Çakmak Gazı Çekmek Hakkında

14 yaşındaki kız kardeşim sordu çakmak gazını sadece 1 kere 2 saniyeliğine kokladım dedi. İnternetten baktım ama yararlı bir şey bulamadım. Söylediğine göre bu yüzden ölmekten çok korkuyormuş ben bir kereden ölüneceğini sanmıyorum. Sizin fikrinizi alabilir miyim sizce bir şey olur mu ?

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • 1-2 saniyeligine koklaması sorun yaratmaz. Günlük hayatta zararlı olan bir çok şeyi içimize çekiyoruz. Arabanın egsoz kokusu, benzin kokusu, aseton kokusu, fabrikalardan çıkan zehirli dumanlar, kimyasal kokular tabi buna sigara dumanıda dahil.

    Mühim olan kız kardesinin bunu alıskanlık haline getirmemesi. Birdaha böyle birşey yapmasın :)

Erkekler Ne Diyor 17

  • piyangodan mi çıktınız

  • Neyin kafasını yaşıyo kardeşin :)

    • bi bilsem

  • Bir Şey Olmaz.

  • koklamaya devam ederse kardesın buyuk mubtezel olucak bırkere degıldır o emın ol erkek arkadasını falan bı kontrol cevresınden gorduklerı bunlar odenlı koklamalar kı kokladıgı sey gaz dıkkat et sorunlarını dınleyın ergenlık donemı ılgı gosterın bıraz bence

  • Bende küçükken dayımın sigarasından bir fırt almıştım... Gördüğün gibi ciğerlerimde kanser falan yok :D

  • Sorun yok çeke bilir ama tüpü açıpta çekiyim derse 10 dk havassızlıktan öyle bilir gaz bütün ciğerlerine dolması gerekiyor ve bir insan 5 dk havasız kalabilir en fazlası buda ölüme neden oluyor ama çakmak çekebilir kafa yapıyor sadece

  • siz sürekli çekik dolaşıyorsunz heralde

  • cakmak gazı çok etkili bir zehirleyicidir. hemen öldürür. bunula ilgili bir çok ölüm haberi var. muhtemelen kardesinin bir arkadası uyusturucu olarak kullanıyor bunu. ve o nedenle kardesinde merak ediyor. kardesine söyle bunun ölümcül birsey oldugunu arkadasına söylesin. onu dinlemezse de onunla arkadaslığını kessin. çünkü bu işten kardesin zararlı çıkcak gibi görünüyor

  • allah gecinden versin, ama ölcek olsadı şimdi ye ölürdü o gazı çektiği an, 1-2 fırttan bişey olmaz panpa

  • Bundan bir şey olmaz ama sürekli yaparsa hem zararı büyük olur hemde bağımlılık yapar. Bizim mahallede bir çocuğun durumu çok iyi, evlerinin değeri bile 1 milyona yakın ama çakmak gazı kullanıyor, şuan dişleri kararmış durumda. Kardeşinde kokladığı için burnundaki damarlara ciddi anlamda zarar verebilir. Dikkatli olması lazım.

  • bişi olmaz ama bağımlılık yapabilir

  • Bir şey olup olamamsından ziyade neden buna kalkmış onu öğrenmek lazım ciddi sorunları olabilir

  • En fazla kafa yapar çakmak gazından ölünmez. Ancak sakıncalı bir durum alışkanlık yapabilir bu tür eğilimler.

  • Öyle olsa vay ki çakmakçıların haline :))

  • korkacak bişey yok

  • çakmak gazını bitirene kadar koklasada olmez merak etme

  • çakmak gazı koklandığı anda etkisi başlar baş dönmesi mide bunlatısı zehirlenmedir ağızdan salya gelir. şu an bir sey yoksa korkamayın ama çok tehlikeli ölüm oranı çok yüksek

Kızlar Ne Diyor 6

  • bir kereden ölmez

  • Birşey olmaz. Ama aşırısı tehlikeli. Birde sen onu korkut çok kötü şeyler olur de eğer birşey olmayacğaını söylersen devam edebilir mazallah.

  • ölmez ama bağımlılık yapar

  • Cakmak gazı ceken arkadaslarım var korkma bisey olmaz bir kereden sadece bagımlılık yapar

  • çocukken çoğumuz koklamışızdır birşeyde olmadı .

    birkereden bişey olmaz yav .

  • bir kereden bir şey olmaz da bağımlılık yapar bir daha yapmasın.

Yükleniyor...