Bayanlara Özel Mucizevi Fitness Programı "30 Days Shread"

Bayanlara Özel Mucizevi Fitness Programı

Bayanlara özel bir egzersiz programı tanıtacağım size.

Programın ismi "30 Days Shread", Jillian Michaels isimli fitness ustası tarafından oluşturulmuş. Bu programı oluşturmadan çok evvel kendisi de kilo problemi yaşayan biriymiş.

Daha sonra sporla haşır neşir olmuş. Kilolardan kurtulup sportif bir vücuda sahip olmuş. Bununla da yetinmeyip, bugün dünyaca ünlü spor ve beslenme koçu olmuş diyebiliriz.

Bu egzersiz programı tamamen bayanlar için dizayn edilmiş. Evimde spor yapmak istiyorum, spor salonuna gidecek vaktim veya nakitim yok diyenler için birebir. Program 3 levelden oluşuyor. Her bir level hemen hemen 30 dakika ve 10 gün sürüyor. 30 gün sonunda programı tamamlamış oluyorsunuz. Sizler için egzersizlerin videosunu da paylaşayım.




Şimdi geçelim uygulama detaylarına. Öncelikle bana sorarsanız bu programa başlamadan önce kasları hazırlamak için ufak çaplı antremanlar yapmak daha mantıklı. Mesela hiç spor yapmayan biriyseniz başlamadan önceki 1 hafta her gün yarım saat yürüyüş yapın ya da evde her gün 30 tane squat yapın. Eğer zaten spor yapan biriyseniz, sorun olmayacaktır. Hemen adapte olursunuz.

Diğer önemli nokta ise her level 10 gün sürüyor dedik. Hiç durup dinlenmeden 30 gün boyunca bunu yapmak mümkün mü? Belki mümkün lakin kaslarda ciddi tahribata sebep olacağını düşündüm ben. Ara ara dinlenmek hem kaslar hem de devamlılık için daha sağlıklı olacaktır. O yüzden ben 3 gün yaptım 1 gün dinlendim. Bunu bu şekilde devam ettirdim. Yani mesela level 1 e başlıyoruz. 3 gün yaptım 4. gün dinlendim. Tekrar 3 gün yaptım ve dinlendim. Böylece level 1 i 13 günde tamamlamış oluyoruz. Bunu aşağıda fotoğrafta gösterdim, anlamak daha kolay olur. 1/1, 1/2 dediğim level 1/1. antrenman, level 1/2. antrenman demek.

Bu örneği aynen level 2 ve level 3 için uygulamaya devam edebilirsiniz. Ancak leveller arasında ekstra dinlenmeye gerek yok. Yani bittikçe yeni levele geçin ve devam edin.

Diğer uygulama detayı ise videolarda Jillian ın arkasında 2 bayan var. Birisi Anita ve diğeri Natalie. Anita egzersizleri yeni başlayanlar için gösteriyor. Natalie ise hareketi daha zor olarak yapıyor. Yani o spora yatkın olanlar için gösteriyor. Eğer hareket sizi zorlarsa Anita ya göre, zorlamazsa Natalie'ye göre yapmaya çalışın.

Son olarak program esasen 10+10+10 gün ama siz zorlanıyorsanız 15+15+30 gün şeklinde de uygulayabilirsiniz. Yani level 1i 15 gün, level 2 yi 15 gün, level 3 ü de 30 gün olarak uygulayabilirsiniz.

Gelelim benim görüşüme. Ben programdan memnunun açıkçası. Onun dışında çok kesintisiz uyguladığım söylenemez ama günlere sadık kaldım. Şimdi level 3.teyim. Ama 10 günde bitirmeyeceğim. 30 gün devam etmeyi düşünüyorum. Ve eğer yediklerinize dikkat ederseniz hem vücudunuzda hem tartıda değişim görebiliyorsunuz. Ama en önemli sonuç, incelme, şekillenme ve direnç kazandırıyor. Düzenli uygulandığı vakit kesinlikle güzel sonuçlar alınıyor. İnternette çok çeşitli önce-sonra fotoğrafları var, isterseniz onları da kontrol edebilirsiniz. Hatta şu linke tıklarsanız önce-sonra örneklerini görebilirsiniz.

internetteki 30 days shread den önce-sonra fotoğrafları

Hadi başlayın, daha fazla beklemeyin ;)


26|2
36|25

Senin görüşün nedir?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 25

Kızlar Ne Diyor 36

  • teşekkürrler

    0|0
    0|0
  • Super olmus tesekkurler :)

    0|0
    0|0
  • 1/2 falan yazmışsın ya günlerin yanına ne olduğunu anlamadım ne demek o ikişer üçer kezmi yapıcaz :D

    0|0
    0|0
  • Elinize sağlık teşekkürler.

    0|0
    0|0
  • Güzel yazı, teşekkürler :D

    0|0
    0|0
  • Elinize sağlık ^^

    0|0
    0|0
  • Level 1i bir hafta boyunca yapıcaz yani hep aynı hareketler sonra level 2ye geçicez demi doğru anlamışım

    0|0
    0|0
  • Harika paylaşım ben de birkaç bir şey ekleyeceğim izninle. Ben bunun 3 levelını da bitirdim ancak ciddi çapta bir değişiklik göremedim‚ önemli olan diyet programıyla (jilian michaelsın internet sitesinde mevcut ama türk mutfağına uayrlamak açıkçası zor) birlikte ve azimle yapmak.
    Program 3 dakkika ağırlık‚ 2 dakika cardio ve 1 dakika abs dediğimiz şekilde 3 setten oluşuyor. Böylece vücudun her kası çalıştırılmış oluyor ve yarım saatlik bir program olduğu için 30 dakika boyunca dinlenmek için bırakmamak çok önemli. O terin kurumaması lazım. Kendi de zaten programı boyunca ''eğer değişiklik görmek istiyorsanız vücudunuzu strese sokmalıyız ki en kısa sürede bu değişikliğe adapte olsun'' tarzında cümleler kuruyor ve bence Jillian'ın en iyi yanı bu: SÜPER MOTİVE EDİCİ. İnanırsanız her şeyin gerçekleşeceğini o an fark ediyorsunuz bence :)

    1|0
    0|0
    • Ben de level 3te 20. Gundeyim. Ama ben biraz karısik yaptim. Toplamda 55. Günüme tekabül ediyor. Diyete gelince ben jillien in programını uygulamadım. Kendi beslenme düzenim vardı zaten istersen bak şurada paylaştım.
      www.kizlarsoruyor.com/.../a17731-yaglari-yak-formda-kal

      Bu beslenme ile ve 30 days shread + bazen squat, bazen yürüyüş bazen karın egzersizleri de ekleyerek 5 6 kilo verdim ve neredeyse 2 beden inceldim.

      Yani sağlıklı beslenme + bu egzersiz cidden etkili :)
      Eklemeler için teşekkür ederim, emeğine sağlık :)

  • çok güzel olmuş👍👍

    0|0
    0|0
  • 2 aylık program yani 15+15+30 ile bir aylığın farkı ne?

    0|0
    0|0
  • Detayli harika paylasim tesekkurler..

    0|0
    0|0
  • çok yorucu ben denemiştim onun programını, 2. gün kendinde o enerjiyi bulamıyosun

    0|0
    0|0
    • Dediğim gibi öncesinde kasları hazırlaması lazım güçsüz olanların. Ve ilk bir hafta paçavra hissi olur sonra yavaş yavaş alışırsın

  • harika ya çok umutlandım şu an

    0|0
    0|0
  • spor salonuna gidecektim bir süre bunu yapayım da öyle gidiyim bari :D

    0|0
    0|0
  • Tesekkurlerr

    0|0
    0|0
  • Tişikkir idirim ^_^

    0|0
    0|0
  • çok teşekkür ederim iyiydi..

    0|0
    0|0
  • ben yapıyorum. Kendisini çok beğeniyorum. Fazla vaktım yok zaten onun 30 dak. programları tam bana göre. Çok zıplamak gerekiyor, 1 hafta sonra alışıyorsun.

    0|0
    0|0
  • Hemen basliyorum :) eline saglik

    0|0
    0|0
  • Surda yorumum bulunsun lazim olur:)

    0|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    16
Yükleniyor...