Bir bayan en fazla kaç kilo olmalı?

Bir bayan en fazla kaç kilo olmalı? Belirlediğiniz bi sayı var mı? İdeal kilo hangisir yani?


0|0
13|27

En İyi Erkek Görüşü

  • En fazla 30 olsun bizden olsun. Boş ver kiloyu falan. Sağlıklı olmak önemli yoksa gerisi boş. Emin ol.

    1|0
    1|0

Erkekler Ne Diyor 26

  • Kesinlikle değişken cevap verilebilitesi yüksek bir soru. Anlayacağın net bir cevabı yok.

    Karakterini tipini geçtiğimin türk kızının kilosu hakkındaki düşüncelerim; Kesinlikle boy ile orantılı olmakla beraber, erkeğinin zevkinede görede değişkendir.

    162 boy ortalaması ile yürekleri dağlayan kızlarımızın kilosununde 51 i geçmesi durumunda erkeğinin zevkine kalmış bir durumu vardır.

    bknz: erkek balıketli sever, > 55 olur,

    erkek zayıf sever> 47ye kadar düşer

    erkek şişman sever > sonsuza doğru sünen bir grafik oluşurki kilodan ölecekken doktor uyarısı gelir.

    1|0
    1|0
  • Hatun dediğin kalem gibi olmadı =))

    Örnek = link

    0|0
    1|0
  • 1.70 # 60kg

    1.60 # 50kg



    1.50 # 250 gram

    4|1
    0|0
  • boyla orantılı olmalı her şeyden önce. benim ideal tipim her zaman 1.62 boy, 48 kilodur. minyoncuyum ben :D

    0|0
    1|0
  • 50-52 Göbeğide mutlaka benim profil resmimdeki gibi olmalı.

    1|0
    0|0
  • Arkadaşlar Merhabalar..

    İdeal kilonuz için bayanların boyunun son iki hanesinden -15 çıkartsın..

    Erkekler için de -10

    Örneğin boyu 1.70 olan bayanın ideal kilosu: 70-15: 55

    Erkek için ise 1.70 boya : 60 kg.

    0|0
    0|0
  • Bana göre max 55.

    0|0
    0|0
  • boyuna bağlı

    0|0
    0|0
  • 60-70 arası diyorum..Hafif balık etli olmalı bir bayan.

    2|0
    0|0
  • bence vücut kitle endeksi 22,5 - 23 arasında olanlar ideal.ama daha zayıf kızlarda saçlarıyla farklı bi çekicilik kazanıyorlar.

    0|0
    0|0
  • kilo dediğin nedir alınır verilir.önemli olan kemikli olmasın.!

    1|0
    0|0
  • bence kucağımda kaldıracak ağırlıkta olması yeter daha fazları iyi değil benceeeeeeee

    1|0
    1|0
  • 1,70 boy 65-70 kilo olmalı bence

    1|0
    0|0
  • aasla zayıf olmamalı zayıf kadın iticidir...

    0|0
    0|0
  • etli butlu olsun yeter derım sahsen cılız olmasında ..

    0|0
    0|0
  • 60 -62 'yi geçmemeli ...

    0|0
    0|0
  • Türk kadını doğurduktan sonra salıyo kendini zaten takma yani :)

    0|0
    0|0
  • bencee

    yas 18-21 / 50-60 kg/ 155cm - 165cm

    ben 177 ve 63kg 28.04.1993

    0|0
    0|0
  • 100 e kadar yolu var

    0|0
    0|0
  • en fazla 60 :)

    0|0
    0|0
  • boy kilo oranrtısı olmalı 16 0cm boy içi 50 veya 55 idealdir

    0|0
    0|0
  • Kilo, boy ile orantılı olarak değişir

    0|0
    0|0
  • sevgilisinden daha kilolu olmamalı

    0|0
    1|0
  • 55 kilo olmalı

    boy 170 e kadar yolu var

    0|0
    1|0
  • 200 olur ya...

    0|0
    0|0
  • en fazla 55 ideali 50

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 13

  • 55 diyin beyler <3

    0|1
    0|0
  • bunun için kesin bir sonuç söylemek yanlış olur aslında bu vücudun kas ve kemik ağırlığına bağlı bir durumdr bazıları ağır çeker ama göstermez bunun nedeni ise sıkı olmasından kaynaklanmaktadır ama illa ki bir rakamsal değer istiyorsan(benim fikrim kişiden kişiye değişir) ; 150: 40

    160:45-50-55-60

    170:55-60-65-70

    175:60-65-70-75 idealdir boyu geçmemeli kilo :)

    0|0
    1|0
  • boy - 110 kızlar için

    boy - 100 erkekler için

    örnek: boy 170 olsun ( 170-110= 60) şeklinde idealdir bence

    0|0
    0|0
  • 60 sınırrdır güzel bir fiziğe sahip olmak için.

    1|0
    0|0
  • 55i görmedim hayatım boyunca

    1|0
    0|0
  • boya gore degisir. diyelim 170 boyunda bence en fazla 80 olmali o bile fazla aslinda.

    1|0
    2|0
  • 56.5 olmalı

    0|0
    0|0
  • kişinin boyuna göre değişir . mesela benim 178 boyum 65 kiloyum ideal bence

    1|0
    0|0
  • 100 kilo olmalı

    0|1
    0|0
  • 50 kilo iyi 1 58 boyum var

    0|1
    0|0
  • erkeğin onu kucağına rahatça alabilmesi yeterli:)

    0|1
    2|0
  • 52 kiloyum boyum 1.68

    0|0
    0|0
  • 170 boy için 60 üst sınır olmalı

    0|0
    1|0
Yükleniyor...