Tanrının varıgan inanmayan bırıyle konussan

ona tanrının varlıgını kanıtlayacak ne soylersın mesela? cok tesekkurler cevaplarınız ıcın herkese artı


0|0
3|10

En İyi Kız Görüşü

  • Hiçbir şey. İnanmaması beni alakadar etmez, hiçbir şeyi kanıtlama çabasına da girmem. İnsanların Tanrı konusundaki fikirlerinden çıkardığım sonuç şu, içinde inanca dair hiçbir kırıntı olmayan insan inanmamak için bahaneler arıyor, ne yapsam da Tanrı kavramının açığını bulsam diye. Aynı şekilde inanç sahibi insanlar da öyle. İnanmak için ''bahane'' arıyor.

    Kişisel fikrimi sorarsan dünyada her şeyin bir düzen, bir sistem içerisinde olduğu âşikâr. Bunu görmek için üstün yetenekler gerekmiyor. Coğrafya ve Biyoloji dersleri. Sadece Coğrafya’ya dair bilgi derinliğine inildiğinde insan cidden şaşırıyor, her şey birbirini tamamlıyor, her şey bir sonraki olaya zemin hazırlıyor ve bunların düzenleri bozulmuyor. Şahsen ben bunca şeyin ''tesadüfen'' olabileceğine ya da birileri tarafından doğrudan müdahale edilmeden gerçekleşebileceğine inanmıyorum.

    Uzay bilimlerini araştırsın mesela, canlıların geçmişini, biyolojik sistemlerini araştırsın mesela, coğrafi konuları araştırsın mesela. Zaten bunlara kafa yorulduğunda insanın ''tesadüfen olmuştur'' veya büyük patlama gibi varoluş teorilerine dili varmıyor insanın. Tanrı kavramını saçma bulan insanlar bunca şeyin kendiliğinden olacağına inanmaktan geri durmuyorlar. Saçmalık ise bu daha saçmalık. İnanmak isteyene kanıt zaten çok, kimsenin kafasına zorla sokamazsın bunu. Ama biri gelip de bana ''Tanrının varlığını bana kanıtla'' dediğinde niye uğraşayım ki ?

    Eskidendi bunlar. Bütün bilgi insan elinin altında artık. ''Düşünmek' diye de bir gerçek var.

    5|4
    0|0

Erkekler Ne Diyor 10

  • 1. si evren 14,5 milyar yıl önce uçsuz bucaksız bir boşluktu içinde hiç bir şey yoktu ve aniden toplu iğne ucu kadar bir noktadan patlama yaparak (big bang) milyarlarca galaksi süpernova nebulalar kara delikler ve bir çok diğer maddeler oluştu mesela dünya güneşin bir yıldız olduğunu biliyoruz dünya güneş sisteminin içinde sadece bir nokta güneş sistemi de yüz milyarlarca yıldızdan oluşan samanyolu galaksisinde sadece bir nokta samanyolu galaksisi de milyarlarca galaksiden sadece birisi ..sonuca gelirsek tanrısız bir evren asla düşünülemez..

    2.si insanın bedenen kadın ve erkek olarak yaratılmıştır ama ruhun cinsiyeti yoktur ve diğer hayatı yaşayacak olan bedenler değil ruhlardır ..yani ruhlarımızın cinsiyeti olmadığını var sayarsak ortada sorun olmadığını sen de görürsün... ayrıca bulunduğumuz evren gücü sonsuz tanrının yarattığı ve bizim bilmediğimiz evrenlerden sadece birisidir mesela cinlerin evreninin bizim evrenimizle hiç bir bağlantısı yoktur tamamen farklı bir evrendir ve belki de bilmediğimiz daha nice evrenler..

    3. emin ol tanrı her zaman verdiği sözleri tutar sana ölümden sonra bir yaşamın olacak diyorsa olacaktır...

    2|1
    0|0
  • varsa gözlüğünü alır takarım derimki soluduğum havayı hala göremiyorum o da muhtemelen ama ciğerlerinde hissediyorsun ama der bende ha işte allahta böyledir kimisi yaprakta kimisi bulutta kimisi sevdiğinde görür senin hissedemen olmadığı anlamına gelmez derim ama işin kötüsü gözlük takmıyorsa bu diyalog yalan olur :D agsdfgashd

    1|1
    0|0
  • Bu kişinin ilgi alanı ve bilgi kapasitesine göre değişir.

    2|1
    0|0
  • amerikalı bir arkadaşım la konuşurken konu dine geldi ve ve din tutmuyorum dedim ALLAH'a inanmam ve yaptıkları da bir işe yaramıyor bu yüzden inanmam dedi. Bu lafın üzerine ben müslümanım dedim ve doğru düzgün konuşmuyorum bile onla artık

    2|2
    2|2
  • Halihazırda mercimek kadar dahi bir akıl emaresi olsa, etrafında ve aynada gördüğü şeylerin bir tasarımcısı olduğunu idrak ederdi. O tür insanlardan uzak durun. İmanı sağlam ve bilgisi derin olmayan insanlar için tehlike arz eder, siz onu inandırmaya çalışırken o sizi inancınızdan eder. Defaatle tecrübe edilmiştir. Ki öyle olmasa, inancı yaratan da kitabında aynı şeyi söylemezdi.

    Bu, onların (önce) âmenû olmaları (Allah'a ulaşmayı dileyerek hidayete ermeleri ve ruhlarını Allah'a ulaştırdıktan), sonra küfre düşmeleri sebebiyledir. Bu sebeple onların kalplerinin üzeri tabedildi (mühürlendi). Artık onlar fıkıh edemezler (idrak edemezler). (Munafikun/3)

    İnsanlardan öylesi vardır ki, dünya hayatına ilişkin sözleri senin hoşuna gider ve kalbindekine rağmen Allah'ı şahid getirir; oysa o azılı bir düşmandır. (Bakara Suresi / 204)

    vs. vs.

    Kaba tabirle; ava giderken avlanabilirsiniz.

    0|1
    0|0
  • Vakıa suresini oku cevabın orada

    1|0
    0|0
  • + Allah a inanmıyor musun ?

    - evet

    + önemli değil O da sana inanmıyor zaten

    1|0
    1|3
  • kendimi gösteririm derimkı tarnı olmasaydı benım gibi kusursuz bir erkek nasıl var olabilirdi hala inanmıyosa kafasını ptlatırdım

    0|1
    1|1
  • Allah

    tanrı degıl.

    1|0
    1|0
  • 1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • Bir şey söylemem, yeterince delil var zaten, kalp ve mantık yürütme meselesi bu. Müslümanlığın bilincinde olan birisi Allah'ın varlığını kanıtlamaya ihtiyaç duymaz, inançlarına saygı duyulmasını bekler sadece.

    1|1
    1|2
  • Hicbisey. Onun inanışı beni ilgilendirmez

    1|0
    0|0
Yükleniyor...