• Sor
  • Bence

Kulak deldirdim 5 gün oldu duş alsam sorun olur mu?

Kulak deldirdim 5 gün oldu duş alsam sorun olur mu ...

Görüşün nedir?

0/2000

En İyi Görüş

  • olmaaaz 5 gün olmuş takma kafana ama oraya fazla su tutmamaya çalış ve yatma üzerine zaten biliyosundur bunu

    • hele şükür düzgün bi erkek cıktıda akıl verdi. en iyi cevap teşekkürler.

    • ben teşekkür ederim

Kızlar Ne Diyor 15

  • 5 gün nasl dayandın ? :D

    • erkegim napim hep kulak deldirmiyorum her yerde duş yapma yazıyodu :D

  • dalga mı geçiyorsun duş alsanda birşey olmaz? :D

    • bir erkegım nerden bılebilirim :S

    • Kırılma ama kulağını deldirince orada bir yara oluyor yaran varken banyo yapabileceğini bilmen için kadın olmana gerek yok :D

    • kırıldım :D

  • hayır olmaz

  • Kulağımda 10 tane delik var 5er 5er :D ve yıkanmayla ilgili hiç sorunum olduğunu hatırlamıyorum hiçbirinde. sadece kabuk bağlıyor o da normal. üstlere çıkıldıkça deri kalınlaştığından falan.özet: yıkan pis pis gezme

    • küpeli küpesizz yıkanayım ? :(

    • Öncekileri Göster
    • ondan 10 tane var bende süzgeç gibi oldum:DD bişey olmaz

    • hahaha komedisin çok matrak :DDDD

  • 5 gündür duş almadın mı yani? koş banyoyaaaaa :D

    • 5 günde bi insan kirlenmezki :S eger mast yapmassa. ben 7 8 gunde bir yapıyorum sorun yok :)

    • iğrençleşme bence.

    • o iğrençligi kendı verdıgın cevapta gorememen ne kotu.

  • Beş gün yıkanmadın sorun olmadıysa daha da sorun olmaz :(

    • erkekler 5 günde bir duş alsa sorun olmaz kolay kokmayız ve pislenmeyız en azından ben oyleyım

  • olmaz bea ama tentürdiyot varsa kulağını sil bakteriyi engeller.

    • küpeyi çıkarayımmı

    • Öncekileri Göster
    • acı önemli değilse senin için çıkar . suyla yumuşat kulağını kabuk varsa acıtır.

    • çıkarmadan duş alcam sanırım oraya su vurmamaya çalışcam :(

  • vatana millete hayırlı uğurlu olsun

  • yani 5 gündür duş almıyorsun? iğren.ç

  • assadsdasadda ne be ?

  • 5 gün boyunca yikanmadin yani..Güzelmiş...(:Sorun olmaz.

  • yok be saçmalama.

    • yaw hepınız yazmışınızda küpeyi çıkarayımmı da duş alim kız arkadaşım cıkarma cok kanar dedi :S

    • kanamazda trekrar takarken canın yanar. küpeyi çıkarmadan duşunu al, hiç engel değil hiç zarar vermez, aksine iltihap falan varsa temizlenir arkadaşım. küpe dediğin nedirki.

  • Kokmandan iyidir sorun. Birşey olmaz git duşunu al.

    • küpeyi çıkarayımmı ?

    • Gerek yok.

  • 5 gundur yikanmiyormusun ?

    • evet problem ?

    • Öncekileri Göster
    • insan karşındakini kendısınden bilir. temiz insan 1 haftada bir yıkansa sorun olmaz. ki burdaki durum farklı bayan insanlıgı igrenç. dışın ne kadar temiz olsada için bi okadar kirli.

    • yok hic bir hafta yikanmasam sorun olmaz zihniyetinde olamadim sorry

  • Hayır sorun olmaz.

Erkekler Ne Diyor 3

  • a cenabet mi dolaşıyon günlerdir...?

    • liseli yıllarımı geçtim her gun asılmıyorum.

    • 5 Gündür asılmıyon yani..puahahahahah...kimse inanmaz...

    • o kadar çokmu yapıyorsun sen ? benım kız arkadaşım var dostum asılmayı çoktan geçtim

  • 2-3 gün yeterli su değmemesi, gene de dikkat et fazla su değdirmemeye.

  • 5 gündür duş almıyor musun dostum?

    • evet sorun nerde anlamadım :D

    • Öncekileri Göster
    • Allah belanı :D iyi espiriydi yeminlen :DDDDDDDDDDDd hahah yarıldım :DD erkek adam başka :D kızlar igrençsin yazıyor :D

    • Arada bir duşa gir panpa :)

Yükleniyor...