Kapat

Spor salonu hocaları ve personal trainer olayları...

Arkadaşlar 4 yıl önce başladım vücüut geliştirmeye hardbody tarzında değil fit ve plaj vücüdu amacım ilk başladığım nokta ile şuanki nokta arasında dağlar kadar fark var yalnız ilk salonumdaki hocanın bana yanlış program verdiğini tekrar sayılarının çok az olduğunu fark ettim bir çok şeyinide yakaladım sonrasında bıraktım o salonu..

Genel olarak türkiyede salon hocası olupta gerçekten bilgili olan ve personal trainer olaylarına giren sadece kişisel olarak ilgilenenlerin bir çok kişiden duyuyorum bilgilerini gerçek anlamda açıklamıyorlar saklıyorlar ve sadece paraya döküyorlar bu işi sürekli gelip gitsinler veya hemen gelişim olmasın kisvetinde bir çok çakallık mevcut bu şekilde olduğu takdirde güven olmadığı için bu spora istekte azalıyor yanii karşındak adam biliyor ama bilgilerini sınırlı aktarıyor sizler bu konuda neler düşünürsünüz ?


0|0
2|3

En İyi Erkek Görüşü

  • aldığı parayı hakeden çok az fitness hocası var.

    bizim salondakilerinde çoğu senin anlattığın gibi.

    ben artık kendi programımı kendim yazıyorum, kimseyle uğraşmıyorum.

    0|1
    0|0
    • aynen bende öyle yapıyorum 2010 da bilgimiz yoktu adam normal ağırlıklarla 6 tekrar yaptırıyor kardeşim ben yeni başlamışım 6 tekrar niyedir ? vede özellikle 2. ve 3. aydan sonra bakıyorum göğüs hareketleri bile bir üst göğüs bench var birde yatarak yana açış..

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Kızlar Ne Diyor 2

  • Açıkçası benim hocam öyle değil tam bir bilgi bombası ve işini yürekten yapıyor ama kendisis personal trainer değil salonun hocası sadece ve kendini geliştirmek için de elinden geleni yapıyor vücudu tam bir rambo zaten öyle bir hoca o vücudu da çoktan hak ediyor zaten gerçek bir arkadaş gibi kendisi ama bu dediğin personal trainerler açısından doğru olabilir kişilere özel para tuzağı yapıyorlardır elbet özellikle de bu ülkede çok vardır o tiplerden

    0|1
    0|0
  • Bir karsli fikrasi var. Meshurdur. Bir usta ve ciragi evin damini yapmaya giderler. Birlikte yaparlar usta hafif bir bosluk birakir. Cirakda neden oldugunu sorar. Zamanla acilsin ki ekmegimiz ciksin der.

    0|1
    0|0
    • adilikten başka bir şey değil aynı verdiğin örnekteki gibi sadece paraya döken bu sporu aldığı bilgileri öğrenciye %40 oranında veren hocalar tarafından spora güven azalıyor

Erkekler Ne Diyor 2

  • Bana kalırsa hocaların bilgisizliğinden o oluyor.Vücut geliştirme sporu zaten yavaş ve kademe kademe ilerleyen birşey.Ve iyi bir vücut icin 1-2 yıl çalışman gerekiyor.Dediğim gibi süre zaten uzun burada müşterinin hızlı gelişmemesi için yapacaklarını sanmıyorum.

    0|1
    0|0
    • hayır kardeşim yapıyorlar sürekli gelsin diyee böyle bir düşünceyee bak yaa


      2010 da bilgimiz yoktu adam normal ağırlıklarla 6 tekrar yaptırıyor kardeşim ben yeni başlamışım 6 tekrar niyedir ? vede özellikle 2. ve 3. aydan sonra bakıyorum göğüs hareketleri bile bir üst göğüs bench var birde yatarak yana açış onlarda 8 tekrar

    • valla o niyetlen yaptırdıysa tam oc :D

    • ne ypaacaksın iştee böyleee

  • oyle tipler cok olmasa da vardır dedigin gibi para kazanma amaclı. ama bunu yapan birisinin gercekten büyük egosu olması lazım.

    0|1
    0|0
    • büyük egosu derken yaa anlaşılıyorki daha sonra bile olsa bile... çok var kardeşim çok gerçek bilgilierini aktarmayan çok hoca var

Yükleniyor...