Büyük tuvaletin renginin siyah olmasının neden nedir ?

1-2 gündür büyük tuvaletimin rengi siyah gibi geliyor anlamı ne bilgisi olan paylaşırsa sevinirim teşekkürler..

Güncellemeler:
3 gün önce doktor demir hapı yazdı bugün 3.gün demir hapı kullanıyorum ve yanlış hatırlamıyosam 2 gündür durum böyle..

0|0
7|9

En İyi Kız Görüşü

Kızlar Ne Diyor 6

  • siyah gaita (dışkı) ya şunlar sebep olmuş olabilir:

    -üst gastrointestinal sistem kanamalar..

    -kullanılan antibiyotik yada diğer ilaçlar..

    -kabızlık durumunda kalın bağırsaktaki ince kanamalar..

    -nadiren yenilen yiyecekler..

    eğer sebep kanamaya bağlı ise gaitada gizli kan testi pozitif çıkacaktır.doktora görünmenizde fayda var.geçmiş olsun..

    0|0
    0|0
  • kan hapı kullanıyomusun eğer kullanırsan olur ve biraz dikkatli ol mide kanaması ,işaretidir

    0|0
    0|0
  • Demir hapindan sonra böyle olması normaldir

    0|0
    0|0
  • mide kanaması

    0|0
    0|0
  • ülser şikayetlerin var mı?

    0|0
    0|0
  • Bağırsaklarında bir sorun vardır.Yada midende oluşan kanamdan dolayı olmuş olabilir.Yediklerin içtiklerinlede alakası olabilir.En güzeli bir doktor'a gidip baktırmak.

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 9

  • Fast food tarzı ya da ya da çok kuru gıdalar yemen olabilir neden.

    0|0
    0|0
  • karaciğer sorunu da olabilir...bi doktora görünmekte fayda vardır...

    0|0
    0|0
  • Bence en iyisi bir doktora gorunmen gerek en mantikli hareketin bu olacak tir.

    0|0
    0|0
  • gayet normal demir hapı kullanıyosan. prospektusunda yazıyodur zaten bakarsan.

    0|0
    0|0
  • sıkıntılı bir durum kötü alışkanlıkları bırak biraz kendine bak

    0|0
    0|0
  • Salgammii ictin en son

    0|0
    0|0
  • yediklerinle alakalıdır..

    0|0
    0|0
    • yanlış hatırlamıyosam dünde böyleydi ve 3 gündür demir hapı kullanıyorum

  • kullandığın laçlardan olabilir

    0|0
    0|0
  • İlaç kullanıyorsan ondan olabilir.

    1|0
    0|0
Yükleniyor...