• Sor
  • Bence

Nasıl uyku getirilir yaa pofff!

Sabah erken kalkıp işe gitceksiniz lakin hiç uykunuz yok gelmiyor kaçmış gitmiş, nasıl uyku getirilir yaa pofff!

Görüşün nedir?

0/2000

En İyi Görüş

Erkekler Ne Diyor 19

  • hap alıp uyuyasım var, lakin alınca devrim dönüyor

    • nevrin olmasın? :D

    • :)

    • işte hap alınca devrim oluyor o :) saol yine de, öğrenmenin yaşı yok :)

  • süt iç uyursun:)

  • sevdiğinizle yanı yatakta olduğunuzu düşünün...

    • hayal kurmaktan uyuyamıosun bu sefer :))))

    • sen var sen..?

    • what :))

  • öss testlerinden bi kaçını bul ders çalışmayı dene (kesin çözüm)

    • hakkat ya hep uykumu getirmiştir :))

    • hap felan hikaye ben coğrafya kitabı okuyarak uyurum.

  • uykum geliyor ama pc'nin başından kaldıramıyorum kendimi :P

  • uzanip hic birsey düsünmeden gözlerini kapat ve öylece yerinde dur dakikalarca belki yardimci olur arada yapiyorum oluyor :)

  • Uykun gelince uyu. Başka çaresi yok.

    • gelse :)

  • bişey yapmanıza gerek yok öğle yemeğinden sonra muhtemelen uykunuz gelir rahat rahat yatarsınız:)

  • Kitap oku uyuyamazsanda en azından kitap okumuş olursun :))) bende işe yaramadı kitap sardı tüm kitabı bitirdim sabah saat 6 filan uyumuştum :))

    • Hem öneriyorsun hem işe yaramadı diyorsun :))) süpermiş:d

    • mantıklı ama :))

    • ahah çok ii ya :))

  • sahsen ben hayal etmekten yada bısıler dusunmekten uyuyamam aksı halde hemen zıbarırım... sende boyle bı durum var mı onu bılmıyorumm...

    • bende uyuyamam :))

    • Öncekileri Göster
    • saaaane :)))

    • :)) anladık anladık.d

  • Belliki iyice dinlenmişsin ve vücut uyku istemiyor o zaman işin zor. Gelmez o uyku ama sen genede yoğurt ye ayran iç süt iç bol bol

  • getirilmez ve uyumadan gidersin ise o gun

    • hakkat öyle oldu gibi :)

    • :)

  • tüm gün yorulup akşam nefis bir uyku çekmek. hep öyle yapıyorum. fakat ertesi gün tekrar aynı şe. uykusuz

  • Uyku getirmeee, demek ki fazla uykuya ihtiyacın yokl. Oturup uyku getirme yöntemleriyle uğraşacağına , o sğrenin tadını çıkar, Filim izle, Müzük dinle, Dans et, kendini tatmin et, yemek ye, kıyafetlerini ütüle, söküklerini dikiver.vs..vs...

  • film izle yatakta

  • Gözlerini kapat sağ tarafına dön ve sevgilinin kolları arasında olduğunu hayal et. Teninin tenine deydiğini seni sarıp sarmaladığını düşün ( yüzüne tatlı bir gülümseme-tebessüm geldim ?) işte ozaman kendini derin uçsuz bucaksız O'nlu rüyalara bırak şimdi ...İyi geceler

    • :)))

  • Haa, bu iş için standart uygulamalar var. İçlerinden birisini uyguladığın an şıp diye uyuyorsun. Bir bardak ılık süt iç örneğin.

  • Nova sabahları işe gitmez.

    • vaayy :)

    • Yanlış anlaşılma olmasın.Öğlenleri ve akşamlarıda gitmez.Gecede gitmez.

    • çok ii yaa :))

  • aynı durumdayım. sanırım uykunun gelmesini beklemekten başka çare yok.

    • daha hızlı nası getiririz acaba :)

Kızlar Ne Diyor 8

Yükleniyor...