Boks sporu hakkında ki önyargılar

Boks sporu size göre çok mu canice , yapılmasını anormal karşılayanlar var mı?


0|0
1|6

En İyi Erkek Görüşü

  • Benim gözümde bir spor bile değil.

    İnsanların enerjilerini bundan daha iyi işler için harcamalarını isterdim. İnsanoğlu içindeki vahşet, öfke ve şiddet isteğini kontrol edebilmeli. Her gün yeteri kadar kan ve şiddet görüyoruz hayatımızda. Bunun spor olarak adlandırılarak bize sunulmasını kabul etmiyorum.

    Houston, I have a bad feeling about this mission

    0|0
    0|1
    • lan yürü git insanoğlu dediğin erkeğin yaratılışında savaşçılık vardır böyle korkaklar gelip işin içinden ağzıyla kurtulmaya çalışıyor ya sinir oluyorum. kavga etmeyi her zaman bilmek gerekir çünkü kavga her zaman olabilme ihtimali olan bir şeydir.

    • en ezik, milletin her dediğine evet diyen insanın bile kavga etme ihtimali vardır. çünkü biri "atar" yaptığında o alttan alır fakat almasa kendini savunsa tartışma olur, ama o kendini ezdirir.

    • yani kavga her durumda gereklidir burada yok bunlar yanlış şeyler falan diye boş yorumlar atmak yanlış. sonuçta en entel, bilgili kişiye bile bir sokak serserisi istediğini yaptırabilir. kavga edemiyorsan bile en azından keşke etseydim isteği olsun bari, kavga yanlış ne demek

Kızlar Ne Diyor 1

Erkekler Ne Diyor 5

  • benim en sevdiğim spor dalları arasına girer yumruklar konusuyor eğer dövüş bir spor olarak yapılacaksa sadece boks olmalı

    0|0
    0|0
  • Ne caniliği ya, boks bir oyundur. En sevdiğim dövüş sporlarındandır basit ve zevkli. Tabi hasarları da unutmamak lazım ama yine de güzel

    0|0
    0|1
    • Kendinizin 2 katı yaşında bir adama akıl vermek sizin seviyenizi gösteriyor zaten.

      En çok da sizin gibi hayatta bir baltaya sap olamamış ilkel insanların içgüdülerden bahsederek saçmalamasına şaşırıyorum. Herşeyi biliyorsunuz sanki.

      İçgüdüleriniz içerisinde o kadar güzel duygular var ki aslında ama siz barbarlığı seçiyorsunuz. Sanat, edebiyat, kültür ve hiç olmazsa gerçek sporla uğraşmalısınız genç adam. Size bahşedilen aklı en iyi şekilde kullanmalısınız.

    • Hepsini Göster
    • öncelikle yaşına bakmadım abicim yoksa böyle konuşmazdım. bu tür sporları yapan her kişiye bu sporu barbarlıkla yorumlamak gibi aynı şekilde önyargılı bakmayın lütfen. zaten yorumunu okuduğum gibi anımsadım yorumları ben yazacaktım yorumda savaş sanatı kitabından alıntı olduğunu. şuan okuduğum kitap benim o tesadüf olmuş. kusura bakma yaşını bilsem böyle saldırmazdım sana istediğinizi düşünmekte özgürsünüz sonuçta :)

    • tekrar özür dilerim fikrimin doğru olduğunu düşünsem de savunmayacağım

  • dövüş sporları acı üzerinedir kanka. o yüzden de hoş değil canice de denebilir

    0|0
    0|0
  • Güzel bir spor heyecanlı ama kafaya darbe aldığın için çok sağlıklı değil

    0|0
    0|0
  • neresi canice mükemmel spor :)

    0|0
    0|0
    • Bende canice olduğunu kabul etmiyorum

    • ben bızzat lısanslı boksorum musabakalara cıkmadım ama suaralar ders verıyorum kımsede canıce demıyo 2 kısı uzerınıze geldıgınde canılık falan kalmaz

Yükleniyor...