Regl dönemi niye çikolataya abanırsınız?

kızlar regl dönemi niye çikolata yiyiyorsunuz? Mutluluk hormonu salgılattığı için mi açıklamasını yapar mısınız?

Güncellemeler:
Yorumlara baktım çikolata olmasının sebebi bence insanı fazla baymadığı için baklava yesen yakar 5 tane yersin su içersin :) hem tadı güzel hemde baymayan çikolata sanırım bundan :)
 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • magnezyum eksikliğini gidermeye yönelik, bir tür içgüdüsel hareket olduğunu düşünüyorum. kadınlar reg döneminde olağan günlerinden yaklaşık 500 kalori kadar daha fazla yakarlar ve bu nedenle tatli gibi çok hızlı enerji sağlayan yiyeceklere ihtiyaç duyarlar.

    ancak ne hikmettir ki çikolata o tatlı arzusunu bastırırken diğer tatlılar insanı yetmediği hissiyle çılgıncasına yemeye yönlendirebiliyor.

Kızlar Ne Diyor 20

  • Acıyı azaltır.Nerdeyse oturduğum yerde 1 kavanoz nutella bitirebilirim o dönem.

  • bi abandım hala midem rahatsız tövbe yaa uzun süre yemem yemişim adet sendromunu

  • Herzaman yerim.

  • Tatlı istiyor canım ve hani tadı en güzel olan en sevdiğim çikolata.Onun dışında çok acı istediği de olur çiğköfteye de abanırım

  • kan şekeri düşüyor canım da tatlı bişeyler ıstıyor ve gözüm dönüyor :)

    çikolata candır :)

  • Psikolojik.

  • öğrenilmiş bişey bence o. alakası yok.

  • Çikolata sevmiyorum tatlı olan hiçbir şeyi sevmem

  • Çikolata sevmem.

  • aşırııı bi istekk

    nedeni bilinmezz

  • ben yemek istemiyorum bünyem istiyoo :D

  • regl döneminde kandaki kan şekeri oranı düşüyor bu yüzden...

  • tatlı ihtiyacımızı pratik olarak karşılayabiliyoruz çikolata sayesinde

  • Regl olacağım günü bile çkolata yeme miktarımla dogru tahmin ediyorum :))

    • Gerçek sebebi de yazayım Adet dönemi öncesi kadınların çikolata ve diğer tatlı, şekerli yiyecekleri yemek istemesinin nedeni, östrojen hormonunun vücutta dolaşımının azalmasıdır. Östrojen kadınlar için "uyarıcı" bir hormondur. Vücuttaki seratonin, noradrenalin ve endorfin hormonlarının üretimini artırır.

  • Şekerli içecekler ve yiyecekler sancıyı kesiyor. pekmez, şerbet,çikolata,bal vesaire.

  • kan kaybından dolayı bence kan şekeri düşüyo. şekerli şeye ihtiyaç duyuyosun

  • bir nedeni yok tamamen duygusal

  • hormonlardan dolayı.

  • Krampları azaltıyor ve çok canım çekiyor bu yüzden bu dönemde çok tatlı yiyorum.

  • Çikolatayı zaten çok severim ama niyeyse o zamanlar insanın tatlı bir şey istiyor.

    Çikolata bunun için ideal.İnsana büyük bir haz veriyor.

Erkekler Ne Diyor 3

  • progesteron a bağlı açlık hissi artması. En kolay ulaşılabilir bol karbonhidratlı olmasından ve sanırım serotoninin ağrıyı azaltmasından dolayı

  • evet ya çikolata yerine baklava tulumba filan veriorum almıo :D evet neden çikolata kızlar?:D

  • kan atıyorlar, kan kaybındaki azalma enerji ihtiyacını tetikliyordur vs.vs.vs.

Yükleniyor...