Kaç ayda bir ayakkabı alışverişi yaparsınız?

Ne kadar sıklıkta ayakkabı alırsınız? Ayda bir mi birkaç ayda bir mi?


0|0
13|15

En İyi Kız Görüşü

  • Ay mı ay mı ay mı? :D

    Birkaç gün geçince kendimi eksik hissediyorum. Kabul bu bir bağımlılık.

    0|1
    0|0
    • o halde herhalde ayakkabı için bir odanı ayırıyorsundur.. peki alışverişe çıktğında.. seçmekte zorlanıyor musun?

    • internetten dahi ayakkabı alıp cuk diye uyanı bulmakta ustayım. hiç zorlanmam.

      çok fazla var. zamanla giymediklerimi isteyen arkadaşlara ya da ihtiyacı olan birlerine veriyorum.bu yüzden odalarım bana yetiyor :))

Kızlar Ne Diyor 12

  • senede 2 yazlık ve kışlık olmak üzere aldığım ayakkabı sağlam sa ve iyi kullanırsam bu bi kaç seneye de çıkar zevkime ayakkabı pek almam ayağımın rahat ettiği ayakkabıyı bulmam bana yeter

    1|0
    0|0
  • canım isteyince alırım çoğunuda giymem zaten. spor ayakkabıya alışınca günlük zor oluyor tabi ki o topuklular ah ah üzüntüm çok bu konuda :(

    0|0
    0|0
  • Ayakkabı konusunda belli bir rutin uygulamıyorum. Bilirsin, bazı kadınlar da ayakkabı tutkusu vardır. Ben de bu çok fazla yoğun.:))

    Bir ay da 2-3 çift ayakkabı aldığım olduğu gibi 4-5 ayda 1 çift ayakkabı aldığım da oluyor.

    Tamam, samimi olayım. 4-5 ayda bir çift ayakkabıyla yetindiğim hiç olmadı.

    Kısaca ayakkabı konusunda oldukça müsrifim. Belli bir süre veremeyeceğim.:P

    0|0
    0|0
  • pek belli olmaz.. ne zaman ihtiyacım olursa

    0|0
    0|0
  • ay falan beklemem ne zaman bir ayakkabıyı cok begenirsem alırım :D

    0|0
    0|0
  • alisverise cikarsam ve begendigim birsey bulursam alirim ay filan tutmam yani sukadar ayda aliyorum diye

    0|0
    0|0
  • Çok beğendiğim ayakkabıyı alırım, herhangi bir zaman periyoduna göre hareket etmem.

    0|0
    0|0
  • ayı falan yok alışverişe gittim bi beğendiğim bişey oldu mu alırım

    0|0
    0|0
  • ya benim ayakkabı takıntım var 3 günde bir alışverişe çıktığım için her sevdigimi alırım

    0|0
    0|0
  • ne zaman ihtiyacım olursaaa alırım

    0|0
    0|0
  • 6 ayda bir sanırım

    0|0
    0|0
  • maddi sebeplerle birkaç ayda bir. bana kalsa en az ayda bir, hatta param olsa her fırsatta şeklinde değişirdi ama bu periyod:))

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 15

  • Eskiyince alırım belli bir zaman periyodu yok. Ama aldığımda kaliteli, sağlam ayakkabı alırım, yaklaşık 2 sene falan gider, yazlık kışlık.

    0|0
    0|0
  • Ayda 4-5 spor ayakkabı, 6 ayda 1 klasik ayakkabı,26 yılda 1 sandalet,15 yılda 1 terlik,her kış 1 adet greyder veya Cat bot :D daha sayıyım mı xD

    1|0
    0|0
    • En savurgan da ben çıktım yahu,ne kadar tutumluymuşsunuz Ey Site sakinleri

  • Son spor ayakkabımı 5 yıl kullanmıştım. Botumda vardır bir okadar. Sanırım burada en az ayakkabı alan benim.

    0|0
    0|0
  • baş parmağım havalandırma deliği açana kadar:DD

    0|1
    0|0
  • Hergün her saat. Gördüğüm sevdiğim ayakkabıyı hemen alırım. Kardeşimde öyle. Çünkü ayakkabı işinde çalışıyorum (:

    0|0
    0|0
  • senede bir yazlık bir kışlık

    0|0
    0|0
  • 3 ayda bir kosu ayakkabilarimi degistirmem gerekiyor. neredeyse her ay 2 cift spor ayakkabi almak zorundayim, bunun disinda bot vs de yildan yila alirim. ayakkabi masrafim yeterince tutuyor zaten. bir de zevkime alsam yanmistim.

    0|0
    0|0
    • kosu mu yapıyosun ?

    • Hepsini Göster
    • final cümlesi güzelmiş :))

  • Ne zaman paralanırsa falan şaka bi yana 3 ayda sanırım

    0|0
    0|0
  • 2 ayda bir ayakkabı alırım

    0|0
    0|0
  • 6-7 çift ayakkabım var 1 eskidğinde yeni alıyorum buda 3 ayda 1 gibi bişi oluyor

    0|0
    0|0
  • ay mı? ne ayı ya hafta desene:)) çarık mı bu ayda alınacak:)

    0|0
    0|0
  • Canım ne zaman sıkılırsaa o zaman olabilir

    0|0
    0|0
  • senede 3 ortalama.

    0|0
    0|0
  • Yılda bir; hadi senin güzel hatrına iki :)

    0|0
    0|0
  • bende ayakkabı hastalığı var kıyafet hastalığı da. Beğendiğimi almadan rahat edemiyorum.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...