En yakın arkadaşınız/dostunuz doğum gününüzü hatırlamazsa sonuç ne olur ?

Gençler sevgli değil bakın en yakın arkadaşınız... :)

Doğum gününüzü hatırlamadığı taktirde sonucu ne olur ?

  • Kırılırım ama insanlık hali anlarım onu..
    46% (82)41% (47)44% (129)Oy Ver
  • Misilleme yaparım ben de onunkini hatırlamam :/
    21% (38)13% (15)18% (53)Oy Ver
  • Arkadaşlığım biter !!
    2% (3)2% (2)2% (5)Oy Ver
  • Dostluğumuz zedelenmez fakat her fırsatta yüzüne vururum
    23% (41)13% (15)19% (56)Oy Ver
  • Sahi benim doğum günüm ne zamandı ? :o
    8% (16)31% (37)17% (53)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim

0|0
36|45

En İyi Erkek Görüşü

  • Ben unuttum dünmüş ve halada arayıp sormadım... sadece yüzüme vuracağı günü bekliyorum... cevabım şu olacak Doğum gününü kutlamam senin için o kadar önemli olsaydı doğum günün bittiği an arayıp derdin arkadaş doğum günümü neden kutlamadın diye... Yapmadığına göre demek ki benm kutlayıp kutlamamam pek birşey ifade etmiyo süsü... Haksızken haklı olma becerim :) :) :) :) :)

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 44

  • bende onunkisini unutmus gibi yaparim anlar hatasini herhalde :)

    1|0
    0|0
  • erkeğim ben yok bizde öyle şeyler

    1|0
    0|0
  • pek o kadar popüler olmadım hayatta hep hatırlayandım hatırlamasalarda olur, kimseden bir beklentim yok

    1|0
    0|0
  • Hiç de fark etmez...

    1|0
    0|0
  • Geçenlerde doğum günüm vardı yanlış hatırlamıyorsam 15 kasım :D 1 allahın kulu çıkıpta doğum günün kutlu olsun demedi gerçekten hatırlayanlar var mı diye merak edip faceden gizli yapmıştım tarihi ^_^ yokmuş

    1|0
    0|0
  • hiiiiççç umursamam benim sadece bir günümü hatırlayan adamdan ne hayır gelir zaten o gün yanımda kötü günümde yanımda olması yeter

    1|0
    0|0
  • öle bir ihtimal olamaz çünkü en yakın 2 arkadaşım (çocukluk arkadaşlarım) benle aynı ay ve günde doğmuşlar.

    ben 17 mart

    arkadaş 17 mart

    diğer arkadaş 18 mart

    1|0
    0|0
  • Hiç bir şey değişmez . Doğum günümün kutlanmasını hiç kimseden beklemiyorum . İleride sadece eşim kutlasın .

    1|0
    0|0
  • Duygusal bir şey hissetmediğim birinin doğum gününü kutlamam.

    1|0
    0|0
  • son 5-6 yıldır doğum günümü ablam hatırlatır :))

    ben hatırlamıyorken kimseye kızamam hatıralamadın diye hem takılmam öyle klişe şeylere.

    1|0
    0|0
  • sevgilimisiniz arkadaş dostlukna doğum günü süprizi mi yapak yani. olabilir yaniiii. belki aklım kalabalık aklımda başka bişe var olamaz mı yani

    1|0
    0|0
  • ilkokul bittiğinden beri doğum günümü kutlamadılar. bazen ailemin doğum günümü hatırladığı, birkaç gün geçtikten sonra aradığı bile oldu. bence erkeğin doğum günü kutlanmaz zaten. benimkini kutlamalarını istemezdim. kimse hatırlamasa daha iyi olur.

    1|0
    0|0
  • Şıklardan da hiç birisini yapmam. Vay yavş*k der geçerim :)

    1|0
    0|0
  • Kırılırım ama insanlık hali anlarım onu..

    1|0
    0|0


  • A

    1|0
    0|0
  • cani sag olsun

    1|0
    0|0
  • Kırılırım ama insanlık hali anlarım onu..

    1|0
    0|0
  • Benim için doğum günümün bugünden farkı yok.

    1|1
    0|0
    • yo hayır bence sen dünyaya geliyosan mutlaka etkilediğin insanlar olur.Hayata boşu boşuna gelmedik...Değerli bir gün bence.Senin doğman çok kişiyi etkilemiştir...

  • hiç bişeycik olmaz nolacak

    1|0
    0|0
  • Hatırlamadı :D Hiçte umrumda olmadı :D Önemli olan cenazeme gelmesi :D

    1|0
    1|0
  • Ben kendi doğum günümü İett den gelen kısa mesajdan gördüm ,

    adam nası hatırlasın :)

    1|0
    0|0
  • Banko D diyorum =)

    1|0
    0|0
  • her sene bakarım kimler kutladı sonra sallamam :D kutlamayanların dogumgününü.

    1|0
    0|0
  • insanlık hali

    1|0
    0|0
  • Ben zaten doğum günü kutlamıyom hatırlmasınada gerek yok.

    1|0
    0|0
  • kendiminkini bile unutuyorum bazen yani çokmu lazım

    1|0
    0|0
  • Tüm arkadaşlarım en az benim kadar odun o yüzden sorun değil zaten söylemezse bende hatırlamam

    1|0
    0|0
  • önemli degil derdim

    1|0
    0|0
  • tum ozel gunlerden nefret eden bırı olarak

    en ıyı arkadaşım adayı olur ^.^

    1|0
    0|0
  • sıkıntı yok..

    1|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    14

Kızlar Ne Diyor 36



  • Öncelikle merhaba Tuzak,sizi görmeyeli hayli zaman olmustu.

    Dogum günlerine kendi adima pek önem vermedigim icin ve de kutlamadigim

    icin yakin arkadasimin unutmasi pek sorun olmazdi acikcasi.

    Karsimdaki insanlar önemsedigi takdirde ben onlarinkini mutlaka kutlarim ama,

    unutmam genelde.

    2|1
    0|0
    • Merhaba Şavk'ımm cevaplarını özlemişim yahuu :)

      muhebbet hatırlanma karşılıklı oluyor gerçekten...

    • Bunu duymak ne güzel...öyle kesinlikle.

      Ben de su mavili,gizemli profili ve buram buram nezaket ve ahlak kokan cevaplari

      aramadim,yoklugunu hissetmedim degil acikcasi :) sevindim gördügüme

    • @TerryBenedict

      Öncelikle ben hacı degilim.

      Şavk ise; yansıyan ışık,aydınlık anlamına gelmektedir.

  • Yakın arkadasım dedıgım ınsanlar vardı, hatırlamamıslardı.zaten hıc kımse hatırlamaz dogumgunumu.tek aılem hatırlar.su an kımseye yakın arkadasım demem.ama dogum gunumu hatırlamadıkları ıcın degıl yanı.dogum gunumu unutmak duzenlı bır hal aldıgı ıcın artık bagısıklık gelıstırdım, etkılemıyor :D

    1|0
    0|0
  • Ben en yakın arkadaşlarımın doğum gününü mükemmel bir biçimde kutluyorum eğer unuturlarsa çok üzülürüm . Unuttukları için değil emeğime üzülürüm.

    1|0
    0|0
  • Unutsun ben önemsemem böyle şeyleri.

    2|0
    0|0
  • Unutmuştur ne olacak sonradan söylediği sözlerle gönlümü alabilir hemen. Ölümlü dünya çok uzatmam ben böyle şeyleri. İnsanların türlü türlü sıkıntıları var sonuçta :)

    1|0
    0|0
  • Ben kendi dogum gunumu unutan bir insancik oldugum icin arkadasimim hatirlamasini beklemem doğrusu :D

    1|0
    0|0
  • Insan yssamayinca anlamaz ama bende unuttum. Bir jac hafta/gün öncesinde aklimdaydi o gün bir telas vardi unutum üzücü ama oluyor

    1|0
    0|0
  • A dedim. çünkü daha önce ben de en yakın arkadaşımın doğum gününü unutmuştum. 9 senelik arkadaşım. o yüzden o unuttugunda kızcak yüzüm yok şahsen.

    1|0
    0|0
  • B: Misilleme yaparım ben de onunkini hatırlamam :/

    1|0
    0|0
  • Kırılırım ama insanlık hali

    1|0
    0|0
  • Hatırlatıcı ayarı olarak görmüyorum dostlarımı.

    1|0
    0|0
  • sinir oluyorum açıkçası umrumda değil

    "mutlu yıllar" diyecekler bende salak sapık sırıtmak zorunda hissedeceğim kendimi

    sıradan bir günde pasta alsınlar tadını çıkara çıkara yiyelim

    1|0
    0|0
  • hatırlamadılar zaten, önemsemiyorum ne yapayım umrumda değil, şu sene de bitsin de okuldan kurtulayım artık...

    1|0
    0|0
  • ya benimkini hep hatırlayıp kutlarlar asıl ben hatırlamam sevgilimin arkadaşlarımın. doğum günü özürlüsüyüm ben

    1|0
    0|0
  • Dostluğumuz zedelenmez ama her fırsatta yüzüne vururum

    1|0
    0|0
  • Unutturmam ki :D

    1|0
    0|0
  • hiç bir şeycik olmaz hatta üzülmesin diye asla doğum günümü unuttuğunu falan söylemem

    1|0
    0|0
  • ben dogumgunu kutlamayı seven bı tip değilim ama beklerım kı en yakınım hatırlamadı sonra ozur dıledı ama tabı olmadı ıstedıgım gıbı takılmamak lazım dost sonucta atsan atılmaz satsan satılmaz

    1|0
    0|0
  • a, insanlık hali :)

    1|0
    0|0
  • Benim açımdan sıkıntı yok.

    1|0
    0|0
  • Darılırım, gücenirim.

    1|0
    0|0
  • hiç bişey olmaz ama çok pis trip atar laf sokarım.

    1|0
    0|0
  • insanlik hali anlayisla karsilarim

    1|0
    0|0
  • A yı işaretledim.

    1|0
    0|0
  • Kırılırım ama insanlık hali anlarım onu.

    1|0
    0|0
  • Dostluğumuz zedelenmez fakat her fırsatta yüzüne vururum

    1|0
    0|0
  • Ağlarım öküz gibi.

    1|0
    0|0
  • Ağzına fururum.

    1|0
    0|0
  • birsey olmaz bende unutabiliyorum hihih :D

    1|0
    0|0
  • Misilleme yaparım ben de onunkini hatırlamam :/

    1|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    6
Yükleniyor...