Paxera ve Desyrel kullananlar var mı varsa onlara sorularım var ?

arkadaşlar ben panik bozukluğu olan bir hastayım ve bu iki ilacı kullanıyorm ama libidomda inanılmaz düşüş var geçenlerde bebek gibi sevgilimi ilişkiye girmeden gerisin geriye yolladım ayrıca çok geç boşalıyor ve zor ereksiyon oluyorum, ne yapmalıyım ?

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • ilaçlara alışıncaya kadar bir süre böyle olması normal. şikayetlerin sürer ise doktorunla konuş yeniden, belki dengeleyici bir başka ilaç verebilir. bu arada sen de spor gibi testosteron artırıcı aktiviteleri artırarak antidepresanların olumsuz etkisini azaltmayı deneyebilirsin.

    • 5 yıldır kullanıyorum <3

    • bu ilaçları yeni mi kullanmaya başladın peki?

    • 2 yıl oluyor ve doktor bi laç vermişti böyle kocaman ne doktoruydu hani erkek doktoru her neyse o kadar arttırdı ki orgazm kalitesini falan ama zarar olur diye kullanmadım ama kullanmayınca da böyle oluyor daha önce anafranil kullanıyordum

Kızlar Ne Diyor 0

Erkekler Ne Diyor 4

  • psıkıyatr ılacların hepsı boyledır

    • evet, erkek doktoruna gittim ve doktorcu bana biz bunları geç boşalmak için veriyoruz yapcak bişey yok dedi ama belki bitkisel ilaçlar vardır

  • antidepresan ilaçların bir çoğu dediğin etkileri yapar . biraz daha rahat olmaya çalış aklına getirdiğin kötü olasıkların yanına iyi olasıkları da koy

  • "bebek gibi"den sonrasını okumadım

  • ikisi arasında tercih yapmalısın sağlıkmı?seksmi?kullandığın sürece bahsettiğin şeyler olacak maalesef..

    • doktorcunun dediklerini diyosunuz ya :(

Yükleniyor...