Sezeryanla doğum iyi mi kötü mü?

Sezeryanla doğum hakkında düşünceleriniz nelerdir? iz kalıyormuş ama doğrumu?

Güncellemeler:
bu arada dogum yapmak cok zooooooooor bisey bana gore,...valla nasi yapiyo bunu kadinlar...gercekten cok merka ediyorum...erkekler cok sansli yaa
 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • Sezaryen bir ameliyattır. Her ameliyattaki gibi riskler taşır . Anestezi riski, ameliyat riski de olur. Sezaryenden sonra karında yapışıklıkların teşekkülü, karın içi, rahim içi iltihap, idrar yolları komplikasyonları, normal doğumdan çok daha fazla görülebilir. Normal bir doğum, hem anne, hem çocuk için daha sağlıklıdır .Dolayısıyla sezaryen zorunlu kalınmadıkça yapılmamalıdır ama genç kızlarımız normal doğumdaki ağrılara dayanamayacaklarını düşünüp sezaryeni tercih ederler .Sezaryen olanlar bir daha normal doğum yapamazlar .

    • tesekkurler

Erkekler Ne Diyor 5

  • Doktor iyiyse eğer iz falan kalmıyor. Ama sezaryen her zaman tehlikeli.

  • Her şeyin doğalı makbuldür.

  • bebeğini ne şekilde doğuracağına normal şartlar altında sen karar veremiyorsun.eğer normal doğum riskli ise doktorların kararına göre sezeryan yapılıyor.diyelimki sezeryanla doğum yaptın tabiki iz kalır ancak izin bulunduğu kısmı günlük hayatta veya plajda kimse göremez

  • çocuk için iyimiş. doğarken daha az oksijen harcadığı için daha zeki oluyormuş...

  • evet erkekler şansılıdır :) sezeryanla doğum yapanlarda göbek görüyorum genelde. o sıkı karınları kalmıyor.

Kızlar Ne Diyor 11

  • bende sezeryanla doğdum annem hep gösterir izini :):)

  • iz kaldigini bende duymustum ama sezeryanlan doguma karsiyim.

  • Normal eger herhangi bi zorunluluk yoksa cok daha saglikli. Dogumla atilmasi gereken sivilar daha rahat atilir. Sezeryanla hafif bi gobek istesen de gitmez.

  • ya doktoruna göre değişir iz olayı bazı doktorlar estetik dikişte çok iyi iz kalmıyor.ama avrupa ülkelerinde sezaryen doğum yasak.sen düşün artık iyi mi kötü mü.herşeyin doğalı iyi olduğu için bir kadın sezaryen doğum yapacağı zaman doktor raporu değil heyet raporu gerekiyor oralarda.yada doğumda ters birşey olursa yapıyorlar.

    • hmm anladim tesekkurler

  • İyi değil,tehlikeli artık iz bırakıyor ve en fazla 3 çocuk yapabiliyorsun normal doğum en iyisi

    • 3 cocuk az mi ya?

    • Öncekileri Göster
    • her ihtiamli düşünmek gerek ve sezaryen şişliği hiç gitmiyor bende korkuyorum doğumdan ama mecbur :))

    • evet:(

  • kötü...

  • Artık çok gelişti. Belli bile olmuyor dikiş izleri.

  • normal dogum veya sezeryan elımızde olan bı'sey degıl bebegın keyfıne baglı :)).. kafa asagıdaysa normal olursun :)..normal dogum daha saglıklı kısa sure ıcınde ayaga kalkabılıyorsun...

  • Ben de sezeryan dogdum ama iyi olan normal dogum.

  • Ben sezeryanla doğmuşum :) Annemde izi var.

    • :) daha o zamanlar sezeryanmi varmis yaa,.,vay,izi cok belli oluyormu bikiniyle falan?

  • Gerekmedikçe normal doğumu tavsiye ediyor "bilinçli" doktorlar.Birincisi solunum yollarında sorun yaşama riskileri daha yüksek oluyor. Astım vb rahatsızlıklara daha yatkın oluyor bebekler.İkincisi anne emzirmede sorun yaşayabiliyor.-Zorunda kalmadıkça bebeğimi böyle bir riske atmam.

    • Emin ol o çocuğun sorumluluğu iki saat çektiğin acıdan çoook daha zor bişeaaaa. İğrendim ya.

    • Öncekileri Göster
    • Doğurma bence sen. Anlayan şu güncellemeden ne demek istediğimi anlayacaktır zaten.

    • of bide okuyorum yaa yazdiklarini

Yükleniyor...