Traş olurken yüzünü kesen erkekler hakkında ne düşünürsünüz?

traş olurken yüzünü kesen erkekler hakkında ne düşünürsünüz ?


0|0
1610

En İyi Kız Görüşü

  • Sakar oldukları düşünüyorum veya ellerinin tirediklerini veya iyi bir traş köpüğü kullanmadıklarını veya jilletlerinin körleştiğini ve birde pamuk veya kağıt parçacıkları koyarlarya o kesilen yerlere o zaman dahada hoş oluyor :)

    0|1
    0|2
    • amma çok şey düşünüyomussun :D

    • Hepsini Göster
    • Hayatımı özetlemisin :).Hep öyle oluyor ama olsun.Neden biliyormusun? Ben kendi değerimi biliyorum.Karamsar değilim artık.Eskiden kızıyordum işte hak ettigim değeri veren yok diye ama ben kisiligimi değiştiremem.Anlayan anlar anlamayan kendi bilir.Ben buyum ve değişemem.Kendimi başkaları için veya içimden geldiği gibi hareket edemessen içten ölebilirim.Dediklerimi unutma.Başka biri kafana yatınca en iyi cevabı değiştirebilirsin.Kızgınlık olmaz benim tarafımdan.İyi paylaşımlar

    • ıı ıı baskaları kafama yatsada seninkisi daha cok kafama yattı hem bende senin gibi düşünüyorum doğru yoldasın tbrk ederim :d bu konu üzerine edilicek iltifat bilsem etcekde :D:D malesef bilmiyom ama sen biliyosan söyle senin için onu söylerim ben :)

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 15

  • aceleci yada sakar

    0|0
    0|0
  • yüzünü kesmiş diye düşünüyorum

    0|0
    0|0
  • Sakarlığı tutmuş diye düşünürüm.

    0|0
    0|0
  • El becerisi pek iyi değil heralde diye düşşünürüm ya da çok aceleye gelmiştir. :D

    0|0
    0|0
  • bana sempatik gelirler bilmem sadistmiyimdir. ama ne biliyim çok şirin oluyolar mahcup bi ifadeleri olur zatn :)

    0|0
    0|0
    • :D:D iyi bi yaklasım türü olmus :D:D eğer kan sevmiyorsan seninkiside iyi cevap :D

  • beceriksiz

    0|0
    0|0
  • çok amatörce yaa ne o öyle ilk traş denemesi gibi

    0|0
    0|0
  • Sakar :))

    0|0
    0|0
  • Kıyamam onlara sakar şeyler :(

    0|0
    0|0
  • Normal bır insan olduklarını düsünüyorum.

    0|0
    0|0
  • ayarsız derim

    0|0
    0|0
  • Berbere gitmeye üşenmiş.

    0|0
    0|0
  • İnsanlık hali olabilir...

    0|0
    0|0
  • kaza

    0|0
    0|0
  • ergendirler büyük ihtimalle

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 10

  • Hiç yaşamadım henüz :) Allah yaşatmasın.

    0|0
    0|0
  • hep berberde sakal traşı oluyordum sakalımı kesmeyi beceremiyorum itiraf ediyorum sakal traşı olmayı askerde öğrendim

    0|0
    0|0
  • braun çok süper onu kullanıyorum sinek pataniş çekiyor yine tırmanamıyor o halli yani :))))

    0|0
    0|0
  • kaza oldu

    0|0
    0|0
  • sinek kaydı olmayalı bi 5 sene olmuştur

    0|0
    0|0
  • ustura ile traş olurum birkaç yıldır,acemilikde çok kestimde artık olmuyor :)

    0|0
    0|0
  • daha dikkatli olmasını düşünüyorum...sakarlık yapacaksanda bu suratta olmaz diyorum.:)

    0|0
    0|0
  • Mach3 kullan bisy düşünmeye gerek kalmaz...

    0|0
    0|0
  • bişey düşünmeme gerek yok

    0|0
    0|0
  • insalık hali acele ederken bende hep kesiyorum yanlışlıkla

    0|0
    0|0
Yükleniyor...