Kızlar erkekte 1.63 boy ideal mi sizce?

Çevremdeki kızlara soruyorum, boyumun gayet iyi olduğunu söylüyorlar..Bir de size sorayım dedim, sizce nasıl, ideal mi?Bu arada kilom 66, fiziğimi beğeniyor kızlar genel olarak..

Güncellemeler:
Cevap için teşekkürler arkadaşlar..

Sorum, 1.80-1.85 boyu olup, boyum nası, ideal mi kızlar diyen şovmenleri iğnelemek içindi..Yine de ciddiye alıp cevap verenlere teşekkürler.. :))
Bu arada boyum 1.72 :)
 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • kanka benim gibi süt icmeyi unutmussun :(

    • rica ederim ne demek

    • Evet kanka, kötü sayılmaz, moral vermeye çalıştığın içni saol :)

    • hormonlarla alakasi var galiba . ama olsun boyun okadarda cok kisa degil. tam sinirdasin. sevgilin kücük olursa cok uyumlu olursunuz

    • Öncekileri Göster

Kızlar Ne Diyor 17

  • 1 cm daha uzun olsaydı yok artık deve diyecektim gayet ideal :D

    • ahaha :D

  • Kisa.

    • teşekürler :)

  • boyun ister 55 olsun ister 90 yanındakı kız senden uzunsa çok iyi olmaz ve çok kısa olması da hoş olmuyor.. yani 63 boyunda bir erkek 55 boyundakı bir kız için ideal ama evlenmeleri çocukların geleceği açısından iyi değl.. yine de öyle çiftlerin olduğunu düşünürsek kabalk etmiş olmak istemem.. boy bu sonucta sporla uzarr diyorm ve herkese mutluluklar diliyorum filan.. (noluyor bana bu gece ama iyi kalpliliğim tuttu)

  • mini mini ay :D var öyle minikler ama benim için çekici değil

  • Boy değil sadece fizik genel anlamda iyi olmalı.

    • Kas? Atletik&fit olmak.

    • fiziğim iyi zaten 66 kiloyum..

  • Hava mı atıyorsun?

    • Koru kendini :(

    • Haklısın, isteklere kapatmalıyım profilimi :s

    • Gizlen bence kızlar peşini bırakmaz :(

    • Öncekileri Göster
  • erkek için kısasın ama yapılacak bişey olmadığından vucudunu iyi tutarsan hoş görüntü çıkar en azından

    • teşkkür ederim tavsiye için..

  • Uzunsun hacı dert etme.

    • teşekkürler sis

  • benden 1 cm uzunsun benimkinn boyu 1.73 ben ona kısa diyyiyorm ama fazla sorun etmee yapabilcek bişey yok ALLAH vergisi :)

    • Doğru, bende bununla idare ediyorum..

  • ben zaten 1.75 im benim için ideal değil bence :(

    • evet, türk kızları genelde benim boylarımda..

    • tribe girme şaka yapıyorum canım sende senden kısa minyon bayanlara birlikte olursun sorun çözülür :) zaten türk kızlarının ortalaması malum :D

    • 1.75 paok maçı üst oranı gibi ona bakarsan :S

    • Öncekileri Göster
  • En az 1.79

    • o da çokmuş :S

  • Ben tıfıl oldgm icn banada ideal:))

    • bende gıcık oluyrm annem gbi duruyolar:))

    • günümüzde tıfıl kız bulmakta zor. ben 1.67 yim. NE KIZLAR VAR BENİM 2 KATIM NERDEYSE. GICIK OLURUM UZUN BOYLU HATUNLARA.

  • benim için ideal aslında başkalarını bilemem tabi

    • 1.54

    • senin boyun kaç?

  • biraz kısa ama dert etme çok uzun erkek sıkıntı kızların boy ortalaması çok uzun değil çünkü

    • haklısın..

  • Boyun oldukça kısa arkadaşım yaşın daha 20 kesinlikle doktora git erkekler 25e kadar uzuyor en azından 5cm uzayabilirsin ha çok mu mesele yani sağlık olsun

    • peki :)

    • olum mal mısınız ben seni adam gibi karşıma almışım cevap veriyorum nickimden sana ne ideal değil 163ün nesi ideal olacak kızlarda bile kısa

    • cevap-nick uyumu..

  • ideal mi...ne desem ki simdi :)

    • genetik diyelim :)

    • çok uzunsun :p

    • ne alaka :)

    • Öncekileri Göster
  • Benimle aynı boydasın.Bir topuklu ayakkabı giysem senden uzunum.

    • BENİMDE PSİKOLOJİMİ BOZDUN...

Erkekler Ne Diyor 24

  • :) 1.72 Boyun var gırgır olsun diye açtın konuyu yani?Benim yanımda kısasın kardeş.Ben 1.88 cm :)

    • Kısa da değilim mk, orta boyluyum :)

    • :):):) Yine de uzun sayılmazsın mk :)

    • Sonuçta 1.63 değilim mk :)

  • 163çokkısa bencee

  • iğneşemeyi başaramadın ama benim boyum 1.82 :D:D

    • Başardım başardım sen merak etme mesaj ulaştı :)

  • Birader kızlar teselli olsun diye iyisin der de tercihe gelince uzun adam isterler. İnsanın içinde bulunan hayvani güdünün neticesidir bu, güçlü olan kazanır erkekte. Tıpkı erkekler için kalça ve göğüsün önemi gibi kızlar da iri adama önem vermektedir her ne kadar bazıları inkar etse bile içten içten böyle düşünürler. İnsan ne kadar sosyal açıdan ilerlerse ilerlesin benliğinde bulunan hayvani güdüyü tam olarak yok edemez.

    Not: Ben de kısayım :))

  • bir erkek için kısa.. O kızlar o boya gayet iyi diyorlarsa 1,80lik erkek görseler dillerini yutarlar herhalde..

    • walla hacı ben 1.80im ama sokaga cıkınca kendimi kısa hissediyorum herkez uzun =(

    • onu örnek verdim. Dev gibi değil tabi.. 1.63 gayet normal diyorlarsa dedim. O boya göre kıyasladım.

    • 1.80 dev gibi..

  • KIZLARDAKİ doğurganlık içgüdüsü sebebiyle kendisinden iri erkeklerden etkilenirler. buyüzden biz tıfılların çok şansı yok aga...

  • Kanka kizlar zaten o boylarda... Ama yapacak bisi yok allah vergisi sukretmekte fayda var. .. Yoksa bizler biliorsunki ortalama 175 boylardaayz erkekler olarak..

  • Yok bu cok kücük derim ben cünkü kizlar zaten o boyda ve iki hobit iyi olmaz

    alinma lafim sana degil saadece şu an bu soruyu okudukdan sonra icimden geceni yasyzdim/hem benim neyime milleti degerlendirmek yaratilani severiz yaratadan ötürü

    memleket nersi ?

    • olabilir, teşekkürler..

    • Hmmm doktoea gidip vitamin hapi yazdir bi derim belki uzaya bilirsin

    • Hayır, öz Antalyalıyım..

    • Öncekileri Göster
  • Kızlar genel olarak aynıdır kanka burdaki bir çok bayan arkadaş senin için iyi bir yorum yapıcaktır emin olabilirsin. Herşeyden önce BEŞİKAŞLISIN en büyük artı bu kişiliğin karakterinde 10 numara ise bir çok kızla ata demirerin fındık fıstık ooo parçası gibi bir klıp çekebilirsin :)

    link

    • izledim kardeşim :)

    • klıbı ızle kankacıgım .;)

    • eyvallah kardeşim saol :)

  • 1.63 ne ettin sen ben 10 yasindayken 165 falandim baya ksa ya ! Tibbi destek al

  • kanka ben 1.82yim kendime kısa diyorum :D seninki bi hayli kısaymış basketbola şimdiden başla

    • o zaman koy gtüne gitsin kanka devdede boy var :D önemli olan mutluluk paran olsun sıkıntı yok önünde eğilirler

    • çok geç kanka yaşım 20 buçuk oldu..

  • oha neresi ideal be benim 1.77 bana bile kısa diyolar aramızda 14 cm var be

    • aynen kandırıyorlar bence.

    • bilemem bana bile kısa dediklerine göre sen düşün

    • beni kandırıyorlar mı yani?

  • cep herkülü :)

  • ideal diye bişey yok, ama seninle ancak senden kısa olan bi kız ilişkiye girer, kaç yaşındasın ?

    • 14 yaşından beri uzamıyorum :s

    • 18 yaşından sonra hiç uzadın mı ?

    • 20 buçuk

  • kısa bi bayan için bile kısa ama olsun sorun etme

    • iyi o zaman kardes idealdir ne diyim :)

    • ama ideal diyor kızlar :(

  • baya kısa yani.

    • :((

  • Biraz kısa gibi. Değer veren arkadaşların var

  • ne ideali kısa hatta hobitmisin derler adama

    • nuri abi idolumsun hahahaha

    • :((

  • Yorum yok.

  • Şahsen ben o boyda olsam depresyona girerim kanka kizlarin boy ortalamasi 1.65 zaten :(

    • reis arastirma diyo bunu uzun boy kassiz ve kilosuz erkeklerin gideri max ama herkesin gideri var uzulme gecen birisi ben hobitmiyim diye dolaniyodu yani bi sen kisa degilsin ama biraz zor kiz bulursun yani senden uzun kizlara karsi isin azcik zor

    • ciddi misin kanka? :s

    • lan yuru onlar ohh kisa degiliz armuta bak diyip dalga gectikleri icin seviyodur kizlar uzun erkeklerdrn hoslaniyo

    • Öncekileri Göster
  • bıraz uzunsun galıba

    • bılıom abı sana zaten kucuk Jordan derdık de gıdı deyy ne gunlerdı ha

    • Ah ulan ah!Milli takımda oynasam, Amerikalılara bile bi tane ribaunt vermezdim, hep önümü kestiler..

    • ideal pivot olur ama senden . harcanmıssın hacı

    • Öncekileri Göster
  • dipnot: soru ironiktir :D

    • :)))))))

    • zeki çocuk :)

  • Bknz:Perde asılması için yapılan çocuğun kısa olması.

  • ahah benim sorumu çalmış.185 olan versiyonunu :D

    • doğru söylüyorsun ama sonuçta bunun da ironi olduğu belliydi, kızlar beğeniyor falan yazdım ya..

    • lan oğlum madem dalga geçiyosun 150 falan yaz 163 ney lan

    • @t0nyM0nt4nA arkadaşın boyu 172 benim sorumdada yorum yaptı inanmıyosan aç bak.172 de dalga geçilecek bir boy değil zaten 163 bile olsa dalga geçmezdim.dalga geçmiyorum yani.esas o benle dalga geçiyo.

    • Öncekileri Göster
Yükleniyor...