Galatasaray her hafta rakip takıma neden bunu yapıyor? Gerçekten tesadüf mü?

Biliyorsunuz daha öncede birçok defa aynı olay yaşandı her hafta maç yapacağı rakibinden ya oyuncu alıyor ya oyuncu veriyor ya da almasada alacağım diye KAP a bidiriyor. Şimdide bu hafta rakip Eskişehirspor ve Galatasaray Necati Ateş için alacağı 800 bin euro dan vazgeçmiş yine eskişehirspordan veysel Sarı yı transfer edeceklerini KAP a bildirmiş. Gerçektende bu olaylar tesadüf mü?


0|0
3|13

En İyi Erkek Görüşü

  • Tesadüftür tesadüf akşamki maçta tesadüftü 2010-2011 de bursaspor fenerbahçeyle berabere kaldığında bursasporlu oyuncunun borcumuzu ödedik demeside tesadüftür akşam ki maçta sercan ve kazım kazımın yaptıklarıda tesadüftür galatasaraya gelince herşey tesadüftür. yakın zamanda bursaspor sercan ve kazımı kadro dışı bırakırsa ya da daumu gönderirse hiç şaşırmam

    emenikeye o kadar laf söylediler onun üzerine kaç defa aynısını yaptılar

    1|2
    2|3
    • üç maymunu oynuyor yetkililer görmedim duymadım bilmiyorum

    • bir şey soracağım bu brumayı almaya karşılık olarak yiğiti verecekti gs baktım az önce yiğit erciyese gitmiş ee brumaya karşılık ne aldı antep ? budamı gol değil abi :D

    • ahahah olabilir ama beraberliktede onların yararına sonuçta 1 puan kazandılar averajla şampiyon olunabiliyor

Kızlar Ne Diyor 3

  • Eğer böyle bir şey olsaydı bunu sadece bir "KS" üyesi değil de gazetelerde işin ehilleri de yazardı değil mi bir de gelmişsin her hafta yapıyor diyorsun burada etik olmayan bir şey yok anlıyor musun böyle olaylar Avrupa'da çok oluyor ama nedense ülkemizde hiç hoş karşılanmıyor biraz cahillik

    0|1
    0|1
  • diğer haftada antalyaspor futbolcusunu alırlar :)

    0|2
    0|3
    • daha önce antalya maçı öncesi necatiyi aldılar galatasaraya karşı oynayamadı tekrara yaparlarmı dersin:)))

  • ilker1907 asdfgh

    Şikeci takımın değişik taraftarı ! Evet bu olay tesadüf .

    0|3
    1|1

Erkekler Ne Diyor 12

  • Boş laflar Fb lilerin aklı hala şikede kalmış temiz olan kulüplerede laf atıyolar komik :) Anteptede öleydi adamlarla berabere kaldı GS puan farkı 10 oldu nasıl olcak? Boz işler hep bu FB lilrden çıkıyo ŞİKE ACINIZI ANLIYORUM AMA KABULLNMEK LAZIM BİYERDE :)))))))

    0|2
    1|1
    • şike derken?

    • Hepsini Göster
    • Siz kendinizi avutun öyle platını neyi koyarsa yermiş oburiksti zaten plşatınıde :) Bazı fenerliler bile kabulleniyo ŞİKE yide bazıları edemei hala gülünücek durum :)

    • allah çarpmış bak düzgün yazamamışsın bile:))

  • Bruma´dada şike var dediniz Anteple berabere kaldık işin komik yanı şike yaptığı hem Türkiyede hemde Avrupada tescillenmiş bir takımı tutan taraftarın gelipte burada Galatasaray´a böyle şeyler söylemesi komik oluyor

    1|3
    1|3
    • kim yapmış şikeyi en önemliside kiminle yapmış

    • Hepsini Göster
    • bir şey soracağım bu brumayı almaya karşılık olarak yiğiti verecekti gs baktım az önce yiğit erciyese gitmiş ee brumaya karşılık ne aldı antep ? budamı gol değil abi ::D

    • Amme hizmeti yaptı yani anladım

  • Veysel Sarıyı yılın başından beri istiyorlar bana sorarsan neden istediklerinide bilmiyorum ya sabri ona bin basar neyse konu bu değil burada etik olmayan bir durum yok oyuncuyu trasnfer dönemi içinde transfer etmek istiyorlar ne şike yapılıyor nede telefon konusmalarıyla düzenbazlık istedikleri oyuncunun Türkiye içinde oynamasının neresi düşündürücü anlamadım ülkede o kadar şike yapan hemde bütün dünya tarafından onanmış belgeleriyle kanıtlanmış şike yapan takımlar varken Galatasarayın yaptığı herşey tertemizdir

    0|1
    0|3
    • açıktan açığa yapıyorlar yani... benim anlamadığım neden hep maç öncesi rakiple yapılıyor

    • Hepsini Göster
    • içiniz rahatsa sıkıntı yok

    • Galatasaray adına rahat tertemiz ama Türk futbolu adına değil onlar derin mevzular neyse

  • Bizle oynarken Bekiri iteleyelim şunlara ,.DD

    0|3
    1|2
    • hakkaten süper olur kadlec var onuda verelim :)))

    • bedavadan kim kime böyle bir kıyak yapar değilmi. belki berabere kaldık diye yiğiti vermekten vazgeçmiş olabilirler:)

    • Brumaya karşı birşey almadı Antep başkanı İbrahim Kızıl benim kontejyanım boşsa herkese böyle bir jest yaparım dedi üstelik Galatasaray Avrupada ülkemizi temsil ediyor eğer kadromda yabancı sayısı azsa diğer takımlarada bunu yaparım dedi

  • ya bu gibi seyler olabilir sonucta alan memnun satan memnun sorun nerede peki?:)

    0|0
    0|3
  • Bahane üretmeyin.

    0|0
    0|1
  • gerçekten öyle bişey varsa yaptığı şerefsizliktir. ben bir galatasaraylı olarak yazıyorum.

    0|3
    0|0
  • Şike suçu yargıtay tarafından onanmış takımın ergenleri ...Artık ağlamayın !

    0|2
    1|1
  • veyseli almak için transfer dönemi başından beri uğraşıyoruz neyin kafasını yaşıyon sen ? eskişehir elinde patlayacak diye son günde satmaya karar verdi

    0|0
    0|1
  • gs lilere sorarsan temizler :)

    1|1
    0|2
  • ne kadar anlatsan boş ben burada galatasarayın nasıl şike yaptıgını videolarla açıkladım adamlar hala temiziz diyorlardı

    1|0
    0|1
  • sike yapmaktan iydir be ;)

    0|0
    1|3
    • bu durum şikenin kendisi değilmi;)

    • Hepsini Göster
    • mahkeme ve uefa oyle demiyor ama.nese susaim sizin gibi sikeceiler fazla yuz vermemk lazim :)bys

    • şikeyi türkiyeye getiren takım galatasaraydır bencede susalım byyy

Yükleniyor...