İdrar testinde hamilelik ne zaman belli olur?

Benim sorum şu. Adetim olmam gereken günden 4 gün geçti bende telaşlanıp test yaptım idrarda ve negatif çıktı. Sizce bunun sonucuna güvenmeli miyim? ilişkinin üzerinden de tam 20 gün geçti neredeyse 3 hafta.eğer hamile olsaydım belirtim olur muydu?


0|0
5|4

En İyi Erkek Görüşü

  • Test negatif olamsına karşın hamile olabilir miyim demişsin.Sana yardımcı olur umarım. link

    Bir de pozitif çıkıp da hamile olmama durumu olabilir. link

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 3

  • Anında belli olur..yani İlişkiden 2-3 gün sonrasında...

    0|0
    0|0
  • hemen belli oluyor idrar ver koridorda bekle hastanede hemen söylerler

    0|0
    0|0
  • aldığın testin garantisne bağlı bi kaç markadan birer tane daha al bence.. bazı sonuçlar negatif çıkabilyor ama doktora gittiğnde pozitif çıkıyor.

    0|0
    0|0
    • internetten araştırmıştım benim aldığım marka iyi bir markaymış kullananlar çok hassas falan yazmışlar.. 3-4 gün sonra yeniden mi yapsam? hiçte belirtim yok yani kafam çok karıştı!

    • sen bence yarın 1 tane daha test al. bu sefer farklı bi markayı dene.

    • garanti olsun diye 2 - 3 gün daha bekliyim ben en iyisi..teşekkür ederim

Kızlar Ne Diyor 5

  • doktorlar adet gününden sonraki yani geciken 10 gün içinde önerirler. yani en az bi 3-4 gün daha bekle. çünkü hamıle oldugunun anlasılması ıcın once hormon sevıyenın yukselmesı ve ıdrar tahlılınde bellı olabilecek duzeye gelmesı gerekır. biraz daha bekle. ama negatifte cıksa adet görmezsen yine de bir doktora git kan tahlili sonuçları kesindir. o gebelik testleri bazen kendi kalitesinden bazende hormon seviyesının cok yavas yukselmesınden dolayı yanlıs sonuc verebılıyor.

    0|0
    0|0
    • teşekkür ederim..birde geç döllenme diye birşey varmış.geç döllenme olması için yumurtlamanında geç olması gerekmez mi?

    • Hepsini Göster
    • aynen öyleymiş içim rahatladı valla:) teşekkür ederim sanada:)

    • rica ederimm :))

  • belli olurdu ama gebelik testini 1ay sonra tekrar et risk sifır olsun

    0|0
    0|0
    • gebelik yoksa ve hala adet olmazsam ne yapmalıyım?

    • hormonal bir sorun vardır dr.a gitmen lazım

  • Merhaba arkadaşlar benim adet bitiminden sonra kahverengi lekelenme ve pembesi lekelenme oldu hamilemiyim acaba kasık ağrılarında çok var

    0|0
    0|0
  • adetin düzenli ise...adet görecegin güne 10 daha ekle...en dogrusu-garantisi budur.

    0|0
    0|0
  • Bende idrar tahlili yaptırdım (tit) sonuçlar temiz dedi adetim 7-8 gün geçti gebelik yok dimi

    0|0
    0|0
Yükleniyor...