Esnekliğin Sonradan da Kazanılabileceğini İspatlayan 6 Fotoğraf

Şu ana kadar bize öğretilen hep esnekliğin doğuştan genlerle geldiği olmuştur. Belli bir yaşa geldikten sonra başarılı olunamayacağını savunan kişi sayısı oldukça fazladır.

Aslında bir bakıma haklılar.

Doğuştan esnek vücuda sahip olan kişiler çok daha şanslı.

Ben de bu zamana kadar aynı o sekilde düşünüyordum ta ki geçen günlerde instagramda dolaşırken şu resmi görene kadar.

Yani bahsedilen süre 2 yıl gerçekten uzun bir zaman dilimi. Ama yine de böyle bir başarıyı kaydedebilmek için kesinlikle değer.

Bu resimden sonra daha fazla araştırma yapmaya başladım.

Esnek olmalarının yanısıra oldukça da güçlüler.

Çalışmalardan sonra vücutlarını iyice tanıdıkları için denge noktalarını kolaylıkla bulabiliyorlar.

Görüyor musunuz? Gereken şey sadece sabır, emek ve azim.

Belki doğuştan esnek şekilde doğmadılar ama daha sonra uğraşıp, emek verip istedikleri görüntüye ulaşmayı başardılar.

Onlar yapabildiyse biz neden yapmayalım?


Ben de tam olarak bu düşünceden yola çıkarak o günden itibaren düzenli olarak egzersiz yapmaya başladım.

Aldığım her nefeste kaslarımın biraz daha açıldığını hissettim.

1 haftada bile inanılmaz derecede iyi bir sonuç elde ettim. Bundan sonra da böyle devam eder diye umuyorum.


Hem sağlık açısından hem de güzel ve fit bir vücut için siz de egzersizler yapıp kendinizi geliştirebilirsiniz.


Sporla kalın.
Okuduğunuz için teşekkürler.


28|6
2632
Uykuculardanbiri KizlarSoruyor'da Editör
Editör kimdir?

En İyi Erkek Görüşü

  • esneklik gerçekten çok önemli omurgamda t5 ten L5 e kadar platin var toplamda 15 tane omurga 1 tane bel kemiğimde hiçbirşekilde öne eğilemiyoken bugün bağdaç kurup dirseklerimi yere değdirebiliyorum ve ben bunu yaptıkça sabit omurganın verdiği rahatsızlığı telafi ediyorum ayrıca yapılan her esneme hareketi kasıda uzattığı için ağır çalışıp kas güçlendirenler içinde oldukça faydalı çünkü sporda zaten kas deforme oluyo birazda germe hareketi yapınca 2 kat daha fazla deforme oluyo güçlenirkende aşırı fayda gösteriyo

    1|1
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Ben küçükken çok esnektim, ne jimnastiğe gittim ne evde uğraştım yıllar içinde pırıl pırıl bir kalasa dönüştüm. Benceyi gördüm, gittim fitness matı aldım kendime, 5 yaşında yaptıysam yine yaparım bence. Umut verdin teşekkürler 😂

    3|1
    0|0

Senin görüşün nedir?

Erkekler Ne Diyor 31

  • kickboxla uğraşırken ilk başlarda tam kafamı dizlerimin üstüne koyamıyordum sonra 5 ay geçti şu son resimde ki gibi dizlerime kapanıyordum he şimdi yaşlandık spor felan yok ama başarmak zor değil
    cf.kizlarsoruyor.com/.../...-8f36-6991225411ee.jpg

    2|0
    0|0
  • Bu Benceyi okurken aklıma Cristiano Ronaldo geldi. O da kendini esnete esnete artık süper zıplıyor :D
    Ellerine sağlık :)

    2|0
    0|0
  • Ben de ilginç şekilde ilk kez duyuyorum esnekliğin doğuştan geldiği kanısını. Küçük yaşta küreğe giderken sağlıklı yapılan streç hareketlerinin kasları 1,5-2 cm uzattığını söylerlerdi. Gerçekten de sadece 1 haftalık doğru streç bu kadarlık bir uzamayı da beraberinde getiriyor.

    1|0
    0|0
  • Hemen çalışmalara başlıyorum :D

    1|1
    1|0
  • 2|2
    5|4
  • İçim ürperdi kemikleri kırılacak yazık :( :( neyse şaka bir yere kadar taktir ve yetenek istiyor helal olsun

    1|0
    0|0
  • Esneklik önemli :)

    1|0
    0|0
  • Erkek adama esnek vücut yakışmaz 😂

    2|0
    0|0
  • Taekwondo ile uğraştığım yıllarda bu esnekliğe sahiptim, ama gel görki bugün hep hasarlarını görüyorum, kalçam kütlüyor, dizim kütlüyor kısaca eklemlerde açıklık bıraktı

    1|0
    0|0
  • ben doğuştan biraz esneğim vücudumda esnek dahada esnetmek için nasıl çalışmalar yapılmalı?

    1|0
    0|0
  • Emegine sglik

    1|0
    0|0
  • gözünün önüne mia malkova canlanan bir tek ben miyim

    1|0
    0|0
  • esnek olcaksınızda ne olacak sanki :)

    2|1
    0|0
  • tamam yapalımda neden :3

    1|1
    0|0
  • Esneklik istemiyorum ağırlık çalışıyorum zaten

    1|0
    0|0
  • Fotoğrafları indirdim 😂 bende böyle olcam sksjsj 😂

    1|1
    0|0
  • Mükemmel 😵😍 Cidden inanılmaz bir başarı kaydetmiş.

    1|0
    0|0
  • Maşallah çok güzelll fotoğraflar var, insanın aklına başka şeyler geliyor :D

    1|1
    0|0
  • 5. Fotoğraf da aynısı yaptım 💪🏻😎

    1|0
    0|0
  • Emeğine sağlık.

    1|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    11

Kızlar Ne Diyor 25

  • Küçükken bale yapıyordum. Bacaklarımı sıfır falan açıyordum ama ne gereği var ya? 😂😂
    Tabi şimdi bu çılgınlıklara zamanım yok 😇

    1|0
    0|0
  • Kız milleti yamultacaksın, çıkık, kırık yaptıracaksın illa ki :)
    Alta not düşeydin çok gaza gelmeyin diye :)

    Emeğine sağlık tatlıtellam :)

    1|0
    0|0
  • Emeğine sağlık

    1|0
    0|0
  • okumadım baktım ama zaten esneme hareketi bile yapınca amaç bu olmasa bile esniyorsun. direkt bu yöne yönelirsen illaki esnersin...

    1|0
    0|0
  • Çaba ve azimle olur bu iş😂

    -Emeğine sağlık-

    1|0
    0|0
  • Çaba ve emek

    1|0
    0|0
  • Ah ahh küçükken baya esnektim şimdi oturdugum yerde bacağımı havaya bile kaldiramiyorum... Kilodan mi? Hayır değil ufak tefek bir kızım, 1.74 boylarında 50 kiloyum. Ama ham vucud.

    1|0
    0|0
  • 40ından sonra pilates yapıp kafasının üzerinde durabilen 80lik ninelerimizi görünce bende buna inandım

    1|0
    0|0
  • Kız kardeşim bebekken çok esnekti hatta çocukken de büyüdükçe kayboldu o yetenek

    1|0
    0|0
  • bu haraketler çok hoşuma gidiyo bende yapıyorum dahada çalışıyorum daaha iyyi olmak için yoga süper bireşey teşekkürler yazı için

    1|0
    0|0
  • Hoşuma gitmedi 😂

    1|0
    0|1
  • 11 yıl bale yaptım esneklik güzeldir :)

    1|0
    0|0
  • Duzenli yoga yapildiginda vucut inanilmaz esniyor. Bende bir bucuk yilda inanilmaz esneme yaptim

    1|0
    0|0
  • naısl esnekliğimizi bu kadar arttırcaz bir video vs var mı

    1|0
    0|0
  • jimnastiği çok severim imkan bulduğum an bende ilgileneceğim :)

    1|0
    0|0
  • Gaza geldim şu an 😂
    Eline sağlık ☺

    1|0
    0|0
  • Aynen katılıyorum ben son birkac yilda egzersizlerle artik havada ters taklaya kadar geldim. Kendinize inanmaniz önemli.

    1|0
    0|0
  • Çok güzel olmuş

    1|0
    0|0
  • emeğine saglık

    1|0
    0|0
  • valla benim gözüm kesmedi

    1|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    5
Yükleniyor...