Hangisini gerçekleştirmen durumunda hayat sana güzel olur?Hangisini gerçekleştirmen durumunda "hayat sana güzel" olur? Kapat

Sadece yüze kilo aldırmak mümkün mü?

Kilo alsam hemen karın bölgeme gidiyor. Sadece yüzüme kilo aldırmak istiyorum ben . Bu mümkünmüdür ?


0|0
10|9

En İyi Erkek Görüşü

  • minik yüzlü kızlar iyidir ya ama şöyle birşey deneyebilirsin. yemek yeyipte karnını eriterek, çok saçma oldu böyle :D

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 9

  • bende verdirmek istiyorum..

    0|0
    0|0
  • yemekleri çiğnedikten sonra yutmak yerine tükürmelisin..

    kesin çözüm !

    0|0
    1|0
  • zayıf yüzlü kızlara bayılıyorum ben sakın alma

    0|0
    0|0
    • aynen katılıyorum arkadaşa sakın alma benım yuz tombiş hiç karızmatık durmuyo

    • engelimi kaldırdın sanırım ama hakkaten şişkoymuş yüzün

  • Böyle birşey imkansız

    0|0
    0|0
  • bol bol yeee. Karın bölgeni çalıştır. Çeneni tut fazla konuşma. İşte tammam yüzün kkilo aldı :D :D :D

    1|0
    0|0
  • eşit dağılır herzaman aldığın kilolar

    0|0
    0|0
    • Bende öyle değil ama direk göbeğim çıkıyor ortaya . Zatenn çok düzensiz 2 günde 3 kilo alıyorum sonra bi gün içinde yok oluyor . bir gariplik var bende .S

    • göbekli kızlar çok hoş bence bırak öyle kalmalısın :)

  • doğal yollarla mümkün değil..

    0|0
    0|0
  • biraz zor malesef.. botoks demişler aşagıda ama botoks yüzü dolgunlaştırmada kullanıyo.. herkesin kilo alırken yag oranı farklı dagılıyo vucuda.. kimisi basenlerden fazla alır kimisi göbekten seninkide sanıırm biraz yüzde toplanıyo :) ama spor yaparsan en etkili çözümü sağlarsın..

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 10

  • Botoksla bu mümkün

    0|0
    1|0
  • Doğal yollardan yok ama botoks vs şeyler var ama tavsiye etmem

    0|0
    0|0
  • bende hep yüze alırım zaar :(

    0|0
    0|0
  • karın bölgene kilo almak istemiyorsan o bölgeye özel egzersizler yap. mekik çekmek vs...

    0|0
    0|0
  • Yanak dolgusu botoks yaptırabilirsin.

    0|0
    0|0
  • evet aynı sorun bendede var sanırım çaresi yok bunun .

    2|0
    0|0
  • doğal yolla mümkün değil

    botoks yaptırman gerekir

    0|0
    0|0
  • bendede aynı sorun var yüzüm çok zayıf. kilo alırsam yüzümden alamıyorum karın kollar bacaklar şişiyo :D estetiğe karşıyım

    1|0
    0|0
  • hayır mumkun degil

    0|0
    0|0
  • estetikle ancak.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...