Enerji içeceği votka ikilisi zararlı mı?

ne olur beyler hanımlar :D bir sorun çıkar mı s. Enerji içeceği votka ikilisi zararlı mı?

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • Sakın birlikte tüketmeyin!ABD'de Mayo Kliniği'nde yapılan bir araştırmada, enerji içeceklerinin düşünülenden daha fazla kafein içerdiği, alkollü içeceklerle birlikte alındığında çeşitli rahatsızlıkların yanı sıra kalp sorunlarına da neden olabileceği belirlendi. Araştırmayı yürüten John Higgins, "Bir kutu enerji içeceğinde düşünülenden daha fazla şeker ve kafein bulunuyor. Bu yüzden, enerji içeceklerinin alkol gibi başka içeceklerle karıştırılması durumunda kalp atışları ve tansiyonda ani değişimler oluşabilir. Bu durum sporcular için geçerli. Enerji almak için bu içecekleri tüketen sporcular çok dikkat etmeli. Nabzın ve tansiyonun aniden yükselmesi sporcular için çok tehlikeli" dedi.Not: AlıntıdırNot: Zararlarını görmezden gelirsen tadı harikadır ;)

Erkekler Ne Diyor 17

  • bilmiyomuş gibi :/

  • enerji içeceği ve vodka muhteşem ikili, alışkın değilsen alkole çarpar, ve sarhoş olursun, enerji içeceği alkolle birlikte alındığında alkolün kana daha hızlı karışmasını sağlıyor, bunu bi miktar toz şekerde sağlıyor, ... fazla bilgi istersen yazD:D en iyi kokteyl tarifleri filan

  • Şu ana kadar içtiğim zaman ters bir yönünü görmedim ama en fazla 2 bardak falan içtim.Sonuçta bir günde 2 kutudan fazlası önerilmeyen bir içecek enerji içeceği.Bu arada zararlı mı sorusunun yanıtı tartışmasız evet, keza alkol zararlı birşey.

  • fişne votka iç

  • genelde bir şey olmuyor ama yavaş içmeye bak sen hızlı içtiğin zaman çarpma riski yüksek ve sarhoşluğuda çok pis oluyor ertesi gün fena baş ağrısı yapıyor... :D

  • Enerji icecegi daha hizli kana karistigindan sarhoslugu pis oluyor.

  • tavsiye edilmiyor ama bişey olduğunuda duymadım

  • Bazıları diyor redbullu ickiyle icmeyin bazilarida sigaraylada icmeyin diyor ben vodka ile iciyorum bide sigara yakıyorum problem yok ama senın vucudunu bılemem xD

  • 1 litre burn ile 50 lik ıstanblue içmiştim 3 gün uyuyamadim

  • seksten önce yapıoyorduk biz bunu .d

  • Hızlı uçmadığın müddetçe keyfini çıkar.

  • enerji içeceklerinin içindeki uyandırıcı madde var bir tane ginseng ve başka bir madde,bunlar alkolle karışınca etkileri normalden fazla artıyor kalp de bu sefer fazla çalıştığı için sıkıntı çıkıyor

  • üstünde karıştırmayın yazıyor. yakın zamanda bir kişi bu yüzden hayatını kaybetti. hangi bünyeye nasıl etki eder bilinmez.2 dk lık zevkinizi hayatınıza tercih etmeyin bence.

  • tavsıye ederım cok guzel oluyo ama votka daha cok olsun ... enerji içeçegi için 500 ml kesınlıkle gecme ben denedım sorun olmadı.. ama bır sonrakınınde garantısı yok tabı...

  • 2 kutu redbull u geçme yada burn fazlası zarar ve dandik olanlarıda kullanma

    • tamam bende ondan bahsediyorum neyle karıştırırsan karıştır normaldede 2kutudan fazlası zarar alkolle daha etkili olduğu için fazla içme diyorum son içeceğin olmasın.

    • ben karıştırarak içiyorum beybiliboy

  • Tehlikeli deniyor ama birşey olanı da duymadım.

  • Ölürsün lan

Kızlar Ne Diyor 7

Yükleniyor...