Oy verirken kimi düşünerek oyunuzu kullanırsınız?kendınızı mi yoksa ülkeyi mi?

partılerı secerken neyı dusunerekden oy atarsınız?kendınızı dusundugunuz ıcın mı yoksa bu ülkeye gercekten faydası oldugunu düşünüdüğünüz için mi atarsınız?cogu kendmi diyecek bunu biliyorum ama görüşleri düşünceleri olanları alabilirmiyim?tek cevap vermeyin acıklamalı istiyorum


0|0
1|18

En İyi Erkek Görüşü

  • kendim için de ülkem için de aynı şeyi istiyorum

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 17

  • bizim ülkede particilik var ancak eyalet sistemi geldiği zaman adam seçebiliriz ve başbakanımız bunu yapcak ondan götü sıkıştı cemaatin ,bakanları aynı şekil seçecez :D

    1|0
    1|0
  • Bölgesel oylama ise bana ve bölgedeki halka verilebilecek hizmete göre(kömür falan değil :D) mesela izmirde metro 13 senedir bitmedi :D ondan kimse benden oy beklemesin :D

    ama genel seçimlerde ideolojime ve memleketimin çıkarları doğrultusunda oy kullanırım.

    Millet olarak şunu iyi anlamalıyız.Bölgesel seçimler kesinllikle ideolojik seçimler değildir,halka verilen hizmet kailtesi önemli olmalıdır,ayrıca bölgesel seçimlerde partiye değil belediye başkanlarına oy veriyorsunuz yani vermelisiniz.çünkü size hizmeti getirecek veya getirmesi gereken kişi parti değil belediye başkanıdır.

    0|0
    0|0
    • haklısın bilader senin gene iyiymiş Başkentte 1994ten beri zulüm ve doalyısıyla metro bir gıdım ilerlemedi baktılar olmuyo koskoca bakanlığa devrettiler işi iş yapan yok bu memlekette

  • ülkeyi düşünenlerin sayısı oldukça az. Din kisvesi ile ülkenin içine ettiler. Ben şahsi olarak yine ülkemi ve ulusumu düşünerek Hepar'a oy vereceğim. Baskı bize göre değil. Bi tane imam kılıklı şeytanın buyruğu milletimize ters.

    0|1
    0|0
  • ülkeyi düşünüyoruz ama verdiğimiz parti barajın altında kalınca boşa gidiyor sinir bir durum zira barajda yeni düzenleme yapılmalı seçim sistemi değişmedikce milletin vekilleri değil partinin vekilleri (yani parayı basıp iyi partiden aday olanlar) kazanmaya devam edecekler gibi duruyor.

    0|0
    0|0
  • Tabikide ülkeyi

    1|1
    0|1
  • arkadaşım bizde şaşırdık neye göre vereceğimizi:)

    Kimisi kendi çıkarı için kimisi de ülke için ama bana sorarsan ilk başta ülke için olmalı.

    0|0
    0|0
  • ben adriana limayı düşünerek veriyom panpa

    1|0
    1|0
  • oy vermem oy hak eden yok. ama kesinlikle olmamasını istediğim partiler zirveye oturcak gibiyse vermek zorundayım :)

    0|0
    0|0
  • Ülkeyi düşünürsek hiç oy atmamamız gerekir.

    0|0
    0|0
  • tabiki ülke için

    sadece kendine sert ve rahatsız eden seyleride kabulleniyorsun toplumun mutlulugu için bir yerde

    0|1
    1|0
  • Kendini düşünmek ülkeyi düşünmek demek zaten.

    Kendinle ülkeni farklı algılayabilmen demek oy vereceğin kişinin bir yakının, torpilin, çıkarı durumun vs. olması demek.

    Bu durumda kararımı ülke lehine verirdim

    0|0
    0|0
  • Gelen çalıyor zaten ne düşüneyim örneğin en son seçimlerde önümdeki kadın kimdi diye düşünmüştüm

    0|1
    0|0
  • yüzde 99 un yaptığı ancak söylemeye cesaret edemediği şeyi :D yani kendimi düşünerek.

    0|0
    0|0
  • ülkeyi düşünerek oy vermeyi yeğlerim.

    0|0
    0|0
  • kendimi düşünerek oy kullanırım

    0|0
    0|0
  • bana yararı olanın ülkeye de yararı olur zaten.

    0|0
    0|0
  • insanların boyları renkleri yaşları veya herşeyleri birbirine benzemediği gibi

    fikirleride benzeşemez zaten böyle olmasa bütün eşyalar evler arabalar aynı tipte olmazmıydı

    sizin devlete faydası var olarak gördüğünüzü bir başkası vatan haini olarak görebilir

    hatta bunu radikalleştirip teröre kadar götüren uç noktalar bile var

    önemli olan kime neden oy verdiğimiz değildirde

    bizim oy vermediğizi baştacı yapanı hoş görebilmek ve

    kim ülke başına gelirse ona saygı gösterebilmek şahsına değil

    makamına

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

Yükleniyor...