3 yıllık sevgılın mı?yurtdısımı?

3 yıllık cok sevdıgın bır sevgılın var sevgınız askınızı ılk gunku heycanı taze mutlusunuz arada lımonı olsanız bıle fakat son gunlerde yurtdısından cok ıyı bır teklıf aldınız.bu mutlu haberı aılenızden bıle once sevgılınzle paylastınız fakat o buna sevınmedı ve sana ters davrandı sonrasında senın gıtmenı ıstemedıgını ve senı cok sevdıgını guvendıgını fakat orada yalnızlıktan ya da kavga ettıgınızde vs bı durumda cevreye guvenmedıgı ıcın oraya gıtmemen konusunda cok ısrarcı naparsınız? vegıdersenız ayrılmak zorunda kalacagız dıyor her fırsatta gelecegım ya da ucak bıletı alıp senı gelmenı saglıcam eger alısabılırsem ısıme senıde aldırıcam yanıma dedıgım halde kabul etmıyor ...lutfen yardımcı olun hayatı anlam tasıyor

(sevgılınızle cıddısını/yurtdısındakı teklıf en az 1yıl kalmanız gerekıyor / nısan soz takalım dedıgınız halde kabul etmıyor)

Güncellemeler:
arkdaslar acıl yardım edın 4gune karar vermem gerek ayda bır ucak bıletım var gıdıs donus onu konustum ve baslangıc 3000£ olucakmıs.hanı az buz paradegıl burada10 sene calıssam bu maasa erısememkı her ınsan sevdgıyle hayal kurar maksat hayallerı gerceklestırebılmek bende ona bu hayatı daha anlamlı guzel yasatmak ıstıyorum ama maddıyat onemlı tabı bu konuda o yuzden napmalıyım cok kararsızım.ıkna etme konusunda da fıkırlerınız varsa soleyın lutfen ?
ya seytan dıyokı yap nıkahı gonder valıdenın yanına ama ne bılım daha yenı evlıykenden ayrı kalınmazkı offff napıcam ya yardım edın allah askınaya cok sevıyorum ya ama hayatımınen buyuk fırsatı sevdgmle mutlu mesut yasamak ıcın bı fırsat x(

0|0
4|5

En İyi Erkek Görüşü

  • Ben çok seviyorum o beni çok seviyor tereddüt ediyorum gidip gitmemeye hayatta bırakıp gitmem.

    0|1
    0|0
    • ya öylede abi soyle dusun gıtsen daha guzel bır hayatınız olucak ve ona kurdugun pembe panjurlu vıllayı ya da dubrovnıktekı balayaını ve yahut cannesda bır tatıle cıkabılıceksın sadakat sonucta onemlı degılmı trdeyken nasıl sadakatlıysen orada ısnı yaparsan sadece herfırsatta sevdgne varırsan olmazmı?cunku cevap vermek ıcın teklıfe sadece 4gunum kaldı

    • Hepsini Göster
    • olursa dugun davetıyenı gondercem zaten merak etme sen :D

    • Eyvallah seve seve gelir halayın başına geçerim :D

Kızlar Ne Diyor 4

  • ikinizin ileriki hayatı için, yurtdışına gitmen gerektiğini söyle biraz bu yönden yaklaş olaya ikimiz için gidiyorum gibisinden, bence fırsatı kaçırma, olmadı duygusal yaklaş ilerde gitmediğim için pişman olmak istemem bu güzel fırsatı kaçırdığım için vs vs de tabi kızı da unutma yani gidince oraya, seni çok seviyor ondan gitmeni istemiyor sonuçta onun bu davranışını anlamaya çalış..

    0|0
    0|0
  • fırsat bir kere gelir ayağına sen sevioyosan o da seviyosa 1 yıl nedir ki beklenir bu kadar niye problem etti kız arkadasın anlamıs değilim hele ki işte sen gidersen senden ayrılırım tehti di yapan ve cidden de bu düşüncesi olan insanın açıkcası seni sevdiğini düşünmüyorum.

    0|0
    0|0
    • hmm herkes senın gıb olamıyor ıste kı sen benı gormedın tabı rahat konusabılıyorsun:) ovunmek gıbı olmasın ama ben kısısel bakımıma onem verırım cok onun harıcınde ınsanlarla ıletısım halınde kalmayı yalnız kalmayı pek sevmem belkıde buyuzden dolayı böyle konusuyor dıcem ama hıc bır sadakatsızlıgım olmadı.neysekı anlasamadık su aralar kırgınız ben italyaya yerlestım kırgınız ama en yakın tatıl su ısı bagladıktan sonra yanı 30-40 gun sonra gıdıcem suprız yapcam umarım bu kırgınlık gıder ne dersın

    • umarım hayırlısı olsun.

  • Sevdiğinide al git derim kız seviyosa gelir zaten konuş bir bence

    0|0
    0|0
    • okulu var burada okuo aılesı var nasıl bıraksın herseyını gelmek ıstemıyor .ben mı aılenmı gıbı bır tercıhe asla sokmak ıstemıyorum

  • ben duygusal insanımdır aşkı seçerim. iş dediğin nedir ki...

    0|0
    0|0
    • oha 3000 euro mu :D işi seç işi vazgeçtim aşktan :D

    • Hepsini Göster
    • sen bu işi istiyorsun baya baya. sevdiğin kızı iknadan başka yol kalmamış ki... bu sebepleri söyle ve yanımda olmanı istiyorum de. oraya gidince sakın onu pişman etme dırdırı ömrünü yer... bu işi onun için istediğine ikna et çok fazla konuşma ama bu konuda hatta trip at ona sana destek olmadıgı için

    • olabılır denemek lazım ama rısklı once bır jest yapıcam aklıma geldı olmazsa son care bunu yaparım cok sagol :)

Erkekler Ne Diyor 4

  • aynen ısrarına devam et. kabul eder sanırım neticede sonsuza kadar ayrı kalmayacaksınız. anlayış gösterir güzel bir üslupla ısrar et. bunlara rağmen kabul etmezse gitmeyeceksin tabiki :)

    0|1
    0|0
  • Bak şimdi aynen şöyle diyorsun.

    Ben seni çok seviyorum ve sende beni. Nasıl ki biz birbirimizi sipariş üzerine sevmedik,sipariş üzerinede vazgeçemeyiz. Şimdi ben o işi kabul edeceğim ve senide sevmeye devam edeceğim. Sen istediğin kadar ayrıl ama ben ayrılmıyorum. Şayet benim seni sevdiğim gibi beni seviyorsan zaten ayrılsakda beraberiz durumu olacak. Bu işi seninle daha yüksek standartlara sahip bir yaşam sürmek için kabul ettiğimide zaten biliyorsun. Şimdi bana destek mi olacaksın köstek mi kararını ver. Ama şunu unutma ki ne yaparsan yap beni sevmekten vazgeçemeyeceksin. Boşuna kendine eziyet edip kendini heba ederek benide üzme.

    O gitse bile dönüp dolaşıp geleceği yer kürkçü dükkanı olacaktır.

    0|0
    0|0
  • Ben olsam giderdim. Oraya gidip teklifi kabul etmek illaki ayrılmak değildir..

    0|0
    0|0
  • tabi ki yurt dişı

    0|0
    0|1
    • içindeki duygular yurdunu terketmeden sen terket yurdunu, hep sevecenmi onu,

    • bu sacma soruna cevap bıle vermıcen k.bkma da para lafını etmemın sebebı durumu benı anlmanız ıcındı ben cok sevıyorum onu herseyın mukemmel ama yarınıda dusundgm ıcın bu fırsat konusunda yardım ıstıyorum eger mantıklı cozumsel cevabın varsa arkdsm sole yoksa kalabalık yapmazsan sevınırım cunku zor durumdayım anlayıs ve fıkır onerısı beklıyorum zamanım dar anlatabılıyormuym ?

Yükleniyor...