Kapat

Kadınlar İçin Göğüs Toparlamaya Yardımcı Egzersizler!

Başarı için sabırlı olun! Sıkı ve dik göğüsler birçok kadının hayali. Genelde kolay yoldan çözümler aranmakta. Çözüm yollarının başında...

Fitness Yapanların Listesinde Olması Gereken 8 Besin

Fitness kas yapanlar için ağır bir spordur. Bu nedenle kasların sağlığı için protein açısından zengin besinler yenilmelidir. Fitness...

Sağlıklı Bir Şekilde Nasıl Kilo Verilir?

Sağlıklı bir biçimde kilo vermek istiyorsunuz ama nasıl yapacağınızı bilmiyor musunuz? O halde okumaya devam edin! 1-) Asla doktora...

Futbol'un Acımasız Ve Öldürücü Yanları

Psikolojisi çok hassas olanların okumamaması önerilir. Sıralama arttıkça rahatsızlık artar. Çapraz bağ sakatlığı Yeterli bir şekilde...

Galatasaray Kalecisi Fernando Muslera Aşktır

Galatasaray kalecisi Fernando Muslera aynı zamanda ülkesinin de başarılı milli kalecisidir. Galatasaray Muslera ile birçok şampiyonluk...

Yaza Fit Gireceğini Zanneden 3 Aylıkçı Erkeklerin Spor Salonundaki Davranışları

3 ayda tüm yağlarından kurtulup, six pack yapacağını zannedenlerin düştükleri komik durumlar Kış sonu gittiğimiz spor salonundaki...

Gunde 2-3 tane sigara iciyorum ve spor yapiyorum bu kondisyonu etkilermi?

Her gun 3 tane sigara iciyorum bu kondisyonu ne kadar etkiler arkadaslar?

Hava miss çok güzel bir gün?

bu havada dışarda olmak çok güzel tabi kafana göre arkadaş var ise

Karın bölgesi nasıl sıkılaşır?

Göbeğimde sarkıklık yok fazlaca yağ tabakası da yok. Zaten boyum 1.63 kilom 48 yani kilomdan memnunum ancak yine de kilo almamak için...

Koşmanın vücuda faydası ne kadar?

78 kiloyum 1.83 boyundayım hafif göbeğim var spora gidiyorum aynı zamanda haftada 3 gün 25 dk 4 km koşuyorum yeterli mi sizce

Kızlar, Spor yapan kizlar?

Kizlar ne sporla ugrasiyorsunuz kuvvetiniz nasil bir erkek karsisinda guc konusunda fayanabilirmisiniz

2 ayda kollarım toparlanır mı?

Merhaba arkadaşlar kilo verme sürecindeyim. Kollarımda çok fazla yağ toplanmış sporla vücudumu sıkılaştırsam da onlar kalıyormuş gibi. 2...

Kulaklıktan anlayanlar bakabilir mi?

Spor yaparken dinleyeceğim bir kulaklık arıyordum. Şu kulaklıklar arasında kaldım, sizce hangisi daha iyi?...

Kızlar, FİTNESS'A GİTMEYİ DÜŞÜNÜYORUM YARDIM EDER MİSİNİZ?

Fitness'a gidicem. Ve açıkçası nasıl bir sonuc olacagını merak edıyorum. Fitness'a gitmiş olanlar varsa nasıl bir değişim oldu...

Sizce bu antreman programi iyimi kendim yaptım?

Pazartesi=göğüs biceps Sali=sirt triceps Çarşamba= dinlenme Perşembe= omuz Cuma = biceps+triceps Cumartesi=bacak+karın?

Kol kasım ve ben nasılız?

memem gozukmesin diye sansur koydum oraya, memem güzeldir.

Gs neden önce vergi indirimi sonra ihraç iptali yaptı?

Önce hükümete gidip ne olur vergi borcumuzu silin dediler borçlar silindikten sonra da hakan şükür ve arif erdemin kulüp üyeliğinden...

Galatasaray Fetocu Hakan ve Arifi neden efsane olarak görüyor?

Arif ve Hakan kulüp üyeliğinden ihraç edilmedi. Galatasaray firari fetocuları neden koruyor? Gs kongre üyesi Çetinçalı: Bu bayrağa, bu...

Barcelona vs bayern munih?

Hangi takımın kadrosu daha iyi? Barcelona : stegen, marscherano, pique, umtiti, rafinha , busquest, rakitic, iniesta, messi, suarez,...

Üniversitenin spor salonuna mı yoksa özel bir spor salonuna mı gitmeli?

Arkadaşlar kas yapmak için spor salonuna gideceğim.Üniversitenin spor salonu fiyat olarak daha uygun. Ancak orası hem küçük hem yardım...

Fenerbahçe ligi kaçıncı sırada bitirir?

Moussa Sow isyan etti: "Böyle devam edersek ligi nerede bitiririz bilemiyorum"Futbolcular bile tahmin edemiyor artık , sizce vasat...

Eğer Külüp Başkanı olsaydınız taraftarsız stad açılışı yapar mıydınız? Görüşleriniz neler?

Külüp Başkanı olsanız taraftarsız stad açılışı yapar mıydınız?

Erkek kardeşim 16 yaşına yeni girdi boyu 180 ilerde 188 olmak istiyor ne dersiniz sizce olabilir mi ne tavsiye edersiniz?

Kardeşim yeni 16 yaşını doldurdu boyu 180ilerde ne kadar olur188 olmak istiyor olabilir mi sizce tavsiyeleriniz neler?

Pazar günü YEM'de harika bir etkinlik var ve buraya gelmek istersen hangisi için gelmek isterdin?

https://www.facebook.com/pointblanktr/photos/a.210356515657686.64064.135835903109748/1657369087623081 Bir çok hediyelerin ve odüllerin...

Erkek kardeşim yeni 16 oldu boyu 180 ilerde kaç olur sizce 187 olmak istiyor olabilir mi sizce ne tavsiye edersiniz ne yapsın?

Erkek kardeşim yeni 16 yaşını doldurdu boyu 180 ilerde kaç olur 187 olmak istiyor olabilir mi sizce ne tavsiye edersiniz?
Yükleniyor...