Sivilce izleri kapatan kapatici markaları var mı?

Sivilce izlerini kapatan bildiğiniz bi kapatıcı yada fondoten var mı? Ben clinique even better kullanıyorum ama başka önerebilceğiniz markalar varmı?

Cevabın Var mı?

Gizli Kullanıcı paylaşımına izin verilmiyor

0/2000

En İyi Cevap

  • benim de cildim problemli truecover kullandım reklamlarındaki gibi herşeyi kapatmıyor yalan reklam ama kapatıcılığı diğer fond veya patakremlere göre iyiydi. şimdi de Coverderm Camouflage Classic denemek istiyorum onun için iyi yorumlar var

    • Benim eskiye gore çok iyi dogum kontrol haplari kullan çok iyi geliyor bence. Ben 3 ay oldu kullanali ve cok ise yaradi. Birde krem olarak clinique even better kullaniyorum kahverengi leke ve aknelere iyi geliyor. Ancak dedigim bu krem çok pahali 200tl falan. Ama tavsiye ederim ben kullandim iyi geldi.

    • Öncekileri Göster
    • Bende :( benim eskiden en cok yanaklarimda vardi simdi okadar puruzsuz olduki ama çenemdekiler hiç gitmiyor ya. Biraz azaliyor gibi oluyor sonra adet olmaya yakin tekrar çikiyorlar sinir oluyorummm

    • eskiden çok kötü sivilceydi suratım uzun tedavi sonrası sivilce gitti izleri kaldı artık izlere razı gelmiştim sivilce olmasın ne yapayım diyordum son zamanlarda ne olduysa gene sardılar artık ilgilenmiyorum bıktım dönem dönem canları istiyor istila ediyorlar:))

Erkekler Ne Diyor 8

  • bence hiç bunlara kafa yorma geçer . neticede o kapatıcı şeyler daha derin izler bırakır ilerde. ben bunu yaşadım ve durumum berbat.

  • imex krem sür fondoten gibi hemde iyileştirir.Eczanelerde satılıyor

    • ciltteki lekeleri tedavi ediyor mu kesin?

    • İmex Tedavi edici özelliğe sahip tabiki.
      Imex, güneşe karşı duyarlı olmamakla birlikte güneş koruma faktörü SPF10 içerir. Yani olası etkiye karşı koruma içermektedir. Fakat sorunlu ciltler güneş ışınlarına karşı her zaman hassasiyet gösterir zaten. Imex kullanılınca bu risk artmaz ya da azalmaz.

  • Doktora git onun tavsiyeleri daha etkilidir buradakilerden :)

    • zaten tedavi goruyorum ama yinede ogrenmek istedim nasil kapaticilar falan var diye

  • O kremlerin çoğu yalan..

  • fontoten kullanma yüzün dellik deşik olur...

  • Yüzüne limon sık kurutur,geçirir:)))))

  • sivilceleri kapatmak yerine tedavi yöntemlerini öğren doktora gidip daha iyi olur

    • zaten dermatologa gidiyorum

  • kapatan kapatıcıysa açan açıtıcı mı oluyor:S:S:D

    • yuh ya :D

    • Iyhhhhhhhhh aman tanrımm :D

Kızlar Ne Diyor 11

  • max factorın fondotenını kullanıyorum ben memnunum :) gecmıs olsun burada :)

  • Flor marın likit kapatıcıları güzeldir..

  • Estee Lauder Double Wear, en çok kapatan fondeten.

    • evet ama gunluk kullanım ıcın cok agır bencede..

    • İzler varsa bence en iyisi

  • Estee lauder, biara alerji olmustum tatilde onu onermisti bir uzman ve gercekten cok iyi kapatiyordu

  • suyla sivilçelerini içir sabah akşam gibi

    • ne demek bu :D

    • benim ablamdada sivilce çıkıyor ama nadiren genelde yağ bezlerinden oluyor tıkandığı iiçin sivilce çıkıyor günde 3 defa suyla yıka görüceksin çabuk gidecekler :)

    • EE ben zaten sabah aksam yuzumu yikiyorum ki oglen evde olmadigimdan yikamiyorum ama sabah okula gitmeden once eve aksam uyumadan once guzelce kaliteli bi kopukle yikayip kremimi surip uyuyorum. Ayrica her cilt ayni degildir

  • ya ben sana excipial lipo Öneriyorum eczanelerde var gerçtkn 1 haftada görüyorsun etkisini.. Ve tamamıyla götürüyo acı yok birşey yok gece sür sabaha kadar gitsin yani ertesi gn rahatlıkla mkyajını yaparsın :)

    • işe yayarmı gercektn?

    • evet

  • İmex en iyisidir.. Biraz açık ten rengi yapıyor ama dr um onu verdi benim için.. Cildi de yeniliyor. Artık kullanmama gerek kalmadı.. Etkili.. Antibakteriyel aynı zamanda..

  • Oriflame-Pure Nature. Kapatıcı stik ve sivilceleri önlüyor. Diğer serilerini de kullanmanı tavsiye ederim, baby face gibi bir cilde sahip olabilirsin bu sayedeee :)

  • Mac günlük, gece estee lauder cok agir cünkü

  • fondoten kullanma cildine daha büyük zarar verebilirsin şimdi bu söyleyeceğim kremde aynı fondoten gibi belki duymuşsundur ismini imex bunu dene hem kapatıyor hem tedavi ediyor

    • Ben zaten krem ve ilaç kullaniyorum dermataloga gidiyorum clinique de doktorum onerdi zaten ama ben yinede buna benzer baska urunler var mi diye sordum:)

    • peki öyleyse aydınlanmış oldun:)

  • link bu urun olabılır. veya buda olabılır link

    • ikincisini duymustum ve fiyatida uygun birazdan disari çikicaktim zaten cildime deneticem eger guzel durursa alicam:)

    • Öncekileri Göster
    • bende aydınlatıcı ararken rastladım bu urune aklıma geldı sana yardımcı olabılmısım ne guzel:) gule gule kullan haber verdıgın ıcınde saol merak ederdım:)

    • rica ederim :)

Yükleniyor...