14 Şubat saçmalığı da neyin nesi?

Merhaba arkadaşlar. "Sevgililer günü" diye adlandırılan 14 Şubat tarihi sizce de çok saçma değil mi? Hayır diyelim sevgiliniz var çok seviyorsunuz eyvallah ama gelip de o gün ona özel bir sürpriz yapıp mutlu etmeye ne gerek var? Seven insan 365 gün zaten mutlu mesut yaşar. Gerekirse arada hediyesini de alır. Bizim insanların kafasından uydurduğu aptal bir gün bana göre. O gün zaten aşklı falan bir şey de yaşanmamış zaten tam tersi katliamlar yapılmış. Bilmeyenler öğrensin istedim. Yazı uzun oldu ama idare edin :)


0|0
5|2

En İyi Kız Görüşü

  • Sonunda beni anlayan bir fani çıktı.

    5*

    Daha 10 gün var her gün sitede 14 subat sacmalığı ıle ılgılı sorular..

    Yeter ulan

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • Katliam ? merak ettim araştırıyim

    0|1
    0|0
  • bence sevgililer gunu 29 subat olsun :P

    0|1
    0|0
  • Hacı yıllar yıllar önce hrityanlar 14 şubatta papaları mı ne o zmn ilşkye griomuymş ne onn gbi halt vardı nrml bir insan hdye alcksa başka zamn alır hangi mntık başkalarının belrlediği tarhte hedye akmayı romantik bulcak kadar zavallıki

    0|1
    0|0
    • Doğru söyledin. Ama işte ülkemizin insanları cahil kafa ve düz mantık davrandığından ne duyarlarsa çoğunluktan onu uyguluyorlar. Tıpkı kumandası devlette olan programlanmış robotlar gibi...

    • Kesnlkle

  • Saçmasapanlığın saçmasapanlığı der noktamı koyarım.

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 2

  • anladık hacı sevgilin yok

    0|0
    0|1
  • 14 Şubat sizin olsun diğer 365 gün ben ve sevgilim yeter bize

    0|1
    0|0
Yükleniyor...