Spor

Spor

Futbol dünyasında neler oluyor? Basketbol, voleybol gibi diğer alanlardaki önemli gelişmeler neler? Hangi sporu yaparak formuna kavuşabilir, sağlığını koruyabilirsin? Spor hakkında her şey bu alanda!

Sorular:141.356
Benceler:452
3saat
Gizli Üye

Fenerbahçe alt sıralarda olmayı hak ediyor mu?

Sıralamaya baktımda yedinci sırada Fenerbahçe var. Bunu hakketti mi

0|0
5|10
4saat
FenerliGools

Bjk Gs maçında 2 golude Gökhan yüzünden golu yediğini biliyormusunuz?

Bjk Gs maçında 2 golu de Gökhan Gönül yüzünden yendiğini biliyormuydunuz. 1. gol Öndireği tutuyor ama oyuncunun kafa vurmasına izin veriyor. 2. gol Brumaya pres yapmıyor yanından topu almasını sağlıyor. Peki siz ne...

0|0
0|5
4saat
FenerliGools

Ahmet Çakar 5 jaftanın en kötüsü Gökhan Gönül ya sizce?

5 haftanın en kötü oyuncusu Gökhan Gönül dedi peki sizce de Gökhan Gönül 5 haftanın en kötüsümüydü. Değilmiydi sizne düşünüyorsunuz.

0|0
5saat
Gizli Üye

Beşiktaş neden galatasarayı yenemiyor?

beşiktaş neden galatasarayı yenemiyor?

0|0
3|4
5saat
Gizli Üye

En sevdiğiniz hoca kim?

Hoca derken teknik direktör yani

0|0
6|23
6saat
FenerliGooollll

Gökhan Gönül ve Caner Erkin ilk defa evlerin de 2-0 geriye düştüler?

Gökhan Gönül ve Caner Erkin evlerin de ilk defa Gs'ye karşı 2-0 geriye düşmeleri konusun da ne söylemek istersiniz. İlkleri yaşamadılar mı sonuçta Fenerbahçe gibi büyük takım değil 3 yıldızdan 2 yıldıza gittiler peki siz...

0|0
0|5
6saat
FenerliiGooll

Siz bu yıl kimi rakip görüyorsunuz?

Siz bu yıl kimi rakip görüyorsunuz.

0|0
6saat
DağdevirenX

Bodyci arkadaslar sorum size iyi bilenler yanitlasin sizce 500 gr lor yesem vucut için yeterli olmazmi?

500 gr lorda 100 gr civari protein var ben proyeij tozu almak istemiyoruk tavuk et doğak yapicam gunluk almam gerekeni alirsam gerek kalmaz toza falan evet fikirleriniz?

0|0
0|1
6saat
HunTR61

Vücüt geliştirme hakkında bilgili birisi bakabilirmi?

Ben 67 kilo falanım, spora yeni başladım. Hedefim en az 75 kilo olmak. Karbonhidratları araştırdım siz ne öneriyorsunuz?

0|0
1|2
6saat
FenerliiGooll

İddia oranları da Bjk ve Gs yi aşağılamak sizce doğru mu?

Bjk 2.50 Fenerbahçe 2.70 Gs 3.75 Bjk ve Gs 4 puan önde Fenerbahçenin ama iddia ya göre Gsden daha favori Fenerbahçe ve Bjk ye ise 0.20 lik bir fark var. Sizce de iddia Bjk Gs yi aşağılamamış mı.

0|0
1|5
6saat
Gizli Üye

Ektomorf vücuda sahibim fitness başladım nasıl kilo alabilirim?

Ektomorf beslenme programı söyleyin arkadaşlar kilo almam lazim?

0|0
0|1
6saat
Gizli Üye

Beşiktaş taraftarı kötüleşmemiş mi? ?

Ya bu vodafone arena bana inönü havası vermiyor tamam tt arena Ali Sami Yen havasını vermesede rakip karşısında akustiği ile büyük bir uğultu yaratıyor. Tt arenada karşı tarafı geriyor taraftar. Ben vodafone arenada bunu...

0|0
1|5
6saat
Dilarayücel

2HAFTADA YEDİ KİLO VERDİM AMA SADECE BELİM GİDİYOR NE YAPABİLİRİM?

Herkese meraba boyum 1.67 kilom da 56 yani 5kilo fazlam var ve iki haftadır dikkat ederek 7kilo verdim (aç kalmıyorum ben kan değerlerim normal?) ama göbeğim 60da olsam yok yani sadece basen. Şimdi spora yeniden...

0|0
3|3
7saat
Gizli Üye

Idda boyle tutturulur :) ?

Yarinki maclara kismet :)

0|0
0|1
7saat
Gizli Üye

Vodafone Arenaya Zarar Veren Galatasaray Taraftarına Nasıl Ceza Verilir?

Deplasman yasağından sonra koltukları söküp tuvaletleri talan edenlere ne ceza verecekler?

0|0
1|1
7saat
ahmet75

Kızlar, Erkeği bilek guresinde yenen oldumu hic?

Hep kararsizim erkeklermi genelde yeniyor kizlarmi die :D

0|0
2
7saat
Gizli Üye

Kızlar, Bir erkeği güreşte yenen oldumu?

Kizlwrla gures yapmayi seviyorumda ama yapsammi yapmasammi bilrmiyorum yardimci olur musunuz :D

0|0
1
7saat
Apsolute

Kıyafete çok para harcıyor musunuz?

Pahalı markalara harcadığınız parayı vücudunuza harcayın o zaman pazar malı bile üzerinizi çuk oturur.

0|0
6|1
7saat
Gizli Üye

Kaslı erkek vücudu?

Kaslı erkek vücudu bir erkek olarak benim de ilgimi çekiyor. Bazılarını ((abartı olmayanları) tabi çok çekici buluyorum, özellikle yakışıklı ve güzel vücudu olan erkeklere karşı bir ilgim var. Bakmak konusunda kendime...

0|0
1|4
7saat
jjeup

Neden takım tutuyorsunuz? Takım tutmasak olmaz mı?

Futbol muhabbeti artık sıkmadı mı hanımlar beyler

0|0
2|2
8saat
Vindicta

Kilo vermek koşma hızını artırır mı etkisi nedir?

Çok hızlı olmam lazım kilo vermemin hızımı artırmama etkisi olur mu diye düşünüyorum?

0|0
8saat
Gizli Üye

Kilo vermek ve incelmek?

Kilo olarak 3-4 kilo fazlam var sadece. Boyum ise 178. Günde 40 dakika hafif tempolu yürüyüş, ve ardından 20 dakika civarı karın falan egzersiziyle kilo vermem kolay olurmu sizce? Yediklerime dikkat etmeye çalışıcam bide...

0|0
0|4
8saat
Turkan0096

Arkadaşlar zahmet olmazsa bir bilgilendirme yapabilirmisiniz?

Merhaba fitnessla ilgileniyorum bazen bacaklarımda kramp hissediyorum sizde de oluyor mu yani ani hareketlerden sonra olan ağrıya benziyor kesinlikle yanlış bir hareket yapmadım çok sağlıklı bir şekilde sporumu devam...

0|0
1|3
8saat
Gizli Üye

0|0
3|12
8saat
Gizli Üye

Babanızın tuttuğu takımımı?

tutuyorsunuz yoksa farklı bir takımmı

0|0
8saat
capkin_kuru_fasulye

Beşiktaş mı ben mi diyen kız''a ne cevap verilir?

kaybetmeyi göze almış kızdır. hangi aşk beşiktaş' tan üstün olabilir ki?

0|0
7|13
9saat
Gizli Üye

Fenerbahce ile Galatasaray arasındaki fark nedir?

Herkes kendine göre farklarını yazarsa havuz genişler

0|0
5|13
9saat
Gizli Üye

Kickboksta rezil olur muyum?

Ben 20 yaşındayım hayatıma zevk katmak için kickboksu tercih ettim yarın başlıcam. Sorum şu : Liseli kızlar var maşallah çok güzel vuruyolar sert sert. Erkeklerde öyle. Ben muhtemelen kickboks kuralına uyarak hızlı...

0|0
2|4
9saat
Badiciiii

Fitnessa gidiyorum bu programla göbeğim erir mi büyür mü?

Fitnessa başladım ve hoca bu programı verdi haftada 5 gün gidiyorum. Her gün farklı bölge çalısıyorum. Göbek konusunda tedirginim, sizce erir mi büyür mü?

0|0
0|1
9saat
emright

0|0
0|5
10saat
Gizli Üye

Yürüme ile ilgili?

arkadaşlar okuldan gelirken ortalama 55-60 dklık bir yürüyüş yapıyorum sırtımda çanta acaba bu normal spor amacıyla yapılan yürüyüşler gibi kardiyo sayılır mı tek farkı ağırlıkla yürüyorum?

0|0
1|1
10saat
shopessi

Sporda seksilik?

Spor salonunda o taytı giyince çogu bayan fit ve seksi gözüktügü için bakıyoruz ya siz kızlar sizde bakıyo musunuz yani erkeklere?

0|0
3|2
10saat
DarkMask

Russian Twist mi yoksa Abdominal Air Bicycle mı daha etkili?

Bilgili olan arkadaşlar cevap verirse sevinirim hareket doğru ve etkili şekilde yapılıyor ve her ikisinde 1 sayılıyor sizce hangisi daha etkilidir?

0|0
1|0
10saat
defnebekirova

Kilo nasıl veriyorsunuz?

kizlar hadi sağlıksız sağlıklı fark etmez herkes nasil kilo veriyo sirlarinzi yazin ve sevap kazanin çünkübana cok lazm ^^

0|0
5|12
10saat
crazyerkek

Kaslı mı göbekli mi kızlar?

ya cidden göbeğin neyini seviyosunuz 😂

0|0
11saat
FenerllliGool

Sizce sağ back de Gökhan mı Back mi oynamalı?

Bjklilere size bir sorum var. Sizce sağ backde Gökhan Gönül mü Back mi oynamalı.

0|0
11saat
Anonim055

Askere gitmeden önce sizce?

Merhaba arkadaslar benim 7/8 ay sonra askerligim var zira askere gitmeden önce sizce 7 ay boyunca spor salonuna yazilip spor yapmalimiyim fikirleriniz neler?

0|0
0|3
11saat
Gizli Üye

Sporla kilo mu aldım?

Merhaba arkadaslar. Ben 165 boyunda 48 kiloydum. Spora basladim kilo vermek icin degil. Biraz daha biçimli durmak icin. Yediklerime tabiki dikkat ediyorum. Ama spora basladigimdan beri 1 ayda 5 kilo almisim tartilar oyle...

0|1
2|3
12saat
Gizli Üye

0|0
1|0
12saat
Gizli Üye

Sizce chicago bulls mu miami heat mi ya da sizce en iyi nba takımı ne?

Sizce en iyi en iyi nba takımı desteklediğiniz? Herkes la lakers demesin, ..

0|0
0|10
Yükleniyor...