Bu pankartı hala hatırlıayanlar var mı ?

galatasaraylıların beşiktaşıma açtığı ahlaksız pankartı hala unuttunuz mu beşiktaşlılar bunu unutmadık unutmayacaz unutturmayacaz..

link


0|0
7|14

En İyi Erkek Görüşü

  • Beşiktaş'a laf edenlerin zaten bir s.kimden anladığı yok. Bir futbolcu olarak, bu kadar cahil taraftarlara sahip olan, bu kadar koyun potansiyeli yüksek taraftarı olan gs ve fb camialarını kınıyorum. gfb ve ua yerin dibine batsın, Yücelsin sol açık ve tek yumruk!

    Yaşasın çArşı! defolsun 1453 (#AK) Kartalları

    Forza İstanbul United ;)

    1|0
    0|3
    • birde utanmadan buradakiler savunuyor ama siz juve real bayrağı açtınız diyorlar

    • onlarda haklılar o açıdan kızım, kahpe her yerde kahpedir!

      1453 kartalları zihniyetinde ki insanların yaptığı şeylerdir bunlar. Memleketini seven adam bunu yapmaz.

      Ha gel gelelim, onu gurur kırıcı hamleler yapıyor onlar. Buda onların karaktersizliği.

      Örnek verirsek; United'ı avrupada eleyen takım City ile eşleşse, tüm Unitedlılar City elensin diye öbür takımı tutar. Buda dünya futbolunda olan bişeydir. Herkes bayrak açabilir ama ben tasvip etmem.

Erkekler Ne Diyor 13

  • Gizli gizli sorup insanları aşağılayıcı ve kırıcı şeyler yapman seviyeni belli etti zaten.Eğer birazcık karekterin olsa gizli görünüp insanlara laf atmazdın.Zaten bir kişi yüzünden tüm taraftarları yargılayamazsın.Zamanında siz de çok pankartlar açtınız..Bunu unutma...

    1|0
    1|0
    • bir kişi yüzünden mi yargılıyamazsın o linke bak kaç kişi tutmuş sadece bir kişi olsa iyi ayrıca o gün twitterda bütün gsliler iyi olmuş ne var bunda diyor keza buradakilerde öyle sizde juve real bayrağı açmışmış

    • Hepsini Göster
    • Tamam pardon bir hata olmuş biz sizi daha sonra tekrar ararız

    • tamam neyse ya

  • Beşiktaşlıların kendini nimetten saymasıda ayrı bir ütopya. Çarşıymış anca siyasi olarak rant sağlayan çorba taraftar grubu ForzAnadolu

    link

    link

    1|0
    0|0
    • sizde kendinizi takımdan sayıyorsunuz ya aslında takımsınız ama düzgün takım değilsiniz zaten tüm türkiye sizin ne olduğunu biliyor

    • Hepsini Göster
    • Demek istediğim pankart kaptıracak kadar acizsiniz . Size ne yapsalar az be bizans

    • birde utanmadan demezler mi genelleme yapmayın bu pankartı savunuyorsunuz işte hepiniz aynısınız

  • Ne pankartıymış o? Ne yazıyordu yani ?

    0|0
    0|0
  • bjk tribünlerinde açılan, hemcinslerini aşağılayan "bekaret" temalı japon bayrağı hakkındaki düşüncelerin nedir, ahlaklı bayan?

    o değil de, parayı aldın mı bari?

    1|0
    1|0
    • onda ne var bişey olmaz orda fenevliler bizi sinirlendirmişti ama

  • Eboue ve Meloya yapılan ırkçılıkları unutmadık bizde.Yabancı takımı desteklediğinizi unutmadık. her desteklediğiniz takımıda sektirip attık.

    0|0
    0|0
  • Eboue ye yapılanlarıda unutmadık BJK Tvde bir tane adam Eboue´ye maymun demişti

    0|0
    0|0
    • twittarlardada sizin taraftarlar türkiyede siyahi futbolculara çirkin gibi şeyler kullanıyorlar

  • haklısın eywlah ama gizli sorupta gizli cevaplara izin vermemeni anlamıyorum ?

    1|0
    0|0
    • gizliden ahlaksız cevap vereceklerini bildiğim için gizli yaptım haklıyım tabi böyle ahlaksız pankartları ancak gsseliler açar

    • Hepsini Göster
    • aynen birde savunuyorlar ya bu rezilliği savunuyorlar

    • bunun savunulacak bı tarafı yokkı hangı taraftar grubu yapsa yanlıs yani

  • haha iki takımda birbirinden beter :)

    1|0
    0|1
    • beşiktaşım hiçte öyle değil ne zaman böyle ahlaksız pankart açtı peki

    • Hepsini Göster
    • nedense en fazla gsede oluyor

    • evet oyle cunku.

  • unutma çokta tın

    0|0
    0|0
  • utanmazlar arlanmazlar

    0|0
    0|0
  • insanlık ayıbı ya

    0|0
    0|0
  • Ne var bunda. Tiribünde adam bıçaklayıp öldüren siz. Sahaya atlayan siz.

    0|0
    0|0
    • mühendis oktaydan mı bahsediyorsun

    • İsmi şu an hafızamda değil. Tribünde çıkan bir kavgada bıçalanmıştı. Bunu gerçi tüm beşiktaş taraftarına maletmemek lazım. Kendini bilmez bir kaç kişinin şrfsizliği

  • yalanmı hıııı yalanmı söle yalanmı hıııııııııııı hııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııı :D

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • Maalesef bu pankart olayları bazı kendini bilmez taraftarlar tarafından açılıyor,ama bu çok ağır olmuştu.Asla unutmadık tabiki ama bunu tüm camiaya yüklemekte doğru olmaz çünkü bunu açan takımın her taraftarı bu görüşü desteklemiyor olabilir,açanları kınıyorum,büyük terbiyesizlik.

    0|0
    0|0
  • canım çirkef bunlar

    1|0
    0|0
  • genelleme yapma hatun

    0|0
    1|0
    • sizde real juventus bayrakları açtınız

    • Hepsini Göster
    • çenen düştü iyice :)

    • tamam ya offf sizle anlaşamyacaz bu belli oldu eğer düzgünce evet ahlaksız yaptı deseydin bazı gslilerde savunmasaydı bu olanlar olmazdı bizim düşmanımız bursa bile tepki gösterdi pankarta

  • Niye gizlisin ki ?

    0|0
    1|0
    • canım bu kız niye çok saldırgan anlayabildin mi :/

    • Hepsini Göster
    • Oooov nasıl yaran var nasıl gocunuyosun be gizliii :D

    • birde kız olacak savunuyor savunuyor bu pankartı sizdede bu beklenirdi zaten ahlaksızlığı savunmak hoşunuza gidiyor dimi

  • ilk defa gördüm.

    0|0
    0|0
  • Irkçılık yapan babamdı evet

    0|0
    0|0
  • amaç ortam germek mi gizli?

    0|0
    0|0
Yükleniyor...