Eşinizin mecburi hizmeti olsa onla beraber yaşar mısınız

size evlenme teklif eden adam mecburi hizmetten dolayı doğuda soğuk bir vilayette görev yapacak olsa teklifi kabul eder miydiniz


0|0
10|0

En İyi Kız Görüşü

  • Tabiki kabul ederim.Sevdigim kisiyle olduktan sonra nerede oldugum onemli degil.

    0|1
    0|0
    • peki sana dese ki falanca ilde bir kaç sene mecburi hizmetim var daha sonra istediğin yere yerleşiriz benimle evlenir misin buna cevabın nolur

Kızlar Ne Diyor 9

  • İnsan sevdikten sonra yer muhim değil aslolan zaten budur her daim birlikte olabilmek asıl sevgi zorluklari birlikte aşmak değil mi zaten

    0|1
    0|0
  • Tabiki.. Benim yanim onun yani.. ben onsuz hicbiryerde mutlu olamamki.. Bircok yerde onsuz mutlu olamamakdansa doguda onunla mutlu olmayi tercih ederim:) bu isin dugusal yani..

    tabi okul is butun hersey ayarlancak sonra bide gecici olcak yoksa onun yeri benim yanim olur:P

    0|0
    0|0
  • İyi günde , kötü günde...

    0|0
    0|0
  • tabiki de evet eşim o benim onu yalnız bırakamam biz hayatı paylaşıcağız onunla ayrı kalmayı değil

    0|0
    0|0
    • öncelijkle cevabın için teşekkürler sanırım antalyalısın

      peki sana dese ki falanca ilde bir kaç sene mecburi hizmetim var daha sonra istediğin yere yerleşiriz benimle evlenir misin buna cevabın nolur

    • Hepsini Göster
    • nickinin sonundaki 7den

    • anladım 1-2-3 falan doluydu galiba bnde 7 yaptım öylesine isim kapılmış :D

  • olum seviyosam tabikide sacmalık yani sordugun

    0|0
    0|0
  • Ailem duymıcaksa yaşardım. Evlenceğim kişiye güvenirim yani :)

    0|0
    0|0
  • Kutuplara gitse bile onunla giderim. Sonuçta onunla gidiyorum yani

    0|0
    0|0
  • Mesafelerin onemi yok yeterki o yanimda olsun.

    0|0
    0|0
  • böyle bı cok kısı var yeter kı sevıyo olsun

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 0

Erkekler görüş yazmamış.

Yükleniyor...