Bir bilgisayar oyununa hapsolsaydınız hangisine hapsolmak isterdiniz ve yanınıza almak istediğiniz 3 şey ne ?

Evet arkadaşlar bir bilgisayar oyununa hapsolsaydınız hangi oyunu tercih ederdiniz ve yanınıza 3 şey almanız gerekseydi neler alırdınız ? Herşey hayal gücünüze kalmış :)


0|0
6|27

En İyi Erkek Görüşü

  • owww FAR CRY 3 , battlefield 4 say say bitmez:D

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 26

  • smite oyununa hapsolmak isterdim :) cok kral bir oyun zaten oyunun karakterleri tanrılar yanma alıcam üç şey ise 1.hile makinesi 2. ve 3. ye siz benim yerime söyleyin farketmez bana hile makinesi yeter :)

    1|0
    0|0
  • İçecek,atıştıracak bir şeyler ve en yakın arkadaşlarım

    Oyun ise Call of Duty,Age of Empires,Gta,Pes/Fifa veya Fm oyunları :)

    1|0
    0|0
  • dxball isterdim saklanırdım altın sarısının arkasına

    1|0
    0|0
  • Sainst row,çetemi kurar keyfime bakardım

    0|0
    0|0
  • F.e.a.r oyunu korku oyunu muhteşem bir oyun küçük kız bir hayalet bizimle uğraşıyor boyuna filan yanıma alcağm 3 şey kola cips ve bisküvi olurdu

    1|0
    0|0
  • Call of duty.

    Gta

    Serious Sam

    cut.

    0|0
    0|1
  • Assasins Creed Serisinin bir oyununa hapisolmak isterdim.

    Yanimda Hidden blade kilic ve bir at :)

    0|0
    0|0
  • Batman Arkham Origins

    0|1
    0|0
  • mortal kombat 3 seyde hepsinin harketlerini yapmak ölümsüzlük bide manita olsun :)

    0|0
    0|0
  • Ben s4 leauge'e hapsolmak isterdim. Çok eğleniyorum onu oynarken. Veya sims'e hapsolabilirdim. Sonsuz can isterdim giderken, sonsuz yiyecek ve içecek, ha bir de canımdan çok sevdiğim, sevgilim. Bana yeter.

    0|0
    0|0
  • GTA 5 e girerdim adamlar fena yapmış oyunu yanıma da şifreleri alırdım bide çay alırdım oyunda çay yok aga :)

    0|0
    0|0
  • Oyun oynamam. Arkadaşlarla üniversitede de sınıfta dizüstü bilgisayardan sistemi kurup derste 8 kişi left 4 dead 2 oynardık o kadar.

    (Maksimum Gizlilik)

    0|0
    0|0
  • Assasin's creed . İstanbul'da geçiyor zaten sıkılmazdım hiç .

    0|1
    0|0
  • senin de ne garip soruların var. Seni DONKEY BAS oyunu içine sokmak lazım.

    0|0
    0|0
  • Darksiders fena oyun

    0|0
    0|0
  • GTA

    The wolf among us

    Infamous 2

    rahat yaşamak istersem de Sims 3

    0|0
    0|0
  • assasins creed'e olabilir. yanıma da apple of eden'ı alırdım. mesele yok...

    GTA serisi de olabilir. 3 şey de para hilesi sağlık hilesi bir de koruma hilesi varsa onu alabilirim...

    0|0
    0|0
  • WarZ'de full set :D

    0|0
    0|0
  • Gta ya da şu +18 oyunlar var aynı gerçek hayat gibi sevgili ilişkiler falan hepsi aynı la :D

    0|0
    0|0
  • Valla araba manyağı olduğum için Need For Speed serilerinden birine hapsolmak fena olmazdı.

    0|0
    0|0
  • Battlefıeld 2 Kubra dam :))) Sdv Draganov , Medic,At mine :))))

    0|0
    0|0
  • Minecraft :D creative modda olsun multiplayer olsun sevgilimde orda olsun :)

    0|0
    0|0
  • call of duty,counter strike, knight online..

    0|0
    0|0
  • kesinlikle nfs rivals :P

    0|0
    0|0
  • GTA Vice City :D

    0|0
    0|0
  • super mario

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 6

  • GTA olabilir.

    1|1
    0|0
  • İntihar Odası filmindeki oyuna hapsolmak isterdim.

    3 şeyi hiç bilmiyorum ya.

    1|0
    0|0
  • US RACER oyununa hapsolmak isterdim. yanıma alacağım üç şey su yemek sevdiğim erkeğin fotoğrafı

    0|0
    0|0
  • gta

    gunsgunsguns :D

    0|0
    0|1
  • Hoşuma gidiyor aramaları demiyorsunuz da, kapat gitsin.

    0|0
    0|0
  • Needport speed

    0|0
    0|0
Yükleniyor...