Yemek videosu yarışmasıSevgiliye ne pişirilir? Videoya çek, yarışmaya katıl, 500 TL senin olsun! Kapat

Apse yapan dişin ağrısı nasıl geçirilir?

dişim ağrıyo apranaks majezik ne varsa içtim.geçmedi doktora gittim apse yapmış dedi haftaya cekecek eee ben haftaya kadar napacam duramıyorum ağrıdan.

Güncellemeler:
acile gidip bi ağrı kesici yaptırıcam doktoru kandırabilirsem :((
doktor agrı kesici iğne yaptı şimdide içtiğim obca ilaç sebebiyle midem agrıyo hay ben bu işin.

0|0
7|4

En İyi Kız Görüşü

  • antibiyotik vermiştir umarım. 1-2 güne ağrısı hafifler antibiyotik kullanıyorsan.Rakı bas dişine uyuşturur:)

    0|0
    • antibiyotik verdide e ben 1-2 gün napıcam onu düşünüyorum.

    • Hepsini Göster
    • evet haklısın aslında teşekkür ederim

    • Ben teşk ederim.

Kızlar Ne Diyor 7

  • gecmis olsun

    raki ic raki :)

    0|0
    • rakı içemiyorum antibiyotik alıyorum.

  • Seni cok iyi anliyorum.Ben de 10 gun surundum:(bugun gitim.Dolgu yapti.Simdi uyusuk dudaklarla geziyorum.Ama rahatladim.Majezik kullandim ama dedigin gibi pek etki etmiyor.Baska bir disciye git.Durumun acil oldugunu soyle.Ya da yakininda dis hastanesi varsa oranin aciline git.Hallederler

    0|0
    • işin kötüsü küçük bi yer burası malesef fazla secenek yok.

  • eger iltihap yaptiysa antibiyotik yazsaydi doktor.. iltihapli bir dis cekilmez...

    0|0
    • yazdı hem hap hem iğne verdi. :((

    • Hepsini Göster
    • tamam süper... karanfil tomurcugu olsaydi daha iyi olurdu,.. ama yagdida iyi pamuga banarsin.

      cok gecmis olsun

    • cok teşekkür ederim arkadaşım.

  • İltihabın kuruması lazım önce. Apranaksın mavisini iç.

    0|0
  • Benim de olmuştu. Geceleri özellikle çok ağrıyordu uyutmuyordu. Önceden yapılan dolgu sızdırmış, kanal tedavisi oldum geçti. Ama apse olduysa bilmiyorum. Demekki çok ilerlemiş ki çekilecek

    0|1
  • antibiyotik vermedimi :))

    0|0
    • antibiyotik vermiş olması lazım. diş iltihabı cok ciddidir. üzerinde durmazsan cene kemiğine kadar gider.

    • Hepsini Göster
    • ilçalarını kullan dayanman lazım

    • acı yok rocky :((

Erkekler Ne Diyor 4

  • Alternatif tıp diye bir şey var deneyebilirsin benim duyduklarım; dişlere Gres yağı sürmek, Maraşotu koymak yada sigara içmek ...Sen denedin mi diyecek olursan sadece sigara, işe yaradı mı hayır.

    0|0
  • yeşim taşı al ve ağzında bir kaç dakika beklet orayı uyuşturacaktır.bunu her zaman yapabilirsin.ama gerçek yeşim taşı alman gerek.

    0|0
    • o neee nerden bulunur.

    • taş satan yerler var. takı falan satanlar..ordan gerçek yeşim taşı al.istanbuldaysan hasan kpcabaş tan alabilirsin. ya da ahmet maranki den

  • çok ağrı varsa karanfil ciğne iltahaplı dişin üstünde sonra ora uyuşur rahatlarsın..

    0|0
  • largopen ve sulcid al kesin 1 günde geçer..

    0|0
Yükleniyor...