Çakmak gazı çekmek hakkında

bir arkadaşım çakmaz gazı çekiyor bende merak ediyorum bunun insana bi zararı vrmıdır acaba diye


0|0
12|7

En İyi Kız Görüşü

  • bak bakalım zararı var mıymış:

    link

    0|0

Kızlar Ne Diyor 12

  • iç organları patlattığını duymuştum

    0|0
  • madde sonuçta..

    0|0
  • çakmak gazı çekmenin nesi merak edilir herhalde zararlı

    0|0
  • Olum kafayımı yedin ya, canından mı olmak istiyorsunç

    1|0
  • sanki normal bişi yapıyomuş gibi sağlığa zararı varmıdır diyo , olma mı canım kardeşim

    0|0
  • Toz pembe hayaller vardı tozunun çektim kafa yaptı deseydin daha iyiydi :D

    0|0
  • bi seferlik dene bişey olmaz ama küçücük bi çakmakla olmaz 2 3 kutu al çek

    0|0
  • olum deneyin lan süper bişi :D

    0|0
  • Daha geçen günlerde arkadaslarım çakmak gazının patlayıp alev almasıyla yandılar hala hastanedeler yanıkları çok ciddi hayati tehlikesi var bir tanesinin çakmak gazını denemeyi bile tavsiye etmem.

    0|0
  • 14 yaşındaki kız kardeşim sordu çakmak gazını sadece 1 kere 2 saniyeliğine kokladım dedi. İnternetten baktım ama yararlı bir şey bulamadım. Söylediğine göre bu yüzden ölmekten çok korkuyormuş ben bir kereden ölüneceğini sanmıyorum. Sizin fikrinizi alabilir miyim sizce bir şey olur mu ?

    0|0
  • ölen var bu yüzden! saçmalamayın.

    1|1

Erkekler Ne Diyor 7

  • yakında nefes alamıcak merak etme...

    1|0
    • çok zararı var ani ölümlerle çok ölen var sakın denemeyin bile

  • Pikniklerde seyyar tüp olarak işe başlayabilirsiniz.

    0|1
  • Desene yakında dünyadan bir kişi daha eksilecek. Adamlar harbi keş! NE bulurlarsa çekiyorlar.

    0|0
  • psikopatlıktan baska bişi değil

    0|0
  • merak edecek başka şey kalmadımı saçmalama.

    0|0
  • yok canım ne zararı çek içine sonrada çakmağı çak gide

    eğlenceli olur heralde..

    0|0
  • Çakmak gazının zararları ; vücüda çabuk yayıldı için kalp krizine yol açar 2 jamaica bonzai gibi maddelerden daha tehlikelidir kanın oksijen taşıyan elementlerine zarar verir ve oksijen alımını önler kalp ritim bozukluklarını solunum bozuklu akciğer hastalıkları iç kanamaya yol açan bişeydir ben kulandım beyler 30 saniye içn kendimi öldürceme 1 kız bulun mutlu olun

    0|0
Yükleniyor...