Ciddi yorumlar yapar mısınız? Sizce bu mümkün mü?

ASuan cok sevdiğim bir kız arkadasım oldu 15 aralıkta facede selamlasmamızla basladı ben 30 yasındayım o 18 yasında 1 2 hafta kadar arkadas olarak sohbet ettik sonra aramızda sevgi basladı sürekli telefonla görüsmeler her anından haberdarım ne yaparsa yapsın beni bilgilendiriyor beni cok kıskanıyor 1 ayımız dolduğunda yanına gittim otele yerleştim sabah yanıma geldi ve seviştik o gün ertesi günde tam gun gezdik sinema eğlence herşeyi yaptık ve hayatımın en güzel ve en samimi 2 günüydü diyebilirim ben bununla ciddi bir gelecek düşünüyorum simdiki bulusmamızda sevişmenin ötesi olucak yani söyle özetliyim ben bunu cok seviyorum oda beni cok seviyor sözümü dinliyor herşeyi yapıyor sürekli her yarım saatte bir telefonla görüşüyoruz geceleri uzun uzun konusuyoruz hayatımda böylesine beni etkileyen bir kızla tanısmadımşu anondan güzelini göremiyorum

ama bir hata yapmak istemiyorum.Bana kocacığım diyor sizce bu ilişki normalmidir.hani 1 aylık görüsmeden sonra sevismek vs..Gelecek hayalleri kurma 4 ay sonra yanıma gelicek ömrünün geri kalanını benimle yasamak istiyor.


0|0
5|4

En İyi Kız Görüşü

  • mutluysanız devam.

    0|1
    0|0
    • seven insan dokunmaya kıyamaz nedir ya. iyi sevdiğinizi alın 1 metre karşınıza koyun oturup mal mal izleyin. oldu. ne anlamı kaldı. asıl seviyorsan istersin. ben sevmediğimi yolda yürürken de yanımda istemem yatakta da yanımda istemem. yıkın şu tabuları artık. bu yorumum: bir tane kızın yorumuna cevap olarak hazırlanmıştır.

Kızlar Ne Diyor 4

  • Pedofili misin nesin?

    18 yaşında,olgun değil, iki gün sonra pişman olur zavallım. Seven insan dokunmaya kıyamaz. Ki bu kız daha küçük. Bunu o düşünemiyor, sen de onun zayıflığından yararlanıyorsun. Aranıza 12 yaş var. Neyse. Koca adamsın. Bunları senin düşünmen gerekir...

    0|0
    0|1
    • Yahu siz idrak edemiyorsunuz ben sonuna kadar götürmenin pesindeyim siz beni sapık sandınız herhalde ben sadece mümkünmüdür diye sordum bana hakaret edin demedimki.Sevip dokunmamak ne alaka onuda anlamıs değilim.İnsan sevdiğini arzular hep onunla birşeyler hayal eder her anını onunla yasamak ister.

  • otel odana gelıp senle sevısen bı ınsana nası guvenebılıyosun

    0|0
    0|1
  • ilk buluşmada seviştin hayırlısı

    0|0
    0|0
  • O kiza nasil guveniyosun anlamis degilim otele odana gelip senle sevisiyo ilk gorusmenizdee vayy anasini satimm serhat yaa

    0|0
    0|1

Erkekler Ne Diyor 4

  • Benimle yaşıtsın diye bu yorumu empati kurarak yapıyorum. Ben bu zamana kadar belirli safhalardan geçtim çok kız arkadaşım oldu az ya da çok tecrübe sahibi oldum şimdi bence 18 yaşındaki bir kızın gerçek manada doğru kararlar vereceğine inancım zayıf çünkü o yaşlar çok değişken yaşlar hızlı zamanın başlangıç noktası sayılabilir bu 22 yaşlarında hız keser ve daha olgun ve mantıklı düşünür şuanda ilişki boyutu kısa sürede hızlı gelişmiş gibi duruyor evlilik açısından söylüyorum ama 1 aylık görüşmeden sonra sevişmek dediğin olay farklı, insan vardır çok sevmiştir ama ilk görüşmesinde de sevişir yani bu farklı bir olay buna bakarak gelecek kurmamak lazım ama senin duygularına hitap ediyor ve mantığına uyuyorsa kızı üzmeden iyice tanı ve evlen derim bu tanıma süresinde aklında şüphe varsa olur mu olmaz mı emin değilsen uzatma onun hayallerini yıkma çünkü o senin kadar olgun değil.

    0|1
    0|0
    • Bana garip gelmiyor da düş gibi geliyor yani senin aradığın kız modeli bir anda karsına cıksın ve kafanı kurcalasın hani düsünceleri uymasa simdiye kestirip atmıstım ama uyduğu için devam ettim ki halende ediyor ve yakınlarımda universite kazanmaya yönlendirdi kendini dediğin gibi yapmak en iyisi benim acımdan sorun yok ama onun üzülmemesi için biraz zaman vermeliyim tam emin olduktan sonrada kıyarım nikahı tsk ler dostum beni anlayıp yorumladığın için.

    • rica ederim.

  • 30 a 18 mi baya normalmiş ulan biz kendimizden küçüğe bakmaya utanıyoz adam seviştik diyo ya

    0|0
    0|1
  • para çok heralde abi sende :D

    0|0
    0|1
    • Ciddi yorum dedim ama Ve bunun parayla ne ilgisi var.

    • bi genç kızlar genellikle orta yaşlı zengin adamlarla cıkıyolar çok gördüm babası yaşında ya bildigin öpüş bakalım yiyiş bakalım artık kalkıp hiçmi utanmanız yok dicektim sabır ettim

    • 1. ben zengin falan değilim düşünceleri vs herşeyiyle benim tam aradığım kişi.Benim dişi versiyonum gibi ama yası kücük en basta ben sorun ettim bunu ama kendisi sorun etmedi.Düsüncelerine saygım var.Umarım sende yasarsın bu durumu.O zamanda böyle düsünürmüsün orasıda meshul..

  • lolita sever yakaladık burada koşuuunn

    0|0
    0|1
Yükleniyor...