızın anlamadıgıda bu zaten.

    • Anlayamadığımız sürece bu ülkede ne futbol gelisir ne de düşünce şekli..

    • katılıyorum tamamen.

Erkekler Ne Diyor 7

  • Şimdi bir beşiktaşlı olarak çarşının yanında bir fenerli bir bursalı olursa o adam ölür kardeşim bu kadar net çarşı lan bu kafayımı yediniz bilerek intaardır bu :D

    0|0
    0|0
  • Kim demiş izleyemiyosan eğer fenerliysen trabzonda izleyebilirsin misal ama mermiden hızlı koşman lazım asdhfasudhaoıd :D

    0|0
    0|0
  • Haha çok komik bir soru böyle birşeyin imkanı var mı ya güldürme beni kardeşim:D

    0|0
    0|0
  • işte bu yuzden burası türkiye :)

    0|0
    0|0
  • Futboldan zevki biz alıyoruz ama

    0|0
    0|0
  • evet haklısın

    0|0
    0|0
  • cok güzel bir konuya deginmişsin.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...