Idrarin cok sari renk olmasi

AZ önce tuvaletimi yaptım ve cok sari olduğunu farkettim peceteyle sildiğimde resmen boya gibi acik sari ama sanki pastel boyayla peceteyi boyamisin gibi sariydi sizce neden olabilir bugün c vitamini hap aldım acaba ondan mı


0|0
7|13

En İyi Erkek Görüşü

  • evet c vitamininden olur.mandalina portakalı çok yiyip dene aynısının olduğunu görüceksin

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 12

  • c vitamınden cok boya

    hapların renklendırırcı maddesınden kaynaklıdır aldıgın c vıtamınınden kaynaklıdır yane dedıgın gıbı ;)

    0|0
    0|0
  • Haplar koyuşlaştırır.Kokusu da değişik olur o tür haplardan.

    0|0
    0|0
  • haplardan..çiş ne kadar koyu olursa böbrekler iş yapıyor demektir..

    0|0
    0|0
  • yeterince su içmediğin için o bol bol su içmeye çalış

    1|0
    0|0
  • vitamin hapları sarartır

    0|0
    0|0
  • Bazen çok çay içmekten de oluyor bana.

    0|0
    0|0
  • Evet aldığın vitamindendir büyük ihtimal

    0|0
    0|0
  • yeterince su içmediğinin göstergesidir bu günlük su ihtiyacını karşılamaya çalış

    0|0
    0|0
  • Kesinlikle ..bokunda daha siyah olucak ilac tan.

    0|0
    0|0
  • tarife for :)

    0|0
    0|0
  • Böbreklerin kirli idi. Bazen idrar beyaz olur bu da böbreğin temiz olduğunu gösterir. İdrar sarı ise bunun bir iyi yanı da var böbrekten o kirliliği atmış oluyorsun

    0|0
    0|0
  • Bol bol su içersen rengi de suya benzemeye başlar.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • Safra miktarı artarsa idrarda sarılık görülür panpişim. Bol su içmelisin.

    0|0
    0|0
  • Bende vitamin alıyorum ama öyle boyamış gibi olmadı. Büyük ihtimal uzun süre tuvaletini yapmadığın içndir

    0|0
    0|0
  • C vitamini böbreklerde su emilimini arttırır.Bu nedenle idrarının daha derişik olması normaldir.Bol su takviyesi yap.

    0|0
    0|0
  • az su içiyor olabilirsin.

    0|0
    0|0
  • Kaç saattir wcye gitmedin ve evet vitamin yüzünden

    0|0
    0|0
  • Bol su iç link

    0|0
    0|0
  • C vitamini ilaçları içeriklerinden dolayı idrara turuncuya yakın hatta turuncu renk verebilir, normaldir. Doktorunuz bunu belirtmiş olmalıydı aslında. Bol su içersen öyle olmaz. Geçmiş olsun.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...