Bu ağrı biraz da olsa nasıl dindirilir? 20 lik dış ağrısı (ACİLLL )

Yaklaşık 10 gündür şiddetli olarak son 2 gündür 20lik dış yüzünden inanılmaz ağrı çekiyorum. Kulağıma ve boğazıma kadar yayılan bu ağrı artık beni çileden çıkartıyor. Ağrı kesici alıyorum tık yok antibiyotik alıyorum yine aynı. Arkadaşlar bu ağrı biraz da olsa nasıl dindirilir. Krizzzzzzzzzz geçiricemmm :(((((((((((((


0|0
13|22

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 21

  • çektirmeni öneririm 20 lik diş agrısı başka hiç bi yerde yok bulamazsın eger çektirmez isen diş yatay olarak çıkıyorsa diger dişlere baskı yapar ve diger dişerlini de çürütmeye baslar yada arka tarafa dogur çıkıyorsa bu sefer çene kemingine baskı yapar yine agrıdan duramazsın bi an önce çektir kurtul derim

    1|0
    0|0
  • Ben bu sitedeki bu soruları anlamıyorum.

    Arkadaş gitsene dişçiye.

    1|2
    2|0
    • Tabiki teşhis ve tedavi edecek olan bizler değiliz burda ama bazen anlık olarak çözüm olabiliyor cevaplar. Sanmıyorum ki şu saatte diş hekimi bulması kolay olsun.

    • 10 gündür diyor...

    • Şu dakıka kendi diş doktoruma gidemeyeceğim için kısa surelı olsa da hafıfletıcek yontemler arıyorum. Doktoruma gittim elbette ama çekemiyceğini söyledi... Şuan bende bu agrıyı çekemıyorum ve dediğim gibi kısa surelı hafıfletıcek yöntemler arıyorum en azından uyumamı engellemeyecek kadar.

  • Öncelikle geçmiş olsun.20 lik dişin gömülü mü dışarda mı?Dışardaysa çürük var mı?

    1|0
    0|0
    • Tesekkur ederim. Henuz çıkmadı sorun da orda çıkamamasında :(

    • Bazı 20 likler yüzeye çıkmıyor zaten.Panoromik röntgenle bakılması lazım.Eğik olabiliyor dışarı çıakmıyor.Eğer ağrı veriyorsa alınıyor operasyonla.

  • Hiç ağrımadı allaha sukur ama zamanında arastırmıstım. Direk doktora git yarın. Dişin yataymı cıkıyor yoksa damaktan dısarı dogrumu cıkıyor bir ogren. Eger damagın ıcınde yana dogru cıkıyorsa cehennem ızdırabı cekersın. Baska 20lik diş varmı dıyede baktır bir. Operasyonla aldırmaya calıs. Ancak cıkmaya calısan 20lik dis operasyonla alınmıyor diye biliyorum. Yanlıs hatırlamıyorsam tabı. Ama dedıgım gıbı dıscıye gıt ve baktır yana dogrumu cıkıyor yoksa duzmu. Burdan deva bulamazsın. Dogru doktora.

    0|0
    0|0
    • doktor çekmıyor kı almıyor ılac verıyor zaman zaman dıyıp duruyo çıldırıcam agrıdan

    • Cekemezkı zaten. 20lik dişin alınması için operasyon gerekiyor. O ağrıyı cekmek zorundasın zaten. Ama yana dogru cıkıyorsa ekstra mudahaleler yapıyorlar ondan bahsettım. Doktora gıttıysen sorun yok

  • Sana bişi diim uzun süredir çekiyorum en iyi yöntem çektirmek... gecmiş olsun intihar ettirecek bir agrı bilirim..

    1|0
    0|0
  • Yaşın kaç, kilon kaç, alerjin-mide rahatsızlığın var mı? Diş hekiminin yazdığı ilaçları söylersen yardımcı olabilirim.

    0|0
    0|0
    • Sen boşver diğerlerini herkes emin olmadan bişiler yazıp çiziyor. bu adamı dinle prof yardım almak istiyorsan. Ordinaryusun uzmanlık alanına giriyor

    • Ben 19 yasına yeni giricem 20 lik dişimin ucu çıkmış ama son 2 gündür çok acı çekiyorum ne yapmam lazım yardım edin bu disin gelişme esnası çok acı veriyor.

  • disciye git... antibiyotikleri ezbere kullanmamak lazım. vücut antibiyotige karsı bagısıklık kazanırsa , antibiyotigin esas gerekli oldugu zamanlarda antibiyotik bir ise yaramaz... 20lik disin agrısı birden fazla nedenden dolayı olabilir. ters cıkıyor olabilir, diger dişin köküne baskı yapabilr vsvs. o yüzden disciye gitmek en büyük cözüm..

    0|0
    0|0
    • Dişciye gittim tekrardan aynı sözleri duydumm " Antibiyotiğe devam dişinin çıkısında problem var önunde kı dişş engelliyor. Arada böyle reaksiyonlar gösterebilir antibiyotik iyi gelicektir" dedi :///

  • apranaxford kesin geçiriyor

    1|0
    0|0
  • ilaç olarak brüfen kullan. sürülen ilaçlardan da dentinox iyidir. karanfil koyabilirsin. absinthe bulabilirsen biraz pamuğa döküp bastır %70 alkolü var. kolonya ile deneme metil alkol var kör olma riski olur.

    0|0
    0|0
  • Kekik yağını pamuğa damlat bastır ağrının üstüne

    0|0
    0|0
  • Ya ağzında rakı çalkala ya da aynı işi gören bir ilaç var, fiyatı rakıdan uzuc. Dişinol adı. O da rahatlatır. Eğer apse varsa doktor onayı ile antibiyotik almalısın. Geçmiş olsun.

    0|0
    0|0
  • git dişçiye yardır :)

    0|0
    0|0
  • muhtemelen şimdi daha iysindir ama aklında olsun..Apranax forte yeda majezik kullanmanızı öneririm inatçı ağrılarda...

    0|0
    0|0
    • Çok tesekkur ederım 2 saat evvelınde aldım apranax forte aldım hıssedılır derecede azalttı diş agrımı :)

  • dindirilmez büyük ihtimal yandan yandan geliyo yeri yok cok acıtır bir an once git 2 dk da alsınlar kurtul :D

    0|0
    0|0
  • 70 lik yeni rakı:)

    0|0
    0|0
  • Tuboooooooooooorg Goollld :D :D

    0|0
    0|0
  • pamuga rakı dok bastır

    0|0
    0|0
  • karanfil bulamazsan nöbetçi eczaneden calgel jel al, tüpü boşalt.

    0|0
    0|0
    • Karanfil var ama çuruk dıs agrısı değil ki :// Çıkamayan 20lik diş :(

    • Hepsini Göster
    • ağız mukozasını tahriş etmek dışında bir işe yaramaz.

    • sağlık personeli değilim ama ben de bir ara işe yaramıştı. ama sonrasında benim yara gibi birşey dediğim oluşumlarda olmuştu. bu riskten bahsetmeliydim. i'm so sorry:(

  • Bölgeye soğuk kompres uygula yada apranax fort kullan veya tantum

    0|0
    0|0
    • evde bir apranax yok :(( parol falan var ://

    • Hepsini Göster
    • O hekimi değiştir bence,Daha etten dışarı çıkmayan 20 lik dişler operasyonla alınır.

    • off bir operasyon eksikti :(

  • çekilmesi şart dişin

    1|0
    0|0
  • kapının koluna ipi baglıcan sonra diger ucunu agrıyan diişine baglıcan çekicen oldu btti hadi geçmiş olsun :)

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 13

  • Şuan için yapabileceklerin;

    -dişlerini fırçaladıktan sonra gargara yap

    -karanfil ya da yağı varsa hemen bir iki damla sür. Uyuşturduğundan ağrıyı hissetmezsin.

    -Apranax ford gibi ağrı kesiciler al diyeceğim ama iltabik bir durum varsa antibiyotik alman lazım. Onu da kafana göre alma.

    -Sabah hemen diş hekimine git. Ağrıyı hiç çekme. Diş filmini çekerler. Çıkmasını düzgün tamamlıyorsa ağrı kesici ya da antibiyotik verdikten sonra dişin rahat çıkması için zemin hazırlarlar. Damakları cız bız ederler. Biliyorum kulağa hoş gelmiyor ama çok acımıyor :)

    -Zaten çıkışı düzgün değilse, diğer dişlerinin yapısını bozmamak adını operasyonla alırlar dişi.

    Özetle, yarın önceliğin diş hekime gitmek olsun.

    1|0
    0|0
    • ortodontist dt buble.

    • Hepsini Göster
    • hayatım benım zaten düzenli bir diş doktorumm var ama çıkısı düzgün olmadıgı için operasyon gerektıgını söylemıstı fakat yapmıcagınıda belirtti. Daha zamanı varmış ve bir antibiyotik vermıstı sımdı tekrar ona basladım. İltabik bir durum var malesef ://

    • offffffffff 20 li yaşımın bana en guzel hedıyesı :)) sinir oldum sinir

  • Rakı önerisini tekrarlıyorum..Ama içme tabi..Sadece pamukla üzerine bastır...çok bastırma ama..

    Ya da evde karanfil varsa yine aynı işlemi tekrarla..uyuyana kadar idare eder...Geçmiş olsun:(

    Bana da olmuştu çok fena biliyorum

    1|0
    0|0
  • Majezik dene istersen bide kıyamam. Birde şey yapılabiliyor sanırım dişciye gidip ağrı kesici yaptırabiliyorsun sanırım ama ne kadar kalıcı olur onu bilmiyorum. Majeziği dene ama bence. Geçmiş olsun

    0|0
    0|0
  • çektirmen lazım ben 3 tanwe çektirdim korkma ama tabi bu 20 lik diş diğer diş çekimleri gibi basit de değil.

    0|0
    0|0
  • Kıyaamam :( en kısa yolu inanki iğne . çok geçmiş olsun pamuğum

    1|0
    0|0
    • Çakılımm benımmmmmmm <3 az bucuk ucundan gectı sayılır o kadar ılac ıctım kı iğneye yer kalmadı:)

  • 20 lik dis agrisi cekiyorum 1 haftadir cenemi bile acamiyorum ne yapmam gerekiyor acil cevap verirmidijiz kutfen

    0|0
    0|0
  • Antibiyotik işe yaramaz ki canım o bakteri falan için. Ve Arveles diye bi ağrı kesici var. Bende diş ağrısı çok yaşadım, bende çok işe yaramıştı. Bi dene istersen.

    0|0
    0|0
  • Çıkana kadar ağrıtacakdır.

    0|0
    0|0
  • 20 lik diş çekilmek zorundadır dindirmek istemeni anlamadım gidip çektireceksn.

    0|0
    0|0
    • Çıkmıyor dişim henuz çıkamadıgı içinde agrı yapıyo. Doktor operasyona henuz gerek duymuyor diğer dişim zarar görür diye

  • Antibiyotikler iyi geliyo

    0|0
    0|0
  • Ayni aci bende de var Şu an çaresini bulduysan banada şöyle

    0|0
    0|0
  • Balın diş ağrılarına iyi geldiğini duymuştum

    0|0
    0|0
  • Ben dün çene cerrahına gittim 20 dakikada altlı üstlü sağ tarafımdaki 20likleri yardı aldı dikti 1 hafta sonra dikişlerim alınacak sonra diğer taraf çekilicek inanılmaz eli hafif bir doktor hiç bişey hissetmiyosunuz tavsiye ederim eğer İstanbul da oturuyosanız
    Maltepe (Anadolu Yakası) de yeri Dentakademi diye özel bir ağız ve diş sağlığı polikliniği.

    0|0
    0|0
    • Bende şimdi çektirdim. Ağrı ve kanama var ne yapmak lazım. Google yazdım bura çıktı sizi gördüm. 😎

    • yeni gördüm kusura bakmayın 2 günde geçmiş üstünden çok geçmiş olsun
      buzla kompres yapmanız gerekliydi şiş çok olmasın diye bide doktorun verdiği ilaçları kullanmak çok önemli

    • Fiyat ne kadar ödedeniz acaba maltepede

Yükleniyor...