Adet sancısı olmaması normal mi?

arkadaşlar etrafımdaki çoğu kişi sancı çekiyor ve bende olmuyor.birde şehir efsanesi mi bilinmez ama sancılanan kızlar şayet biriyle birlikte olursa ağrı geçer diye bir söylenti var.ben kimseyle birlikte olmadım ama sancım yok anlayamadım yardımcı olursanız sevinirim

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • cinsel ilişki ile bağlantısı, ancak ağrının sebebi dokusu kalın ve geçirgenliği az bir kızlık zarı nedeniyle karın ağrısı çekiliyorsa olabilir. bunun dışında çatısı dar olduğu için ağrı çeken kadınlar, genelde doğum sonrası bu sıkıntılarından kurtulur.bunun dışında regl ağrısı çekmemek sorun değil şans göstergesidir. benim de karnım ağrımaz mesela. hatta cinsel hayatım başlamadan önce tamamen ağrısızdım, daha sonraları ise dikkatsizlik yüzünden üşüttüğüm veya enfeksiyon sorunu yaşadığım kimi dönemlerde ağrım oldu.

Erkekler Ne Diyor 3

  • Cinsel ilişki ile ilgili birşey yok tamamen şehir efsanesi...Eski kız arkadaşımında sancıları olmuyodu ama daha sonra olmaya başladı bu biraz da biyolojik ve psikolojik bir olay gibi geliyo bana ... ama henuz böyle bir sancı çekmiyoken bence sadece şükret :)))

  • ne mutlu sana...

  • belden aşağısını hissetmeyeni biliyorum... kadınların kişiliklerindeki hırcınlığın sebebini çok iyi anlıyorum...

Kızlar Ne Diyor 8

  • Şehir efsanelerine fazla inanma .. Herkes sancı çekecek diye kaidr yok . Doğum yaptıkdan sonra regl sancıların azalabiliyor bu doğru , bunu mazeret göstererek ilişkiye gitmek istiyorsan bu senin kararın ama yan etkileri var ... gebelik gibi

  • Bazılarının hiç olmaz bazılarının olur bu çok normal.Benim de sancım çok olur ama kız kardeşimin olmaz.Anormal bir durum yok.Herkeste farklılık gösterebilir.

  • biriyle birlikte olmakla alakası yok.çünkü uterus kasılmaları nedeniyle oluyo o ağrı.ben hala çekiyorum mesela.senin ağrı eşiğin yüksektir kasılmaları hissetmiyosundur

  • benimde ilk iki sene falan hiç sancım yoktu ama ne olduysa artık sancıdan aglar oldum sanmıyorum cinsel ilişki ile de bi bagının oldugunu

  • cinsel ilişkikyle alakası yok. benim sancılı geçiyor o dönemlerim ilişki sonrası da aynen devam ediyor.

  • Erken regl oluyorsan sancın olmayabilir

  • ben sancıdan sende sancı olmamasından yakınıyosun.Ne güzel

  • Doğum yapınca azalır diye biliyorum. Cinsel ilişkiyle bağlantı kuramadım.

Yükleniyor...